اشنایی با کیف های برند گوچی و سری جدید کیف های مدرن گوچی

اشنایی با کیف های برند گوچی

برند گوچی یک برند ایتالیایی در صنعت مد و اجناس چرمی است که در واقع متعلق به کمپانی گوچی است که خود این کمپانی زیر مجموعه ای از یک شرکت فرانسوی به حساب می آید. در سال ۱۹۲۱ برند گوچی توسط گوچیو گوچی معرفی شد. در حال حاضر دفتر مرکزی این برند در فلورانس ایتالیا می باشد در سال ۲۰۰۸ مجله بلومبرگ بیزینس ویک آماری را منتشر کرد. که در آن برند گوچی درآمدی در حدود ۴ و ۲ میلیارد یورو داشته است. همچنین برند گوچی بر اساس اطلاعات منتشر شده، توسط موسسه اینتر بند در سال ۲۰۰۹ در مقام چهل و یکم از ۱۰۰ نام تجاری برتر قرار گرفت.

اشنایی با کیف های برند گوچی

در واقع می توان گفت که گوچی پرفروش ترین نام تجاری ایتالیا میباشد شرکت گوچی ۲۷۸ نمایندگی رسمی در سرتاسر جهان دارد. برند گوچی محصولات خود را در دسته بندی های مختلف ای روانه ی بازار کرده است. این دسته بندی ها شامل کیف، کفش، اکسسوری و غیره در سه  گروه زنانه مردانه و بچه گانه می باشد. ما در این مطلب قصد داریم که به معرفی کیف های زنانه برند گوچی بپردازیم.

کیف های مدل jackie از برند گوچی

علت این نامگذاری در واقع به خاطر جکی کندی بود که کیف های گوچی را حمل می کرد این کیف ها در سال ۲۰۰۹ توسط جیانینی طراحی و روانه بازار شدند قیمت کیفهای جکی از برند گوچی بسیار متفاوت است به عنوان مثال قیمت مدل Jackie soft leather hobo از برند گوچی تقریباً ۲۶۰۰ دلار است و قیمت مدل دیگری از این برند به نام ۱۹۶۰s vintage Gucci Jackie leather burgundy handbag تقریباً ۱۰۰ دلار است.

کیف های مدل sukey از برند گوچی

کیف های این مدل از برند گوچی دارای جزئیات بسیار ظریفی هستند که در بین طرفداران گوچی بسیار محبوب و شناخته شده می باشند در واقع این جزئیات شامل یک لوگوی GG بافته شده است که به یک حلقه O مانند بزرگ با یک دسته چرمی متصل شده است. قیمت کیف مدل Sukey تقریباً در حدود ۴۰۰ تا ۸۰۰ دلار به فروش میرسد.

کیف های مدل Boston از برند گوچی

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کیف دستی های گوچی ، کیف دستی های مدل Boston می باشد این مدل از کیف های برند گوچی در واقع شکلی کلاسیک بشکه مانندی با دستگیره های چرمی دارند در مدل های جدیدتر این سری گوچی یک بند بلند رودوشی برای حمل راحت تر اضافه شده است مدل boston از سری کیف های می باشد که در تنوع رنگ و متریال روانه بازار شده اند.

کیف های مدل bamboo top handle از برند گوچی

این مدل کیف ها از برند گوچی در واقع در سال ۱۹۴۸ معرفی شدند در واقع این کیف الهام گرفته شده از زین اسب و چوب های بامبو می باشد بعد از گذشت چند سال در اواخر سال ۲۰۰۰ میلادی مدل مدرن تری از این کیف معرفی شد که در واقع ساخت هر نمونه از این کیف ۱۳ ساعت طول می کشد.

اشنایی با کیف های برند گوچی

قیمت مدل بامبوی برند گوچی بخاطر جزئیات و یا در واقع رنگ و شکل این کیف متغیر است و قیمت حدودی این کیف ۲۸۰۵ دلار می باشد.

مدل pelham از برند گوچی

در واقع این مدل دارای جزئیات خاصی می باشد از جمله دسته های چرمی بافته شده و همچنین ابزار کمربندی اسب سواری!

مدل Hysteria از برند گوچی

این مدل از کیف های برند گوچی در واقع دارای یک لوگوی تاج از برند گوچی می باشند در این مدل از کیف های این برند از نمادهای شناخته شده ای استفاده شده است مانند چرم های درهم تنیده شده است.

کیف های مدرن برند گوچی

در ادامه به معرفی کیف های مدرن  طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند خواهیم پرداخت.

کیف مدل soho از برند گوچی

کیف های مدل سوهو دارای دو ویژگی منحصر به فرد هستند یکی از این ویژگی های قابل اشاره سگکی از لوگوی گوچی می باشد که توسط یک منگوله چرمی به کیف آویزان شده است این مدل از کیف ها به دو دسته تقسیم شدند که معروفترین آنها soho hobo و soho chain می باشد.

کیف مدل ۱۹۷۳ از برند گوچی

برخلاف اسم این مدل این کیف در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد که در واقع لوگوی گوچی با جنسی از فلز و رنگی طلایی در جلوی کیف دوخته شده است این مدل کیف از برند گوچی از آرشیوهای این برند محبوب الهام گرفته شده است.

کیف مدل emily chain از برند گوچی

این مدل کیف دارای یک زنجیره طلایی می باشد که به عنوان دسته کیف قرار گرفته است و همچنین از ابزاری که در کمربند اسب سواری استفاده می شود گوچی در میان چرم های این کیف استفاده کرده است.

ست کیف مدل swing از برند گوچی

در ساخت مدل swing از طراحی مینیمال استفاده شده است است. برای خرید کیف زنانه در مدل های مختلف میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. در واقع می توان گفت که این مدل کیف از برند گوچی یکی از مینیمال ترین طراحی های این کمپانی میباشد.

اشنایی با کیف های برند گوچی

در ساخت این کیف از چرم مدل سنگ فرشی استفاده شده است و یک لوگوی ساده و مینیمال Gucci Made In France به رنگ طلایی در بالای کیف نوشته شده است.

کیف مدل stirrup از برند گوچی

در واقع این مدل کیف از یکی از طرح های اورجینال برند گوچی در سال ۱۹۷۵ الهام گرفته شده است در واقع این مدل کیف از برند گوچی به مدل رکابی کوچی هم معروف است.

کیف مدل marrakech از برند گوچی

این مدل کیف از برند گوچی بازهم از منگوله ای چرمی در طراحی خود استفاده کرده است با این تفاوت که این منگوله با یک علامت G به کیف متصل شده است و همچنین دسته این کیف به صورت زنجیری طلایی می باشد.

کیف مدل bucket bag از برند گوچی

این مدل کیف توسط یک بند چرمی در بالای کیف جمع می شود و علاوه بر این دارای یک دسته چرمی بلند دیگر نیز می باشد که در واقع این بند قابلیت کوتاه شدن دارد و معمولاً برای استایل های روزانه بسیار پرکاربرد است قیمت این این مدل کیف گوچی حدود ۱۶۷۴ دلار می باشد.

کیف مدل nice از برند گوچی

در ساخت مدل نایس بسیار به جزئیات کیف دقت شده است در واقع این کیف دارای یک دسته دایره ای شکل می باشد که میتوانید آن را به صورت دستی استفاده کنید علاوه بر این برای این مدل از کیف یک دسته بلند هم در نظر گرفته شده است که می توانید از آن به عنوان یک کیف شانی هم استفاده کنید.

نتیجه گیری

بند گوچی برای تمامی سلیقه ها کیف های مختلفی را طراحی کرده است و سعی دارد که همچنان تعداد طرفداران خود را افزایش دهد از این رو در حال طراحی مدل های جدید است.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه