آشنایی با سبک کلاسیک در استایل زنانه

آشنایی با سبک کلاسیک در استایل زنانه

سبک کلاسیک اغلب به لباس هایی با برش های ساده و سبک های سنتی اشاره دارد. افرادی که به دنبال سبک های لباس کلاسیک هستند اغلب ترجیح می دهند از ترند هایی که امروز مد می شوند و فردا از مد می افتند چشم پوشی کنند و به دنبال لوازم ضروری کمد لباس هستند که همیشه شیک باشند.

لباس‌های سبک کلاسیک از لباس اداری مردانه سرچشمه می‌گیرند و به لباس زنانه تبدیل شده‌اند. اگر به اوایل دهه ۱۹۰۰ فکر کنید (زمانی که زنان لباس های بلند می پوشیدند)، تفاوت بسیار متمایز بین لباس های زنانه و مردانه وجود داشت. جنگ جهانی اول اولین باری بود که تعداد زیادی از زنان به دنیایی نقل مکان کردند که به طور سنتی به عنوان یک محیط تحت سلطه مردان تلقی می شد (محل کار). مردان در جنگ بودند و زنان در خانه و محل کار شلوار می پوشیدند.

آن لباس‌های بلند راحت نبودند و بنابراین زنان شروع به پوشیدن مدل هایی از آنچه مردان می‌ پوشیدند ( که حدس زده می شود در واقع لباس‌های مردانه را طوری تغییر می‌دادند که برای خودشان مناسب باشند).

آشنایی با سبک کلاسیک در استایل زنانه

کت و شلوار مظهر یک لباس کلاسیک است و زنانی که برای محل کار کت و شلواری با رنگ خنثی تیره می پوشیدند به جای برخی از لباس های تزئین شده غیرعملی، پیامی بسیار متفاوت از لباس هایشان در گذشته منتقل می کردند.

انواع سبک لباس کلاسیک

دانستن اینکه سبک لباس پوشیدن کلاسیک از کجا پدیدار شده است به شما امکان می دهد بفهمید که چگونه با هم ارتباط برقرار می کند و چه زمانی استفاده از آن مناسب است.

آشنایی با سبک کلاسیک در استایل زنانه

انواع سبک خاصی وجود دارد (مانند Style Traditionalist ESTJ و Style Organizer ISTJ) که به طور خودکار به پیراهن کلاسیک یقه‌دار پنبه ‌ای و سفید و یا کت کتانی سرمه‌ای می‌رسنند.

در کمد لباس کلاسیک چه چیز هایی باید باشد؟

آنچه در کمد لباس کلاسیک خود باید داشته باشید واقعا به نوع لباس کلاسیکی که می پوشید بستگی دارد. شخصی که خارج از خانه در یک دفتر کار می کند نیاز های سبک متفاوتی نسبت به کسی که در خانه کار می کند یا دارای بچه های کوچک است دارد.

لباس های کلاسیک معمولا شامل ژاکت ‌های پشمی ساده، یک پیراهن یا پیراهن یقه‌ دار، یک کت بلند، چکمه ‌های بلند تا روی زانو به رنگ کلاسیک، شلوار جین تیره، شلوار باله، یک روسری سبک، شلوار خاکی و مشکی، پیراهن آستین کوتاه، مایو کلاسیک و صندل است. اگر اهل ورزش هستید یا زیاد روی پا هستید، بهتر است یک جفت کفش ورزشی یا پیاده روی راحت به همراه داشته باشید. شما می توانید این لباس های خود را بر اساس نیازهای فردی و ترجیحات سبک خود تغییر دهید.

کدام رنگ ها در طراحی کلاسیک بهترین هستند؟

لباس های کلاسیک به طور معمول، پایه خنثی مانند مشکی، سرمه ای، خاکی و سفید دارند. اما سبک های لباس کلاسیک می تواند شامل رنگ های جاودانه مانند قرمز و سبز نیز باشد. البته، شما باید لباسی را انتخاب کنید که پوست شما را خوب جلوه دهد. برای خرید پارچه مناسب استایل کلاسیک میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.

سبک های کلاسیک در چه سایز هایی در دسترس هستند؟

تقریبا همه چیزهایی که نیاز دارید از جمله لوازم اصلی کمد لباس، ژاکت و لباس ‌های بیرونی، جواهرات زیبا، لباس خواب، کفش و کیف ‌های دستی را می‌توانید به سبک کلاسیک پیدا کنید. لباس های کلاسیک در سایز های زنانه، کوچک و بزرگ تا ۳ برابر در بسیاری از سبک ها ارائه می شوند.

مد کلاسیک مدرن چیست؟

سبک مد کلاسیک مدرن ترکیبی از سبک کلاسیک – یا اشکال کلاسیک (رالف لورن یا کوکو شانل را در نظر بگیرید) با رنگ های مدرن، پالت ‌های رنگی و گرایش‌ ها برای ایجاد اقلام کلاسیک مدرن به منظور ایجاد سبک شخصی شماست.

این سبک هنگامی که با زیبایی شناسی مدرن ترکیب می شود، سبک مد کلاسیک مدرن و پیچیده ای ایجاد می کند و برای زنان در هر سنی و تیپ های بدنی زیبا به نظر می رسد..

سبک کلاسیک مدرن همه کاره است و می توان آن را به یک شیک معمولی یا ظاهری ظریف و پیچیده تبدیل کرد. علاوه بر این، تنها با چند لباس اصلی کلاسیک می توان یک کمد کلاسیک مدرن ایجاد کرد.

آشنایی با سبک کلاسیک در استایل زنانه

برخی لباس‌ های کلاسیک را با لباس‌های «رسمی» یا «خسته‌کننده» یکی می‌دانند، اما لزوما اینطور نیست. ظاهر مد کلاسیک نیز می تواند راحت و آرام باشد.

چگونه می توان یک استایل کلاسیک به دست آورد؟

برای ایجاد یک سبک کلاسیک مدرن شیک کافی است که به دنبال پارچه های طبیعی مانند پنبه، ابریشم، پشم، کتان، چرم و جیر باشید. برای ایجاد این سبک جاودانه به دنبال لباس هایی با کیفیت بالا در رنگ های ثابت باشید.

رنگ های خنثی از جمله مشکی، سرمه ای، زغالی، قهوه ای تیره و بورگوندی  و همچنین کرم، خاکی و بژ را در نظر بگیرید. استفاده از یک پالت رنگ خنثی به شما این امکان را می دهد که لباس های مختلف را با هم ترکیب کنید و سبک خود را ایجاد کنید. چند رنگ مورد علاقه خود یا یک الگوی کلاسیک مانند راه راه یا یک آیتم عروسکی را برای ایجاد سبک خود اضافه کنید.

کیف های دستی ساختار یافته، جواهرات ساده طلا یا نقره، روسری و کلاه با لبه های ساختار یافته را در نظر بگیرید. چند قطعه لوکس مانند کیف دستی لویی ویتون یا شنل هم می توانید خریداری کنید.

چرا سبک کلاسیک برای زنان بالای ۵۰ سال ایده آل است؟

زنان بالای ۵۰ سال با ظرافت گاه به گاه یک کمد کلاسیک مدرن شگفت انگیز به نظر می رسند. اغلب ما در طول سال‌ها لباس های  زیبایی را جمع ‌آوری کرده ‌ایم که می ‌توان آن ‌ها را با کمد لباس ‌های فعلی ‌مان ترکیب کرد و یک سبک منحصر به فرد ایجاد نمود.

خطوط ساده دراز اغلب یکی از ویژگی های سبک کلاسیک هستند. باس های کلاسیک اغلب کمی گران هستند، اما می توان سالیان سال از آن ها استفاده کرد.

وقتی صحبت از لباس های مدرن به میان می‌آید، ممکن است به دنبال قیمت پایین‌ تری باشیم، به خصوص که فکر می کنیم این لباس را فراتر از فصل نخواهیم پوشید. با این حال بهتر است لباس های ترند بلند مدت سرمایه خریداری نمایید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه