لباس های سرهمی برای چه استایل هایی مناسب هستند؟

لباس های سرهمی برای چه استایل هایی مناسب هستند؟

لباس های سرهمی ( که به نام های اورال (overall)، جامپسوت (jumpsuit) و بیلرسوت هم خوانده می شوند) از ترند های مد امروزه هستند. جالب است بدانید منشا طراحی این نوع لباس به یونیفرم خلبان ها برمیگردد. در ادامه با پیشرفت صنعت مد و فشن، طراحی های زیبایی از لباس های سرهمی صورت گرفت. امروزه عمده ی استفاده از لباس های سرهمی توسط خانم ها و کودکان صورت می گیرد و آقایان بیشتر به عنوان یونیفرم شغل خود این نوع لباس را بر تن می کنند. در این مقاله سعی داریم درباره ی استایل های مناسب برای پوشیدن لباس های سرهمی صحبت کنیم. اگر سلیقه ی شما در پوشیدن این نوع لباس ها است؛ برای انتخاب بهترین استایل خود با ما همراه باشید.

لباس های سرهمی برای چه استایل هایی مناسب هستند؟

در همین ابتدای کار بگوییم که از لباس های سرهمی، هم می توانید در استایل کژوال و روزمره استفاده کنید و هم در استایل مجلسی و رسمی؛ این مورد دیگر به سلیقه ی شما بستگی دارد !

یکی از مزیت های استفاده از لباس های سرهمی در مجالس رسمی راحتی آن ها در عین زیبایی است.

لباس های اورال برای همه فصول مناسب است. خانم های لاغر اندام و قد بلند نوع طرحدار آن مناسب بلند است. خانم های پر تر و قد کوتاه تر بهتر است از طرح راه راه یا تک رنگ ساده استفاده کنند. برای خانم هایی با دست و پاهای تو پر تر لباس های دمپا گشاد طراحی شده است. برای خانم هایی با اندام کاملا متناسب، لباس های سرهمی جذب بهترین گزینه است.

جنس پارچه لباس های سرهمی

انواع جنس های لباس های سرهمی کدام است؟ هر نوع از آن ها برای چه نوع استایلی مناسب هستند؟ اورآل ها را با چه چیزهای دیگری می توان ست کرد؟ چه اکسسوری هایی را برای بهتر شدن تیپمان انتخاب کنیم؟

لباس های سرهمی برای چه استایل هایی مناسب هستند؟

احتمالا اولین جنسی که راجع به لباس های اورال به ذهن می رسد، جین باشد. اورآل های جین در طرح ها و مدل های مختلف دوخته می شوند در نتیجه جزو بهترین انتخاب ها برای استفاده کژوال تا نیمه رسمی هستند. آن هایی که چسبان تر هستند استایل را رسمی تر می کنند و جین های گشاد، تیپ را غیر رسمی میکنند. به طور کلی فارغ از هر جنسی، سرهمی های چسبان رسمی و سرهمی های گشاد کژوال محسوب می شوند.

کفش مناسب

نکته ی دیگر اینکه می توانید لباس های سرهمی جین را با نیم بوت یا صندل های بنددار بپوشید.

اورال های چرمی برخلاف لباس های سرهمی جین، کتان و نخ که بیشتر کژوال محسوب می شوند؛ کاملا ظاهری رسمی دارند اما مورد انتخاب اکثریت افراد قرار ننمی گیرد. انتخاب این جنس می تواند استایلتان را بسیار خاص و جذاب کند به شرطی که اکسسوری های مناسب با آن را انتخاب کنید. در کنار اورآل های چرم بهتر است از کفش های پاشنه بلند چرم و کیف چرم همرنگ با لباس استفاده کنید.

لباس های سرهمی با چه لباس هایی ست میشود؟

لباس های سرهمی یک دست سفید انتخاب مناسبی برای استایل کژوال روزهای بهاری و تابستانی است. اورال های یک دست مشکی اندامتان را کشیده تر و استایلتان را رسمی تر می کند.

حالا به ست هایی که برای لباس های سرهمی می تواند وجود داشته باشد بپردازیم!

اگر تی شرت سفید را زیر این نوع لباس های بپوشید و انتخاب کفشتان هم کتانی باشد، شما یک تیپ اسپورت جذاب بهاری و تابستانی برای خود ساخته اید.

لباس های سرهمی می توانند به عنوان گزینه ای مناسب برای پوشیدن زیر مانتو هم حساب شوند. این نوع از تیپ را می توانید در فصل تابستان با انواع کفش های پاشنه بلند و صندل ها ست کنید.

لباس های سرهمی در فصل پاییز

انتخاب یقه اسکی و لباس اورال به شما استایلی با دامنه ی روزمره تا نیمه رسمی خواهد داد. البته اگر گردن کوتاهی دارید بهتر است قید استفاده از یقه اسکی را بزنید.

اگر فصل پاییز است؛ حتما پوشیدن هودی زیر لباس های اورآل را امتحان کنید. البته توجه داشته باشید که هودی ها معمولا حجیم هستند و تناسب میان ضخامت هودی و لباس سرهمی تان را رعایت کنید. همچنین می توانید زیر اورآل تی شرت یا تاپ بپوشید و روی آن از سوئیت شرت استفاده کنید. استفاده از سوئیت شرط به ویژه سوئیت شرت های اورسایز گزینه جذابی برای داشتن استایلی نیمه رسمی در فصل پاییز و زمستان است. حتی اورآل ها با پلیور هم ست می شوند.

لباس های سرهمی برای چه استایل هایی مناسب هستند؟

اما اگر درشت اندام هستید یا اضافه وزن دارید، این استایل دیگر فکر خوبی نیست. چرا که پلیور ها حجیم اند و پوشیدن آن زیر اورآل اساسا آناتومی شما را حجیم تر از مقدار واقعی نشان می دهد. پوشیدن لباس سرهمی با جنس مخمل روی پلیور ایده ی خوبی است. به طور کلی همیشه به تناسب میان جنس پارچه های مختلف لباس هایی که می پوشید توجه داشته باشید.

اکسسوری های مناسب

برویم سراغ اکسسوری هایی که برای لباس های سرهمی استفاده می شوند. ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که در هیچ نوع استایلی، نقش اکسسوری ها را دست کم نگیرید. خیلی وقت ها اکسسوری است که کلید طلایی حل مشکل نیامدن یک تیپ به شماست. استفاده از اکسسوری های مختلف استایلتان از سادگی و یکنواختی هم خارج می شود. برای خرید پارچه مناسب لباس های سرهمی میتوانید به فروشگاه شیک باشیم مراجعه کنید.

برای سرهمی های رسمی از اکسسوری های طلایی استفاده کنید. برای ست کردن اکسسوری ها با استایل غیر رسمی هم استفاده از گردنبند و گوشواره های رنگارنگ و بزرگ فکر خوبی است.

کمربند یک ایده ی آلی برای استفاده در استایل های رسمی و غیررسمی لباس های سرهمی است. استفاده از کمربند حتی هنگامی که مدل لباس در قسمت کمر باریک تر می شود، باعث می شود که کمر باریک تر به نظر برسید. بنا به مدل لباس و سلیقه خودتان می توانید از کمربند های باریک یا پهن استفاده کنید.

نتیجه گیری

اما به عنوان نکته ی پایانی بهتر است اشاره ای به مدل موی مناسب برای استایل های مختلف سرهمی بپردازیم. هنگامی که از اورآل های رسمی استفاده میکنید بهتر است موهایتان را به سمت بالا جمع کنید؛ مثلا آن را گوجه ای ببندید یا شنیون ساده داشته باشید. این کار گردنتان را هم کشیده تر نشان می دهد. برای استایل های کژوال، موهایتان را باز بگذارید چرا که اساسا استایل روزمره نشان دهنده آزادی و رهایی بیشتر است.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه