پوشیدن سارافون در تابستان

پوشیدن سارافون در تابستان

همانطور که می‌ دانید ست کردن لباس برای فصل تابستان کار راحتی نخواهد بود. در فصل تابستان شما نمی توانید لباس های زیادی را بپوشید همچنین باید از لباس هایی استفاده کنید که در آن احساس خنکی داشته باشید. سارافون یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان است و طرفداران زیادی نیز دارد اما اگر شما نتوانید به درستی این لباس را با سایر لباس هایی که میپوشید ست کنید نه تنها استایل جذابی نخواهید داشت بلکه استایل شما نیز کاملا زننده خواهد شد.

ما در این مطلب قصد داریم که به شما نشان دهیم که چگونه می توانید با سارافون استایلی جذاب و تابستانی داشته باشید.

پوشیدن سارافون در تابستان

سارافون ها می توانند یک گزینه ی بی نقص و منحصر به فرد برای فصل تابستان باشند، اهمیتی ندارد که شما قصد دارید به خرید، پیاده روی و یا مهمانی بروید در واقع انتخاب سارافون می تواند علاوه بر احساس راحتی و خنک بودن، استایلی شیک و جذاب را برای شما بسازد.

این مدل لباس در انواع طرح ها و رنگ های مختلف در بازار و مزون ها موجود هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود به راحتی آن ها را با لباس هایتان ست کنید.

انتخاب یک لباس شیک و مجلسی می تواند در شما اعتماد به نفس زیادی را ایجاد کند. ما در ادامه ی این مطلب به شما ایده های منحصر به فردی را برای یک ست تابستانی با سارافون ارائه می دهیم.

انتخاب یک لباس مناسب

بعضی از مدل های سارافون تنها برای فصل تابستان طراحی شده اند اما دیگر مدل ها را می توانید با استفاده از یک پلیور مناسب در فصل زمستان نیز استفاده کنید. لباس های تابستانی در انواع مدل های کلاسیک و اسپرت موجود هستند.

پوشیدن سارافون در تابستان

برخی از انها از الیاف پنبه ای تولید شده اند که بسیار خنک هستند و برخی دیگر متناسب با فصل سرما دوخته می شوند که گرمای زیادی را ایجاد می کنند. بنابراین شما در ابتدا باید آب و هوای مکانی که قصد دارید سارافون خود را بپوشید در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید آن کنید.

هر مدل سارافون برای چه مکان هایی مناسب است؟

اگر شما قصد دارید که یک سارافون با طرح گل های ریز خریداری کنید بهتر است که از این مدل لباس در میهمانی ها، پیاده روی و یا حتی دورهمی هایی که با دوستان خود در پیک نیک ها و کافه ها برگزار می کنید استفاده کنید. اما اگر ترجیح می دهید که در محل کار خود نیز استفاده کنید بهتر است طرح هایی را انتخاب کنید که بسیار ساده تر باشند در واقع انتخاب یک سارافون با طرح شلوغ برای مکان های رسمی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شوند.

سارافون کوتاه یا بلند

اگر قصد دارید که یک استایل عروسکی داشته باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم که سارافون های کوتاه را انتخاب کنید. چرا که مدل های کوتاه در واقع یک استایل کاملاً دخترانه و ظریف را به شما می دهند، اما اگر همچنان می خواهید از سارافون خود در محل کار نیز استفاده کنید، برای خرید پارچه سارافون میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که قدی بلند تر از زانوی شما دارند یا حداقل مدل هایی را انتخاب کنید که بلندی آن ها تا زانوی شما برسد.

رنگ سارافون

اگر قصد دارید که یک سارافون برای فصل تابستان انتخاب کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم از طیف رنگ های روشن استفاده کنید چرا که رنگ های تیره معمولاً گرمای بسیار زیادی را به خود جذب می‌کنند و قطعا هیچ کس دلش نمی خواهد انتخاب یک لباس نامناسب باعث گرمازدگی او شود.

اصول ست کردن با سایر لباس ها

شما ممکن است در ابتدا به این فکر کنید که با خریدن یک سارافون مناسب در واقع یک استایل بسیار زیبا برای خود ساخته اید اما در نظر داشته باشید ممکن است یک نفر در تابستان با یک انتخاب درست در مدل سارافون بسیار زیبا و شیک به نظر برسد اما شخص دیگری کاملا غیر معقول به چشم بیایید.

پوشیدن سارافون در تابستان

به عنوان مثال، می توانید طرح لباس خود را با شال یا روسری تان ست کنید. همانطور که می دانید معمولاً سارافون ها جنسی سبک و نخی دارند پس انتخاب یک شال ضخیم و پشمی زمستانی در کنار این سارافون ها انتخاب درستی نخواهد بود.

جواهرات را فراموش نکنید

اگر از آن دسته افراد هستید که به زیورآلات علاقه بسیار زیادی دارید پیشنهاد ما به شما این است که ست کردن سارافون با یک گردنبند بلند یا دستبند های رنگی تابستانی می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد.

عینک ها نیز می توانند اکسسوری های مناسبی برای ست شدن با سارافون شما باشند. همانطور که می دانید عینک های آفتابی علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که در استایل شما ایجاد می‌ کنند می‌ توانند باعث محافظت از چشمان شما در برابر آفتاب بیش از حد در فصل تابستان نیز بشوند.

کیف مناسب

از آنجایی که سارافون ها از آن دسته لباس هایی هستند که جزئیات بسیار زیادی دارند پس نمی توانند با کیف های بزرگ ترکیب جذابی شوند ما به شما پیشنهاد می کنیم که از کیف های کوچک برای تکمیل استایل تان با سارافون استفاده کنید شما می توانید رنگ کیف خود را با کفش، روسری و یا رنگ لاک تان ست کنید.

کفش مناسب

معمولاً در فصل تابستان بهتر است از کفش هایی استفاده کنید که هم احساس راحتی داشته باشید و هم باعث عرق کردن بیش از اندازه ی پاهایتان نشود. چند مدل از کفش های تابستانی که بسیار پرطرفدار هستند عبارتند از:  کفش های کالج و تخت همچنین صندل هایی با پاشنه های کوتاه و یا حتی کتانی های ظریف. انتخاب این مدل کفش ها به راحتی می‌تواند با استایل شما هماهنگی ایجاد کند

آیا استفاده از شلوار ؟

یکی از نکات مهمی که در پوشیدن این مدل لباسباید رعایت کنید استفاده از شلوار است این روزها بسیاری از افراد سارافون را با شلوار می پوشند که در واقع در صنعت مد کاملا اشتباه است انتخاب شلوار با سارافون می تواند یک فاجعه در استایل شما به نظر برسد.

در واقع انتخاب شلوار برای سارافون به هیچ عنوان پیشنهاد نخواهد شد اگر می خواهید پاهای خود را در زیر سارافون بپوشانید بهتر است از جوراب استفاده کنید اما هرگز شلوار را برای پوشاندن زیر وست انتخاب نکنید.

کلام آخر

و در آخر بهتر است بدانید که انتخاب یک سارافون مناسب قطعاً نکات و تکنیک های زیادی دارد که با رعایت کردن آن ها می توانید یک استایل جذاب تابستانی داشته باشید ما در این مطلب تمامی نکاتی که باعث می شود استایل شما توسط یک سارافون زیبا به نظر برسد را عنوان کردیم.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه