راهنمای انتخاب بلوز دخترانه شیک در استایل زنانه

راهنمای انتخاب بلوز دخترانه شیک در استایل زنانه

اگر شما یک انتخاب هوشمندانه برای بلوز دخترانه و شومیز تان داشته باشید می توانید بسیار خوش پوش و شیک به نظر برسید البته داشتن یک استایل شیک نیازمند رعایت کردن بعضی از فاکتور های مربوط به استایل می باشد فرقی ندارد که شما اهل پوشیدن لباس های ترندی باشید یا تنها با توجه به شخصیت خودتان لباستان را انتخاب کنید اما قطعاً دارای یک مسیر در انتخاب سبک و استایل خود هستید و همیشه آن نکات به صورت ناخودآگاه در انتخاب آیتم های استایل شما تاثیر گذار است.

ما در این مطلب قصد داریم که تمامی نکاتی که برای انتخاب یک بلوز دخترانه متناسب با استایل شما لازم است را عنوان کنیم.

راهنمای انتخاب بلوز دخترانه شیک در استایل زنانه

ممکن است این عقیده را داشته باشید که که انتخاب شومیز و بلوز شما چندان اهمیتی ندارد پس وقت زیادی را برای انتخاب بلوزتان نگذارید و این تصور را دارید که بلوز شما توسط یک مانتو یا رویه پوشیده می شود و به هیچ عنوان مشخص نیست در صورتی که اگر کمی سلیقه به خرج بدهید با انتخاب یک شومیز یا بلوز متناسب با استایل تان می‌توانید بسیار شیک به نظر برسید پس هرگز فراموش نکنید که در نگاه اول این بلوز شماست که به چشم می آید.

انتخاب بلوز دخترانه بر اساس سبک شخصی شما

این روز ها بلوز ها به عنوان یک گزینه مناسب در انواع مختلف دوخت و برش، پالت رنگی در تناژ های متفاوت، جنس پارچه و سبک های گوناگون در دنیای مد ارائه می شود در واقع شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان بلوز خود را با هر طراحی و مدلی که دوست داری ترکیب کنید.

راهنمای انتخاب بلوز دخترانه شیک در استایل زنانه

همانطور که می‌ دانید در حال حاضر هر فردی به دنبال حفظ سبک خاص و شخصی خودش می باشد ما نیز در این مسیر قصد داریم که راهکار هایی را طبق پیشرفت صنعت مد و فشن برای شما ارائه دهیم.

استایل کلاسیک با یک بلوز دخترانه

طرفداران استایل کلاسیک معمولاً به دنبال لباس هایی با کیفیت هستند در واقع آن ها برای آیتم هایی که انتخاب می کنند هزینه زیادی می پردازند در واقع طرفداران استایل کلاسیک معتقد هستند که لباس هایی که از جنس پارچه های درجه یک و مرغوب تولید می شود هرگز دمده نخواهند شد در واقع آن لباس در چرخ مد مجدد تکرار می شود این دسته از افراد معمولاً بلوز هایی از جنس پارچه های گیپور، ابریشم، ساتن و یا مخمل انتخاب می کنند.

نوع دوخت و رنگ بلوز هایی به سبک کلاسیک

یکی از رنگ هایی که جز جدایی ناپذیر استایل کلاسیک محسوب می شود رنگ های خنثی و نود هستند رنگ هایی مانند سفید، کرم، خاکستری و یا بژ. از طرفی رنگ های سورمه ای و مشکی نیز می توانند در استایل های کلاسیک زیبا به نظر برسند یکی از نکاتی که در استایل های کلاسیک باید رعایت شود انتخاب بلوز هایی به اندازه و فیت اندام شما می باش. برای خرید پارچه بلوز دخترانه میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.  در واقع استفاده از بلوز های جلو بسته با فرم هایی که دارای یقه های متفاوتی هستند یک آیتم بسیار مناسب برای استایل کلاسیک به حساب می آیند.

راهنمای انتخاب بلوز دخترانه شیک در استایل زنانه

استفاده از بلوز هایی با یقه های دراپه و یا کم چین همچنین یقه های تلفیقی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای استایل های کلاسیک و وینتیج هستند البته فراموش نکنید که دوست داران سبک کلاسیک معمولاً به سمت لباس های خواهند رفت که بدون نقش های شلوغ باشد در واقع آنها بلوز هایی را انتخاب می کنند که پترن های به کار رفته در آن کمتر به چشم بیاید.

ست کردن بلوز

معمولاً بلوز ها با شلوار های پارچه ای گشاد و یا راسته همچنین با دامن های کوتاه بسیار زیبا به نظر می‌ رسد اگر قصد دارید از ترند ها پیروی کنید می توانید از بلوزهای آستین پفی که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است استفاده کنید یکی از ترند های این روز ها استفاده از کت و شلوار هایی با مدل های سرشانه های حجیم می باشد شما می توانید بلوز تان را با این مدل کت و شلوار ترکیب کنید و بسیار شیک و رسمی به نظر برسید.

همچنین بخوانید: 

انتخاب ۹ پارچه مناسب شومیز زنانه

این مدل بلوز ها معمولاً در قسمت کمر کاملا تنگ و اندازه می شوند و با یک شلوار فاق بلند مشکی بسیار خودنمایی می کنند اگر می خواهید استایلی رسمی داشته باشید می‌ توانید از کت های تک بر روی شومیز تان نیز استفاده کنید یکی دیگر از آیتم هایی که می توانند با بلوز های کلاسیک ترکیب مناسبی به حساب بیاید استفاده از کت و دامن است.

اشنایی استایل های پاریسی

یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد استایل های پاریسی شیک بودن آن ها می باشد در واقع شما در استایل پاریسی هیچ اجباری برای استفاده از برندهای معتبر و ترند روز ندارید شما می‌ توانید با برقراری یک تعادل زیبا بین آیتم های لباس تان بسیار شیک به نظر برسید معمولاً افرادی که پیرو استایل های پاریسی هستند آیتم های رسمی و کژوال را با هم ترکیب می کنند همچنین در استایل های پاریسی مانند استایل های کلاسیک خبری از آیتم های شلوغ نمی باشد و معمولا آیتم ها به ساده ترین شکل با کمترین اکسسوری ها انتخاب می شود.

راهنمای انتخاب بلوز دخترانه شیک در استایل زنانه

معمولاً بلوز هایی که در استایل های پاریسی استفاده می شوند شباهت بسیار زیادی به پیراهن های مردان دارند جنس این مدل بلوز ها معمولاً از پنبه و یا کتان نازک هستند یکی از پرطرفدارترین یقه هایی که در این استایل به شدت مورد استفاده قرار می گیرد یقه های ملوانی می باشند علاوه بر این بلوز هایی با یقه های کراواتی و گره ای نیز می تواند زیبا به نظر برسد.

از ملزومات استایل پاریسی استفاده از اکسسوری هایی مانند دستمال گردن می باشد. در این استایل شما می‌ توانید با پوشیدن دامن های کوتاهی که که تا بالای زانوی شما هستند تعادل را در استایل خود ایجاد کنید

چگونه ست کنیم؟

اگر شما برای استایل تان از یک بلوز دکمه دار می خواهید استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که انتخاب یک دامن چپ و راستی با کفش های کتانی می تواند هماهنگی بسیار زیبایی را در استایل شما ایجاد کند علاوه بر این شما همچنین می توانید یک استایل مونوکروم ایجاد کنید.

بلوزهای بوهمین

یکی از استایل های جذاب و پرطرفدار که کاملاً نگاهی به دنیای مد فرانسه دارد بلوز هایی به سبک بوهمین است در بلوز های بوهمین هیچ خبری از چهارچوب‌ های سخت و رسمی نیست این مدل بلوز ها معمولاً برای استایل های کژوال و غیر رسمی پیشنهاد می شود.

کلام آخر

و در آخر بهتر است بدانید که این روز ها صنعت مد همچنان طبق قواعد پیش نمی رود و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خودتان یک استایل متفاوت و منحصر به فرد بسازید ما در این مطلب سعی کردیم که تمامی نکاتی که می تواند در انتخاب یک بلوز دخترانه به شما کمک کند را عنوان کنیم.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه