اشنایی با لباس مجلسی شیک

اشنایی با لباس مجلسی شیک

پولک، پر، دنباله، مخمل، پشت باز و حتی کت و شلوار در ترندهای اصلی لباس مجلسی شیک گرفته است. هر خانمی حداقل چندین بار در سال به مناسبت های مختلف می خواهد همانند ستاره های هالیوود روی فرش قرمز بدرخشد. تنوع گزینه های ارائه شده توسط طراحان مد به شما امکان می دهد لباسی را متناسب با قد و اندام خود انتخاب کنید. در ادامه این مطلب می توانید بهترین مدل های مختلف لباس مجلسی شیک در سال ۲۰۲۲ معرفی شده است.

اشنایی با لباس مجلسی شیک

اضافه کردن برخی از ایتم ها باعث میشوند که لباس شما بسیار شیک تر و زیباتر به نظر بیاد که در ادامه انها را به شما معرفی خواهیم کرد.

لباس مجلسی شیک با پر

برای اولین بار، مد تزئین لباس با پر در قرن ۱۹ ظاهر شد. سپس از پرهای حواصیل برای تزئین استفاده شد که منجر به نابودی تقریباً کامل این نوع پرنده ها شد.

با این حال، پس از تغییر مد، پرندگان موفق به بازیابی جمعیت خود شدند. اکنون برای ایجاد لباس از پرهای شترمرغ و طاووس استفاده می کنند. همچنین امروزه پرهای مصنوعی در بازار موجود است که حتی می توان آنها را با خیال راحت در ماشین لباسشویی شست.

تقریباً هر مجموعه ای از طراحان مشهور مانند آلبرتا فرتی، والنتینو، الی ساب، مایکل کورس دارای لباس های شب زیبایی برای مناسبت های خاص با تزئینات پر است.

در این میان مدل هایی که ترکیبی از بالاتنه پارچه ای ساده و دامن کرکی ساخته شده از پرهای بزرگ هستند، محبوب می باشند. لباس شب با پر اگر از پارچه براق دوخته شده باشد یا با پولک و بدلیجات تزئین شده باشد عالی خواهد بود.

لباس پولک دوزی

هزاران سال پیش، دختران هندی لباس‌های خود را با پولک‌هایی از صفحات فلزی نازک، بال‌های حشرات و حتی فلس‌های ماهی تزئین می‌کردند.

اکنون پولک‌ها عمدتاً از پلاستیک ساخته می‌شوند (ماده‌ای ارزان‌تر و سبک‌تر)، اما بسیار چشمگیر به نظر می رسند و در نور با تمام رنگ های رنگین کمان می درخشند.

لباس های مجلسی با پولک محدود به طلایی، نقره ای و برنزی نیستند و می توانید لباس هایی با رنگ بژ، صورتی، سایه های مختلف سبز و آبی، مشکی نیز تهییه کنید.

لباس مخمل

مخمل یک “اشراف” در میان منسوجات است. برای چندین صد سال این ماده با تجمل و اعتبار همراه بوده است.

حتی اگر این یک لباس ساده غیر قابل توجه باشد، تصویر صاحب آن را مطابق با فضای جشن، زیبا و ظریف می کند. در فصل مد ۲۰۲۲، مدل های زیر در بین لباس های شب مخملی ۲۰۲۲ مناسب خواهند بود:

لباس مجلسی شیک با شانه های برهنه – می تواند یک مدل با شانه های افتاده، نیمه آستین یا نیم تنه باشد.

اشنایی با لباس مجلسی شیک

لباس مجلسی با یک برش سینه – صاحبان یک سینه زیبا می توانند با پوشیدن یک لباس مخملی زیبا با یقه دلبری بر آن تأکید کنند.

لباس مجلسی برش نامتقارن – این برش نه تنها در مدل های یک شانه یا یک آستین، بلکه در محل برش ها نیز ظاهر می شود.

لباس آستین یک طرفه

حتی در زمان های قدیم، مردم لباس های آستین یک طرفه می پوشیدند. بنابراین، برای آمازون‌ها راحت‌تر بود که با لباس نامتقارن مبارزه کنند که حرکت را محدود نمی‌کرد و کار با شمشیر را آسان می‌ساخت.

در دوران باستان، زنان در روم و یونان به جای لباس، خود را با چند برش پارچه به زیبایی تمام به یک شانه می‌پیچیدند.

در دنیای مدرن، لباس نامتقارن نیز بسیار محبوب هستند. لباس های مجلسی آستین یک طرفه جزو ده مدل محبوب هستند و شیک پوشان را با مدل ها و رنگ های مختلف جذب می کنند.

چندین گزینه ممکن برای چنین لباسی برای موقعیت های خاص وجود دارد:

بدون آستین با یک بند – طول آن می تواند از میدی تا ماکسی متفاوت باشد، اما پارچه یا برش پیچیده ای که چنین جلوه ای ایجاد می کند یک پیش نیاز خواهد بود.

با یک آستین، که باید حداکثر طول را داشته باشد (نه کوتاه)، اما طول خود آیتم می تواند از یک مینی جسورانه تا یک ماکسی لوکس متفاوت باشد.

لباس آستین یک طرفه توجه را هم به خود لباس و هم به صاحب آن جلب می کند. برای خرید پارچه برای دوخت انواع لباس های مجلسی به شما پیشنهاد میکنم که حتما قسمت محصولات فروشگاه شیک باشیم را مشاهده کنید. بنابراین باید با دقت به انتخاب آن نزدیک شوید. استایلیست ها معتقدند لباس های یک آستین برای خانم های قد بلند و لاغر مناسب است. اما آنهایی که یک بند دارند برای خانم های جوان با هر اندازه ای جذاب به نظر می رسند.

لباس مجلسی ریش ریشی

لباس مجلسی ریش ریشی را می توان با زیبایی شناسی غرب وحشی – لباس گاوچران ها و مردم بومی آمریکا مرتبط کرد. آنها می توانند شما را از نظر ذهنی به قرن بیستم منتقل کنند، زمانی که لباس های ریش ریشی مادلین ویونت و رقص چارلستون مد بودند، یا یادآور دهه ۶۰ هستند، زمانی که بسیاری از نوازندگان از نخ های آویزان بلند یا توری در ظاهر خود استفاده می کردند.

اشنایی با لباس مجلسی شیک

با این حال، در حال حاضر نیز این نوع مدل در بین طراحانی که سعی در وارد کردن آن به لباس های روزمره دارند، بسیار محبوب است. و لباس‌های شب ریش ریشی ۲۰۲۲ یکی از ترندهای اصلی این فصل است.

نخ های آویزان نازک می توانند کل لباس یا فقط یک قسمت از آن مانند دامن، آستین و غیره را تزئین کنند (این امر به ویژه در لباس های سبک کتانی رایج است).

مهم است که به یاد داشته باشید که یک لباس ریش ریشی نیازی به تزئین اضافی ندارد. این در مورد اکسسوری نیز صدق می کند. همچنین اگر لباس مجلسی روشنی می خواهید، می توانید حاشیه را در جواهرات تکرار کنید. به عنوان مثال، با پوشیدن گوشواره های ساخته شده از نخ های نقره ای آویزان بلند.

لباس مجلسی شیک کوتاه

طراحان مد مشهور عاشق شکستن کلیشه ها با تغییر دیدگاه چیزهای آشنا هستند. چه کسی گفته لباس مجلسی ۲۰۲۲ باید بلند باشد؟ در فصل ۲۰۲۲، لباس های مینی گشاد نیز شیک خواهند بود.

تزئین چنین مجموعه هایی می تواند بسیار متنوع باشد – پولک دوزی، حاشیه، یقه قایقی، برش غیر ضروری آستین، گلدوزی و غیره.

لباس های گشاد

لباس های گشاد هیچ تاکیدی بر ویژگی های فیگور ندارند. بنابراین این عقیده وجود دارد که برای زنان با هر اندازه بدن مناسب است. چنین افکاری مسیر مستقیمی برای شکست مد هستند. بنابراین، یک مینی شل نه تنها وزن اضافی را پنهان نمی کند، بلکه حتی می تواند به صورت بصری باعث چاق تر دیده شدن شود.

هیچ محدودیتی در انتخاب چنین سبک هایی فقط برای دختران لاغر اندام وجود ندارد. اما کسانی که اندامشان از ایده آل فاصله زیادی دارد نباید از لباس های کوتاه گشاد دست بکشند. شما فقط باید برخی از تفاوت های ظریف را در نظر بگیرید:

لباس های پولک‌درا، انبوهی از پر، پارچه‌های متراکم، لباس را حجیم‌تر می‌کند. بنابراین بهتر است خانم های جوان دارای اضافه وزن به لباس های دوخته شده از پارچه های سبک توجه کنند.

طول لباس نباید بسیار کوتاه باشد تا روی پاها تمرکز شود، اندازه لباس را می توان با جوراب شلواری با الگوی بصری کاهش داد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه