اشنایی با انواع مدل لباس زنانه در استایل

اشنایی با انواع مدل لباس زنانه در استایل

هر کسی شخصیت، سلیقه و علایق خود را دارد. چیزی که ممکن است ندانید این است که برای هویت هر فرد، یک سبک لباس برای مطابقت وجود دارد که با هر سلیقه، خلق و خوی یا شخصیتی مطابقت دارد. در ادامه ۱۱ نوع مدل لباس زنانه آورده شده است که می توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید. در حالی که هر یک از این مدل‌ های لباس اقلام، رنگ‌ها و الگوهای مناسب خود را دارند، می‌توانید با قطعات مختلفی که به شما احساس اعتماد به نفس و بهترین حالت را می‌ دهد، اکسسوری کنید.

اشنایی با انواع مدل لباس زنانه در استایل

همانطور که میدانید مدل لباس زنانه نسبت به مردانه از تنوع بیشتر و بالاتری برخوردار است و ست کردن مدل های مختلف با یکدیگر کمی برای خانوم ها همیشه چالش برانگیز بوده است، در ادامه مدل لباس زنانه در زمان های مختلف و انواع ان را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید علاوه بر تشخیص استایل خود، علاقه خود را برای لباس مورد علاقه خود نیز بشناسید.

لباس قدیمی

سبک وینتیج به گذشته اشاره دارد. لباس های قدیمی که به عنوان سبک یکپارچه سازی نیز نامیده می شود، اساساً شامل هر چیزی است که در دهه های گذشته محبوب بوده است. امروزه لباس‌ های قدیمی در میان بسیاری از زنان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. چه شلوار جین مربوط به دهه ۱۹۹۰ باشد و چه طرح های گلدار دهه ۱۹۷۰، بسیاری از زنان می خواهند با لباس های روزمره خود از گذشته لذت ببرند.

لباس اسپرت

لباس های ورزشی یا لباس های اکتیو نیز به عنوان یک لباس روزمره مد جدیدی را به خود دیده است. در حالی که مردم معمولاً برای ورزش  لباس های اسپرت می پوشند، بسیاری آن را راحت و شیک می دانند. شلوارهای لگ و تی‌شرت‌ها ممکن است ساده باشند، اما انتخاب‌ های محبوبی برای لباس‌ های غیر رسمی هستند. با توجه به این سادگی، لباس های اسپرت امروزه به یک بیانیه مد تبدیل شده اند.

مدل لباس زنانه بوهو

مد بوهمیا یکی دیگر از انتخاب های محبوب برای زنان است. این سبک مد با ردیابی تاریخ معاصر خود فرهنگ عصر جدید دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰، بسیاری از پارچه های آزاد و الگوها و بافت های عجیب و غریب را در خود جای داده است. اصطلاح دیگر برای این شیک بوهو است. سبک بوهمی امکان اضافه کردن اکسسوری های مختلف مانند روسری، جلیقه، کت، جواهرات، عینک آفتابی و کلاه را فراهم می کند.

مدل لباس زنانه گرانج

سبک گرانج که به سبک موسیقی دهه ۱۹۹۰ متصل است و حس استقلال، خودآگاهی و سرسختی را تکرار می کند. یکی از عناصر اصلی زیبایی شناسی گرانج، فلانل است، زیرا منشاء آن در شمال غربی اقیانوس آرام است.

اشنایی با انواع مدل لباس زنانه در استایل

گرانج قرار است خارج از مد به نظر برسد، به همین دلیل است که بسیاری از قطعات با هم مطابقت ندارند یا به خوبی ست نمی شوند. این حس خودآگاهی در نگاه به دیگران نشان می دهد که برای شما مهم نیست که قطعات به خوبی با هم مطابقت نداشته باشند. این چیزی است که گرانج را برای بسیاری از مردم جذاب می کند. این حس فردیت بیشتری را از طریق یک سبک ارزان و بی دقت ارائه می دهد.

لباس پرپی

این مدل لباس ها کاملا مبتنی بر انتخاب هدفمند هر لباس و اکسسوری برای لباس است. لباس‌ های پرپی به‌ خوبی با هم ترکیب می‌ شوند، بنابراین رنگ‌ ها و الگو های ثابتی دارد. در حالی که گرانج حس بی احتیاطی و حفظ خود را منتقل می کند، استایل های پرپی به خوبی با هم هماهنگ می شوند تا شما و دوستانتان بتوانید لباس های مشابهی بپوشید بدون اینکه مانعی برای استایل کلی شما ایجاد کند.

لباس هنری

مدل های خلاقانه مختلفی در سبک مد هنری رشد کرده اند. در حالی که کمی شباهت به گرانج و بوهمی در آن است، سبک های هنری با رنگ ها و الگوهای مختلف ترکیب و مطابقت دارند و فکر و تعهد بیشتری نسبت به آن وجود دارد. مدل ها و طرح‌ های رنگی منحصر به‌ فرد  همراه با اکسسوری‌ های هنرمندانه پایه این مدل لباس زنانه را تشکیل می‌دهند. از اضافه کردن زیورآلات دست ساز در لباس‌تان نترسید. سلیقه و طرح های فردی به این لباس ها ماهیت هنری می بخشد.

مدل لباس خیابانی

مد خیابانی ممکن است برای شما شبیه یک نوع سبک لباس زنانه به نظر نرسد، اما امروزه در بین فرهنگ جوانان، به ویژه در محیط های شهری، بسیار محبوب است. مد خیابانی از فرهنگ خیابانی نشأت می‌گیرد که در آن کفش‌های کتانی، شلوار جین و تیشرت معمولی هستند. برای خرید پارچه برای دوخت انواع لباس زنانه شما میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.  این بدان معنا نیست که این تنها راه برای پوشیدن لباس «خیابانی» است. در واقع استایل خیابانی یک اصطلاح است که انواع مختلف لباس ها را پوشش می دهد.

مدل لباس زنانه کژوال

ظاهر غیر رسمی به معنای لباس پوشیدن برای راحتی است. لباس‌های غیررسمی در این استایل مورد استفاده قرار می‌گیرند، و برای بسیاری از افرادی که در خانه کار می‌کنند یا کسانی که می‌خواهند یک لباس راحت برای یک روز بدون استرس داشته باشند، به یکی از لوازم اصلی تبدیل شده‌ است.

اشنایی با انواع مدل لباس زنانه در استایل

هیچ مشکلی در پوشیدن لباس های غیر رسمی وجود ندارد، اگرچه ممکن است بهترین انتخاب برای یک شب یا یک جلسه کاری نباشد. در برخی موارد، لباس‌های غیررسمی در سبک‌های راحت دیگری مانند لباس‌ های اسپرت یا لباس‌ های خیابانی نیز جای می‌ گیرند، که تمرکز بر روی خود لباس نیست، بلکه بر شخصی است که آن‌ها را می‌پوشد.

مدل لباس زنانه کلاسیک

سبک کلاسیک ترکیب خوبی از راحتی و احترام است. در نهایت، ظاهر کلاسیک به شما اطمینان می دهد که برای هر نوع مناسبتی آماده هستید. امکانات زیادی با مدل لباس کلاسیک وجود دارد که همه به انتخاب های سبک شخصی شما بستگی دارد. فراموش نکنید که این مدل لباس زنانه را با کفش ها یا اکسسوری های مختلف ست کنید تا ظاهر پیچیده خود را کامل کنید.

مدل لباس زنانه حرفه ای

لباس های حرفه ای یا اداری یکی دیگر از مدل های مد است که برای خانم های سخت کوشی که می خواهند مسئول ظاهر شوند مناسب است. جایی برای شلوغی یا نامتناسب بودن لباس وجود ندارد. یک سبک حرفه ای بر انتخاب رنگ های ثابت، لایه های بدون درز و اکسسوری مناسب تمرکز دارد. در حالی که معمولا برای یک محیط اداری محفوظ است، هر کسی که بخواهد باهوش، پیچیده و آماده برای مقابله با هر چالشی که بر سر راهش قرار می‌گیرد به نظر برسد، می‌ تواند مدل لباس های حرفه‌ای را انتخاب کند.

مدل لباس زنانه وسترن

برای تسخیر ظاهر وسترن نیازی به زندگی در مزرعه ندارید. استایل‌ های وسترن یا دختر گاوچران برای هوای خنک مناسب هستند، زمانی که می‌خواهید بدون پوشیدن وسایل حجیم ظاهری کامل داشته باشید. جین، پیراهن های دکمه دار و چکمه های وسترن این سبک را تشکیل می دهند. یک کلاه لبه پهن یا جلیقه چرمی بپوشید تا ظاهر وسترن را بیشتر برجسته کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه