اشنایی با انواع مدل های کیف دخترانه

اشنایی با انواع مدل های کیف دخترانه

انتخاب یک کیف دخترانه جذاب که با تمام استایل شما همخوانی داشته باشد از مهمترین نکاتی است که باید به ان توجه کنید. همانطور که می دانید استفاده از کیف در استایل بانوان یکی از ملزومات مهم می باشد. در واقع یک کیف مناسب می تواند تکمیل کننده ی استایل شما باشد تصور کنید که شما یک استایل کامل را انتخاب کرده اید و از هر نظر هماهنگی را در لباس های خود ایجاد کرده باشید اما در نهایت یک کیف نامناسب را انتخاب کنید، قطعا تمام زحمات شما به باد خواهد رفت. پس انتخاب یک کیف مناسب که بتواند هماهنگی لازم را با استایل شما ایجاد کند.

ما در این مطلب قصد داریم که شما را با انواع کیف های دخترانه آشنا کنیم همچنین به شما کمک کنیم تا بتوانید یک کیف متناسب با استایل و سن خود انتخاب کنید.

اشنایی با انواع مدل های کیف دخترانه

یکی از مهم ترین نکات برای داشتن یک استایل منحصر به فرد است اما در نظر داشته باشید کیف ها می توانند برای سنین مختلف طرح های مختلفی نیز داشته باشند پس بزرگ ترین اشتباهی که می تواند منجر به یک فاجعه در استایل شما شود استفاده از یک کیف زنانه برای دختر خانم های نوجوان می باشد.

کیف دخترانه کوله پشتی

یکی از انواع پرطرفدار کیف ها در میان دختر خانم های نوجوان کوله پشتی می باشد. همچنین کوله پشتی یکی از انواع پر کاربرد در بین کیف ها نیز است کوله پشتی ها معمولا برای کسانی پیشنهاد می شود که قصد دارند استایلی اسپرت و یا کژوال داشته باشند. برای خرید کیف در طرح ها و رنگ های مختلف میتوانید به قسم محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.در نظر داشته باشید که کوله پشتی ها تنها برای مدرسه و دانشگاه مورد استفاده قرار نمی گیرند شما می توانید از این مدل کیف ها برای پیاده روی، گردش با دوستان و یا حتی خرید استفاده کنید.

اما همواره به این نکته توجه داشته باشید که استفاده مداوم به صورت نادرست از کوله پشتی تبعات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت پس بهتر است نحوه صحیح استفاده از کوله پشتی را حتما مطالعه کنید.

شما می توانید رنگ کوله پشتی خود را با کتانی تان و یا جزئیاتی که در لباس تان هست به راحتی ست کنید.

کیف دخترانه آویزی

در واقع کیف های آویزی را می توان در دسته بندی کیف های دوشی قرار داد این کیف ها همانطور که می دانید شباهت بسیار زیادی به کیف های دوشی دارند با این تفاوت که سایز کوچک تری دارند و همچنین برای دختر خانم های نوجوان که وسایل مورد نیازشان به نسبت خانم ها کمتر است گزینه مناسبی خواهد بود.

این مدل کیف ها به دلیل دسته های بلندی که دارند می توانند به صورت ضربدری و یا عمودی مورد استفاده قرار بگیرند.

کیف های طنابی

همانطور که از اسم این کیف ها مشخص است این کیف ها در قسمت دهانه توسط یک بند جمع می شوند کیف های طنابی از نوع کیف های سبکی هستند که شما می توانید به صورت شانی و یا کوله پشتی از آن ها استفاده کنید.

علاوه بر این، این مدل کیف ها را می توانید به راحتی با لباس هایتان ست کنید.

کیف های موبایل

در واقع کیف های موبایل به علت فضای بسیار کوچکی که دارند تنها برای شرایطی پیشنهاد می شود که قصد دارید تنها گوشی موبایل تان و یا لوازم های کوچکی را  همراه خود حمل کنید که البته دختر خانم های نوجوان به علت اینکه اقلام همراهشان معمولا کمتر از بانوان است استفاده از این کیف ها به آن ها  پیشنهاد می شود.

کیف های کمری (کمربندی یا اهرمی)

کیف های کمری مانند کیف های موبایل معمولا فضای کمی دارند اما تفاوت این کیف ها با کیف های موبایل در این است که این کیف ها بر خلاف کیف های موبایل در سایز های مختلفی موجود هستند.

کیف های کمری توسط یک بند که شبیه به کمربند طراحی شده است به دور کمر بسته می شود و تقریبا می توانید این کیف ها را با هر استایلی ست کنید.

کیف های کمری این روز ها به شدت ترند شده اند و مورد علاقه ی بسیاری از خانم ها و آقایان قرار گرفته اند.

کیف دخترانه پاکتی

کیف های پاکتی همانند اسم شان ظاهری شبیه به پاکت نامه دارند این کیف ها دارای یک زبانه مثلثی هستند که در واقع درب کیف محسوب می شود.

اشنایی با انواع مدل های کیف دخترانه

کیف های پاکتی مانند کیف های آویزی فضای نسبتا کوچکی دارند که به همین علت معمولا برای شرایطی پیشنهاد می شود که تنها نیاز به لوازم ضروری دارید البته دختر خانم های نوجوان می توانند در اکثر مواقع از این مدل کیف استفاده کنند.

نکات مهم!

نکته اول: بهتر است از کیف های پر زرق و برق استفاده نکنید. معمولاً این مدل کیف ها در دسته کیف های مجلسی قرار می گیرند که بیشتر برای خانم ها پیشنهاد می شود.

نکته دوم: همواره به اندازه کیف دقت کنید در نظر داشته باشید که کیف هایی که سایز بزرگی دارند معمولاً برای دختر خانم های نوجوان پیشنهاد نمی شوند چرا که دختر خانم های نوجوان معمولا اقلام همراه آن چنان زیادی با خود ندارند پس بهتر است که از کیف هایی که سایز کوچکی دارند استفاده کنند.

نکته سوم: یکی از ویژگی های یک کیف خوب داشتن احساس راحتی در زمان استفاده آن می باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که همواره سعی کنید از کیف هایی که با آن سازگاری بیشتری دارید استفاده کنید. اگر کیفی که خریداری می کنید بدون قرار دادن هیچ وسیله ای در آن سنگین باشد قطعاً منجر به احساس ناخوشایندی در شما می شود.

کلام آخر

و در آخر بهتر است بدانید که انتخاب کیفی که بتواند نیاز های شما را برطرف کند همچنین با استایل شما هماهنگی ایجاد کند و متناسب با سن شما باشد قطعا کار راحتی نخواهد بود به همین دلیل ما در این مطلب سعی کردیم که هر آن چیزی که برای انتخاب یک کیف دخترانه می تواند به شما کمک کند را عنوان کنیم.

و به عنوان یک راهنمایی کلی باید به شما بگوییم که قبل از خرید یک کیف بهتر است هدف خود را از خرید آن کیف مشخص کنید در واقع بهتر است بدانید که شما قصد دارید از این کیف در چه مکان هایی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که یک کیف زمانی ایده‌آل خواهد بود که بتواند نیازهای شما را برطرف کند.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه