اصول ست کردن رنگ زرد در استایل زنانه

اصول ست کردن رنگ زرد در استایل زنانه

با نزدیک شدن فصل تابستان زمان آن فرا رسیده است که کمد لباس خود را با چند رنگ روشن سرد بروز کنید. و چه چیزی بهتر از رنگ زرد زیبا. این یک رنگ عالی برای بهبود خلق و خوی شما و بازی با استایل متفاوت است. به همان اندازه که این رنگ خیره کننده به نظر می رسد، زنان واقعا از امتحان رنگ زرد می ترسند. اما نباید نیست از ایده پوشیدن این رنگ بترسید و اگر یک رنگ زرد به شما نمی آید، به این معنی نیست که هرگز نباید آن را بپوشید. سایه های زیاد دیگری از این رنگ نیز وجود دارد.  در ادامه اصول ست کردن اینرنگ در استایل زنانه توضیح داده شده و ایده های مختلفی در این خصوص بیان شده است.

اصول ست کردن رنگ زرد در استایل زنانه

سایه ای از زرد را انتخاب کنید که کمی روشن تر یا تیره تر از رنگ پوست شما باشد. ایده این است که از سایه ای استفاده کنید که برجسته باشد، بنابراین، سایه زردی را انتخاب نکنید که به خوبی با رنگ پوست شما ترکیب شود.

لازم نیست تمام زرد بپوشید مگر اینکه بخواهید یک استایل تک رنگ داشته باشید. اضافه کردن این رنگ یک گزینه عالی است. به عنوان مثال، زرد و سیاه یا زرد و سفید بهترین ترین گزینه ها هستند.

به غیر از سیاه و سفید، در شش رنگ دیگر نیز وجود دارند که به خوبی با زرد ست می شوند از جمله صورتی، قهوه ای، خاکستری، آبی، بژ، سبز. رنگ زرد با پارچه راه راه ها شگفت انگیز به نظر می رسد، بنابراین، هرگز در ست کردن آنها با هم تردید نکنید.

بلوز زرد کامل

البته، رنگ زرد نباید خیلی روشن باشد. شما می توانید با استفاده از رنگ زرد خردلی یا لیمویی یا پاستلی، رویکرد بسیار ظریف تری را انتخاب کنید. می توانید یک بلوز زرد تیره را انتخاب کنید که با شلوار جین سفید برای تابستان زیبا به نظر می رسد.

به دنبال گزینه‌های کتان یا نخی باشید که در ماه ‌های گرم ‌تر شما را خنک نگه می‌دارند یا به دنبال یک پیراهن ابریشمی زیبا در رنگ زرد تیره ‌تر باشید تا حسی باکیفیت ایجاد کنید.

لباس زرد کامل

اگر می خواهید با رنگ زرد خود بیانیه ای داشته باشید، پوشیدن لباس زرد می تواند بهترین راه برای انجام این کار باشد.

ترکیب رنگ زرد با رنگ های خنثی

می توان برای ساده تر دیده شدن آن را با رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید، متالیک یا قهوه ای ترکیب نمود. .

بلوز تک رنگ

اگر از قبل یک تاپ راه راه و یک شلوار جین در کمد لباس خود دارید، این می تواند بهترین استیل زنانه برایتان با این نگ باشد.

اصول ست کردن رنگ زرد در استایل زنانه

با این حال، اگر یک کت بلیزر با خطوط زیبا و تمیز انتخاب کنید، این می تواند همگانی و هم همه کاره باشد. می توانید برای یک مراسم رسمی تر، روی شلوار جین، شلوار یا لباس بپوشید.

کت زرد کامل

اگر از رنگ زرد نمی ترسید، این رنگ برای یک کت افسانه ای به نظر می رسد.

پوشیدن این کت هر روز تیره ای را در پاییز و زمستان روشن ‌تر می‌کند و در تابستان پرتویی از آفتاب به آن اضافه می‌کند. زرد با یک لباس سیاه و سفید شگفت انگیز به نظر می رسد و ظاهر کلی را واقعا شیک می کند! برای خرید پارچه در طرح ها و رنگ های مختلف میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.

اگر یک عروسی یا مراسم تابستانی برای شرکت دارید، می توانید یک لباس تک رنگ با یک کت زرد ترکیب کنید.

بلوز شلوار 

شلوار زرد می تواند راهی عالی برای ایجاد یک استایل غیررسمی باشد. اگر رنگ زرد را خیلی نزدیک به صورتتان دوست ندارید، می توانید به جای آن یک شلوار زرد انتخاب کنید.

اگر یک تاپ سیاه و سفید دارید، برای ست کردن با شلوار زرد عالی است. یک شلوار زرد شیک می تواند مکمل خوبی برای کمد لباس تابستانی شما باشد.

ترکیب با شلوار جین

برای یک رویکرد غیر رسمی تر به شلوار زرد، همیشه می توانید شلوار جین را به جای آن انتخاب کنید.

استایل کراپ یا اسلیم برای تابستان عالی خواهد بود. از آنجایی که اینها نقطه تمرکز در لباس شما خواهند بود، می توانید بقیه ظاهر خود را ساده نگه دارید و می توانید آن را با یک پیراهن یا تی شرت سفید یا یک کت راه راه ست کنید. همچنین انتخاب سایه پاستلی کم رنگ  ظرافتی را به لباس شما می بخشد.

ترکیب با دامن

دامن زرد نیز برای استایل زنانه زیباست. دامن زرد در کنار تاپ های راه راه، خال خالی یا طرح دار خوب به نظر می رسد.

اصول ست کردن رنگ زرد در استایل زنانه

شما می‌توانید برای داشتن ظاهری غیر رسمی ‌تر در تابستان که برای تعطیلات ایده‌آل خواهد بود، یک سبک کتان یا نخی انتخاب کنید. یا به دنبال یک دامن ساتن یا ابریشمی باشید که برای مراسم رسمی تر دوست داشتنی باشد.

کفش 

پوشیدن کفش های رنگ روشن می تواند حس خوبی به یک لباس اضافه کند. بعلاوه، این یک راه آسان برای به روز رسانی کمد و تغییر ساتایل لباس هایی است که قبلا می پوشیدید.

کفش ‌ها می ‌توانند تاثیر زیادی روی لباس شما بگذارند و اضافه کردن کمی رنگ زرد بسیار جذاب است. کفش های زرد با لباس های خنثی یا هر لباس دیگری که فقط کمی از این رنگ در آن وجود دارد عالی به نظر می رسد.

می توانید یک لباس کاملا سرمه ای بپوشید و این رنگ را به کفش های خود اضافه کنید، یا برای یک مراسم رسمی یا یک ناهار با دوستان و خانواده، رنگ زرد را با یک لباس تک رنگ است کنید یا می توانید یک جفت کفش کتانی زرد را برای پوشیدن با شلوار جین خود انتخاب کنید.

یک جفت صندل زرد با یک پاشنه نسبتا کم‌ می‌تواند خرید خوبی برای تابستان باشد، زیرا پوشیدن و راه رفتن آسان است و در عین حال به کمد لباس فعلی شما جذابیت می‌بخشد.

اکسسوری‌ های زرد برای پوشیدن با لباس ‌های خنثی یا زرد

اکسسوری های زرد به خوبی با لباس های سیاه و سفید هماهنگ می شود.

اگر خیلی مشتاق پوشیدن این رنگ نیستید اما هنوز هم دوست دارید لباس خود را با کمی نور آفتاب زنده کنید، انتخاب اکسسوری بهترین راه است. این یک راه عالی برای اضافه کردن رنگ به لباس شما و بردن آن به سطح بعدی است و ساده ترین راه برای اضافه کردن کمی رنگ زرد به کمد لباس شما و بهره مندی از مزایای آن است.

 

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه