معرفی 9 پارچه مناسب شومیز زنانه

معرفی 9 پارچه مناسب شومیز زنانه

معرفی ۹ پارچه مناسب شومیز زنانه

یکی از لباس هایی که چند سالی است مد شده اند، شومیزها می باشد. در بین لباس های بانوان از محبوبیت زیادی برخوردارند. این گروه از لباس ها برای هدف های مختلفی طراحی و استفاده می شوند. با وجود تفاوت های موجود در کاربرد و طراحی آن ها، همگی در طبقه بندی شومیز قرار می گیرند. این لباس های خاص و زیبا، مناسب بیرون، خانه و مجالس طراحی شده اند. هم در زیر لباس های دیگر پوشیده می شوند و هم به عنوان یک لباس مجزا به کار می روند. انواع مختلفی از آن با ظواهری شیک و زیبا در بازار موجود است.

معرفی ۹ پارچه مناسب شومیز زنانه

البته هر کس می تواند با خرید پارچه برای شومیز، نمونه دلخواه خود را بدوزد. آیا با پارچه های مناسب برای این کار آشنایی دارید؟ ادامه این مقاله اطلاعات سودمندی را در این زمینه برایتان فراهم می آورد.

پارچه لینن شومیز

اگر در منطقه ای گرم زندگی می کنید یا در فصل تابستان هستید، شومیز لینن برایتان مناسب است. پارچه ای با بافتی نرم و ظریف است که حس خنکی مطلوبی با خود به همراه می آورد. الیاف بامبو در ساختار این نمونه حضور موثری دارد. برخی از نمونه های آن بسیار ظریفند و زود چروک می شوند.

پارچه پوپلین شومیز

یکی دیگر از انواع پارچه برای شومیز پوپلین می باشد. نمونه ای محبوب و البته پر استقبال که معمولا برای فصول گرم سال استفاده می شود. بسیار ظریف و نازک است. این نمونه به دلیل نازکی و ظرافت خود تقریبا شفاف و بدن نما است. نرمی و لطافت در کنار خنکی از ویژگی های مطلوب آن قلمداد می شود. برای خرید پارچه انواع شومیز میتونید به قسمت فروشگاهمون مراجعه کنید.

پارچه جین

جین یکی از انواع پارچه های محبوب برای تولید لباس است. از پارچه جین برای دوخت شومیز نیز استفاده می شود. بافتی منسجم، مورب و البته راحت دارد. ضخامتی مطلوب داشته که حالت بدن نما و اذیت کننده ای در آن به چشم نمی خورد.

پارچه مناسب شومیز زنانه

خوشبختانه امروزه این پارچه محبوب در رنگ بندی های مختلف طراحی می شود.  حالتی اسپرت و شیک داشته که آن را مورد پسند اغلب افراد نموده است.

پارچه کشمیر

پارچه کشمیر یک پارچه ضخیم و مناسب برای فصول سرد سال تلقی می شود. معمولا حالتی چهارخانه، اسپرت و شیک دارد. این نوع شومیز برای بیرون رفتن و پوشیدن به جای مانتو معمول می باشد.

پارچه فلانل

برخی از پارچه ها برای فصول مختلف سال گزینه خوبی هستند‌. پارچه فلانل برای شومیز یک گزینه مناسب بوده که ترکیبی از الیاف طبیعی مطلوب می باشد. در ساختار آن پنبه، پشم و کشمیر به صورت ترکیبی کنار هم قرار گرفته اند. در عین داشتن ضخامت، بافتی لطیف و خوش حالت نیز دارد.

پارچه گاباردین

دوست دارید یک شومیز شیک، مجلسی و غیر قابل چروک داشته باشید؟ پارچه گاباردین برای شومیز دلخواه شما چنین خصایصی را به ارمغان می آورد. پارچه ای نرم که بسیار با دوام و خوش استایل است. بافت مورب آن از چروک شدن پارچه جلوگیری می نماید. پشم و پنبه می توانند در ساختار این نمونه باشند. نمونه ای شیک و مناسب برای بانوان خوش سلیقه است.

پارچه نخی

نخ پنبه ای یکی از بهترین متریال برای تولید پارچه و البته شومیز می باشد. نمونه ای دارای کیفیت بالا و ضخامت مطلوب است. استحکام و دوام خوبی داشته و یکی از بهترین نوع شومیزها را تولید می نماید. برای مجالس  مهمانی و جلسات اداری می توانند استفاده شوند.

پارچه مناسب شومیز زنانه

پارچه آکسفورد

پارچه آکسفورد برای دوخت شومیزهای رسمی مناسب ترین گزینه می باشد. این نمونه حالت خشکی بیشتری دارد و صاف می ایستد. اکثر نمونه های رسمی و مجلسی از این نمونه تهیه می شوند. حالت لباس با آن ها واضح تر و نمایان تر خواهد بود.

پارچه حریر

حریر یکی از انواع پارچه برای شومیز می باشد که طرفداران زیادی دارد. لختی و خنکی این پارچه باب میل بسیاری از بانوان است. نمونه ای با دوام بوده و از نظر بافت بسیار با دوام می باشد. نمونه هایی مناسب برای فصول گرم بهار و تابستان از آن تولید می شود.

جمع بندی

پارچه برای شومیز شامل انواع متعددی می شود. البته برای این کار برخی پارچه ها بهتر و مناسب تر هستند. در وهله اول این نمونه لباس ها پوششی بوده که با پوست بدن در تماس مستقیم هستند. پس نوع جنس آن و داشتن سازگاری با بدن در درجه اهمیتی بالایی قرار دارد. طرح خاص این لباس ها نوعی متریال خاص می طلبد. در ابن جا چند نمونه از بهترین و پر کاربردترین نمونه ها معرفی شد. شما با کدام گزینه به عنوان بهترین پارچه برای شومیز موافق هستید؟

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه