اشنایی با اصول ست کردن کیف در استایل زنانه

اشنایی با اصول ست کردن کیف در استایل زنانه

همان‌طور که میدانید اکثر زنان احتمالاً نمی‌توانند بدون یک کیف دستی مد روز یا ست شده خانه را ترک کنند؛ بنابراین دانستن کیف‌های مناسب برای استایل شما امری بسیار ضروری و مهم است. از این گذشته، حمل کیف دستی راهی مناسب برای حمل پول خرد، تلفن همراه، شانه، رژ لب، کلید، شیشه عطر، کتاب و هر چیز دیگری است که زنان نمی‌توانند بدون آن‌ها از خانه خارج شوند. در مقاله پیش رو قصد داریم به بررسی اصول ست کردن کیف زنانه و استایل آن‌ها بپردازیم.

اشنایی با اصول ست کردن کیف در استایل زنانه

همان‌طور که یک کیف دستی به ما در حمل وسایل کمک می‌کند، بسیاری از خانم‌ها متوجه نیستند که کیف دستی یا کیف پول یک اکسسوری مد نیز هست؛ بنابراین باید با بقیه لباس‌ها و استایل همخوانی داشته و یا به‌اصطلاح ست شده باشد.

مثلاً در دست گرفتن یک کیف دستی بزرگ از داشتن جیب‌های حجیم و روکش‌دار برای لباس زنان جلوگیری می‌کند. این کیف‌های بزرگ شکل و ظاهر را هنگام پوشیدن لباس‌های جیب‌دار خراب می‌کنند؛ بنابراین کیف انتخابی باید با تیپ بدنی یا استایل شما مطابقت داشته باشد. ممکن است ندانید، اما وقتی کسی به شما نگاه می‌کند، کیف شما احتمالاً اولین چیزی است که نظر او را جلب خواهد کرد.

چگونه یک کیف زنانه مناسب انتخاب کنیم؟

مهم‌ترین مسئله در انتخاب کیف زنانه برقراری تعادل است. کیف شما باید مانند هر لباس یا اکسسوری دیگری که دارید، ظاهری متعادل به اندام شما بدهد. اولاً باید آنچه را که از استایل خود دوست ندارید، پنهان کند و ثانیاً باید توجهات را به آنچه دوست دارید معطوف کند.

یکی از اصولی که حتماً باید در انتخاب کیف متناسب با استایل شما رعایت کنید، سایز و اندازه کیف است. کیف‌های بزرگ با بدن‌های بزرگ‌تر هماهنگ هستند، درحالی‌که کیف‌های کوچک با بدن‌های کوچک‌تر مطابقت دارند.

اشنایی با اصول ست کردن کیف در استایل زنانه

آیا کیف مناسب شما را لاغرتر نشان می‌دهد؟ دقیقاً نه اما می‌تواند شکل شما را برجسته‌تر کند. به‌طورکلی برای رسیدن به حداکثر کارایی، شکل و رنگ کیف باید با تیپ بدن و استایل شما مخالف باشد اما اندازه کیف باید با اندام شما متناسب باشد.

اگر فرد کوچکی هستید، باید از کیف نوع کوچک نیز استفاده کنید تا ظاهری بهتر داشته باشید. اگر سایز بزرگی دارید، باید به سراغ کیف‌های بزرگ‌تر بروید؛ بنابراین اندازه کیف متناسب با سایز شما یکی از اصول اولیه‌ای است که در انتخاب کیف باید رعایت کنید.

اصول انتخاب کیف برای زنان کوچک اندام

برای رعایت اصول سایز در انتخاب کیف، اگر کوتاه‌قد و با اندام سبک هستید، باید کیف کوچکی را انتخاب کنید که بتوانید آن را نزدیک بدن خود نگه دارید. این یک نکته ضروری درباره نحوه انتخاب یک کیف دستی عالی محسوب می‌شود.

هرگز یک کیف بزرگ نخرید زیرا در آن غرق خواهید شد. در دست گرفتن یک کیف بزرگ با اندامی کوچک باعث می‌شود در نظر دیگران طوری به نظر بیاید که شما کیف را حمل نمی‌کنید، بلکه کیف شما را حمل می‌کند!

اصول انتخاب کیف برای زنان لاغر و قدبلند

اگر شما فردی قدبلند و لاغر هستید، چالش شما ایجاد این جلوه است که دارای اندامی انحنایی می‌باشید. پنهان کردن لاغری و صاف بودن بدنتان نیز دیگر چالش شما خواهد بود.

شما می‌توانید با حمل یک کیف سایز متوسط با بند بلند که به شما امکان می‌دهد کیف را بسیار نزدیک به کمر خود نگه دارید، به این هدف برسید. نگه داشتن کیف روی کمر باعث می‌شود احساس کنید کمر شما دارای انحنا بوده و به آرامی به سمت پایین بدن شما متمایل می‌شود.

اصول انتخاب کیف برای زنان با اندام بزرگ

اگر بدن شما پهن و سنگین است، کیفی نیاز دارید که بتواند توجه افراد را از بزرگی بدن شما دور کند. هنگام انتخاب کیف مناسب، به چیزی با بند شانه‌ای نیاز دارید که به کیف اجازه دهد درست بالای باسن شما آویزان شود. به‌این‌ترتیب، هر کسی که به شما نگاه می‌کند، به جای قسمت پایین، به سمت بالاتنه شما نگاه خواهد کرد.

نکاتی درباره انتخاب رنگ و جنس کیف زنانه

هنگام انتخاب رنگ کیفی که تقریباً با همه لباس‌های کمد شما مطابقت داشته باشد، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال، جنس کیف مهم است زیرا این احتمال وجود دارد که اغلب از آن با هم لباس‌ها استفاده کنید؛ بنابراین در هنگام انتخاب رنگ، باید به جنس کیف نیز توجه شود. برای خرید کیف زنانه مناسب با استایل خود و البته که با قیمتی مناسب میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.

اشنایی با اصول ست کردن کیف در استایل زنانه

چرم یکی از بادوام‌ترین و پرکاربردترین مواد مورد استفاده برای تولید کیف‌های زنانه است. جلوه چرم با رنگ‌های متداول لباس‌های شما متناسب خواهد بود بنابراین اطمینان حاصل کنید که کیف‌ها از چرم ساخته شده باشند. کیف‌های چرمی انعطاف‌پذیر، طبیعی و سازگار با محیط‌زیست هستند و ظاهر طبیعی آن‌ها تضمین‌کننده کلاسیک، بی سن، شیک و مد روز بودن استایل شما است.

هنگام انتخاب رنگ کیف نیز باید نیازهای همه جانبه خود را در نظر بگیرید. به‌طورکلی، اگر نیازهای شما به سمت شیک و باکلاس بودن گرایش دارد، باید با مطابقت داشتن الزامات رنگ کیف شما با این گرایش اطمینان حاصل کنید. درعین‌حال رنگ ساده ممکن است انتخاب مناسبی محسوب شود اما باید مطابق با نیاز شما هم باشد.

نکاتی برای خرید کیف مناسب

در فروشگاه کیف عجله کنید و درست مانند لباس‌های خود، کیف‌های دستی را در مقابل آینه امتحان کنید. وسوسه کیف‌های مد روزی که به اندام شما نمی‌آیند، نشوید. جایگزین‌های بسیار بهتری وجود دارد که با اندام و استایل شما بهتر ست می‌شوند. هنگام خرید کیف دستی به سبک خودتان فکر کنید. برخی از مدل‌های کلاسیک و هنری لذت می‌برند و برخی هم به دنبال مد روز و طرح‌های مدرن هستند.

نتیجه گیری

به عنوان زنی شیک‌پوش، همیشه باید مراقب باشید که کیف بتواند اندام شما را متعادل نگه دارد. همیشه کیفی تهیه کنید که اندازه بدن شما باشد. پس اگر کوتاه‌قد و لاغر هستید، سراغ یک کیف کوچک بروید. اگر چاق و دارای انحنا هستید، یک کیف بزرگ برای شما مفید خواهد بود.

هرگز فراموش نکنید که کیف شما یکی از لوازم جانبی مد محسوب می‌شود پس اگر رعایت اصول استایل برای شما مهم است، هر کیفی را انتخاب نکنید. امیدوارم از این مقاله در مورد نحوه انتخاب یک کیف عالی برای استایل خود لذت برده باشید. اگر این‌گونه است لطفاً آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه