اشنایی با انواع کیف مردانه و اصول ست کردن انها در استایل مردانه

اشنایی با انواع کیف مردانه و اصول ست کردن انها در استایل مردانه

بسته به اینکه کجا می‌روید، چه چیزی را حمل می‌کنید به انواع مختلفی از کیف‌های مردانه نیاز خواهید داشت. همین امر در مورد تمام لوازم جانبی یا اکسسوری از جمله کفش‌های کتانی و ساعت نیز صدق می‌کند. اگر اکسسوری شما تشکیل دهنده یک استایل کامل نیست پس به یک بازنگری کامل نیاز دارید. حتی اگر یک کیف پول مردانه به همراه دارید اما باز هم بهتر است به توصیه‌های ما توجه کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، ما ۹ مدل کیف و اصول ست کردن آن‌ها با استایل آقایان را معرفی کرده‌ایم تا در خریدهای بعدی خودتان مدنظر قرار دهید.

اشنایی با انواع کیف مردانه و اصول ست کردن انها در استایل مردانه

معمولا اقایان نسبت به خانوم ها توجه کمتری به کیف میکنند، اما غافل از اینکه میتواند استایل انها بسیار جذاب تر کند!

کوله پشتی

مانند کفش‌های کتانی و کلاه‌های بیس‌بال، کوله‌پشتی یکی از آن چیزهایی است که در دهه گذشته به خریدهای مورد توجه آقایان تبدیل شده است. این همه‌کاره‌ترین کیف برای آقایان محسوب می‌شود اما همچنین تنها کیف مردانه‌ای است که می‌توانید سه مدل از آن را بخرید و از همه آن‌ها استفاده کنید.

بسته به سبک زندگی شما، این کوله‌پشتی می‌تواند یک کیف برای مسافران معمولی، یک همراه سرسخت برای کارهای آخر هفته یا جایی برای نگهداری لباس بدن‌سازی شما باشد. کیف مدرسه قدیمی شما که تقریباً توسط هر قبیله‌ای در این سیاره پذیرفته شده است، رسماً یک مدل کیف مردانه برای تمامی استایل‌های بزرگ‌سالان است.

کیف خرید

این کیف جایی میان یک کیف‌دستی معمولی و یک کوله‌پشتی قرار می‌گیرد. این کیف به اندازه کافی جادار است تا وسایل بدبوی بدن‌سازی یا هارددیسک شما را در خود جای دهد و درعین‌حال به‌اندازه‌ای شیک است که ممکن است همچنان در خیابان‌های با آن به گشت‌وگذار بپردازید.

این کیف با یک طراحی همه‌کاره و دسترسی آسان، می‌تواند کیف ساحلی، کیف کار و کیف خرید شما باشد. اگر از این نوع کیف به عنوان کیف کار خود استفاده می‌کنید، چرم و نایلونی آن را بخرید. اما اگر تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که در حین خرید برند مورد علاقه خود از آن استفاده کنید، پس مدل خرید مدل‌های دارای لوگو همان برند بهتر خواهد بود.

چمدان دستی

چمدان دستی مردانه یار همیشگی مردان با سلیقه در هر برنامه سفری خواهد بود، البته برای به همراه بردن لباس‌های زیر به اندازه کافی بزرگ نیست. گزینه‌های چرمی مقرون‌به‌صرفه و با قیمت‌هایی منصفانه پیدا خواهید کرد، اما می‌توانید رقم‌های زیادی نیز برای خرید برندهای طراحان متخصص در کالاهای چرمی خرج کنید.

اشنایی با انواع کیف مردانه و اصول ست کردن انها در استایل مردانه

در حین استفاده از چمدان دستی‌های چرم، کفش یا چکمه‌هایی بپوشید که با کیف شما هماهنگ باشد. اگر قصد دارید برای اولین بار از انواع چمدان دستی استفاده کنید، ابعاد آن را قبل از خرید بررسی کنید تا متناسب با قد و هیکل شما باشد.

کیف سامسونت

این کیف یادآور تصویری کلیشه‌ای از یک جنتلمن انگلیسی با کلاه کاسه‌ای است که یک چتر، یک کیف و یک روزنامه به همراه دارد و پیپ می‌کشد. مسلماً، این نوع کیف مردانه قدیمی شده است اما بااین‌حال، مدل چرمی آن همچنان پراستفاده و رایج است.

سامسونت‌ها در ابتدا به وسیله وکلا و برای انتقال اسناد از دادگاهی به دادگاه دیگر طراحی و استفاده می‌شدند. با توجه به این موضوع، منطقی است که به دنبال مدلی باشید که با لباس اداری شما مطابقت داشته باشد. رنگی از چرم را انتخاب کنید که با کفش شما ست شود اما هر مدلی که انتخاب می‌کنید، باید سعی کنید همه چیز را ساده و مینیمالیستی نگه دارید.

کیف ورزشی

فرقی نمی‌کند که یک وزنه‌بردار باتجربه باشید یا یک دونده دو سرعت، به‌هرحال به یک کیف برای رفتن سر تمرین نیاز دارید. چیزهای پیش‌ پاافتاده‌ای مانند پیدا نکردن جوراب یا نداشتن پاور بانک برای باتری گوشی می‌تواند از نشانه‌های نداشتن ساک ورزشی باشد.

یک کیف مردانه محکم برای رساندن حوله، قمقمه و پروتئین شما از خانه به سالن بدن‌سازی بسیار ضروری است. اگر از کیف ورزشی برای حمل وسایل از محل کار به باشگاه و خانه استفاده می‌کنید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که بتواند وسایل ورزشی و اداری شما را به راحتی در خود جای دهد. استفاده از رنگ‌های پر جنب‌وجوش توصیه نمی‌شود و بهتر است رنگی ساده را برای ساک ورزشی خود انتخاب کنید.

کیف صلیبی

کیف صلیبی احتمالاً کاربردی‌ترین کیف مردانه روزمره در این لیست محسوب می‌شود و برای چیزهایی که این روزها بیشتر مردان حمل می‌کنند مانند تلفن، کلید و کیف پول عالی است. مگر اینکه لپ‌تاپ یا تجهیزات باشگاه همراه خود داشته باشید. جلوه این کیف مردانه روی بدن، درخشش غیرمنتظره‌ای را به لباس اضافه می‌کند. برای خرید کیف متناسب با استایل خود میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.

در اینجا باید به ابعاد و استایل توجه داشت، زیرا نباید یک کیف صلیبی بخرید که به کوچکی یک کیف پول باشد یا اینکه کیفی به بزرگی یک کیف پیام‌رسان را به دوش بگیرید. می‌توانید رنگ‌های اصلی و لوگوهای بزرگ را انتخاب کرده و از این کیف به‌عنوان یک اکسسوری مد واقعی استفاده کنید.

کیف لپ تاپ

به‌احتمال‌زیاد لپ تاپ شما گران‌ترین چیزی است که با خود حمل می‌کنید. یک کیف لپ تاپ مردانه برای محافظت از رایانه شما ضروری است اما می‌تواند به عنوان یک فرمت ظاهری نیز برای شما کارایی داشته باشد. انتخاب یک کیف لپ تاپ شیک می‌تواند به تکمیل لباس شما یا حتی با اضافه کردن چاشنی به یک لباس اداری، از خسته کننده بودن آن بکاهد.

اشنایی با انواع کیف مردانه و اصول ست کردن انها در استایل مردانه

یک کیف لپ تاپ که خیلی کوچک باشد، تقریباً هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، حرکت هوشمندانه آن است که قبل از خرید، ابعاد رایانه خود را بدانید. وسایل اضافی مانند محفظه‌های زیپ‌دار برای شارژرها، مکان‌هایی برای نگهداری اسناد و بند شانه‌دار همگی می‌توانند مفید باشند. بنابراین قبل از پرداخت پول نقد، حتماً مشخصات کیف را به‌طور کامل بررسی کنید.

کیف نامه‌رسان

تا همین اواخر، کیف مردانه نامه‌رسان مترادف با پسران شلخته و مسافران میان‌سال بود. اما طراحان مد کنونی در حال اضافه کردن خصوصیات زیبایی‌شناختی به این کیف‌های کاربردی هستند. به‌این‌ترتیب، کیف نامه‌رسان مدرن علاوه بر حفظ کاربرد خود، از المان‌های زیبایی‌شناسی نیز بهره می‌برد.

با خرید این کیف می‌توانید در حین انجام کار دستان خود را آزاد نگه دارید و درعین‌حال این نوع کیف را با استایل خود نیز هماهنگ کنید. تسمه‌های قابل تنظیم، بست‌های کماندار یا حداقل بسته‌های مغناطیسی، به‌علاوه جیب‌های داخلی و خارجی همگی به صورت استاندارد در این نوع کیف‌ها وجود دارند. بوم پنبه‌ای واکس شده این مدل کیف‌ها از تفاوتی فاحش با چرم‌های استاندارد برخوردار است. بنابراین نوع چرم این کیف را انتخاب کنید تا از یک پسرمدرسه‌ای متمایز شوید.

نتیجه گیری

اسم آن را کیف مردانه، کیف‌دستی مردانه، کیف پول مردانه یا حتی ساک مردانه بگذارید. ممکن است دوستانتان شما را به خاطر حمل یک کیف مسخره کنند، اما دیری نمی‌گذرد که هر بار که با هم بیرون می‌روید، از شما خواهند خواست تلفن، کلید، کیف پول و بطری آب آن‌ها را داخل آن بگذارید. در این مواقع با خیال راحت به آن‌ها یک نه بزرگ بگویید!

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه