اصول ست کردن شلوار جین زنانه

اصول ست کردن شلوار جین زنانه

آیا شما هم از آن دسته از افرای هستید که هر بار با شلوار جین یک تی شرت ساده می پوشید؟ اگرچه همه ما درباره اینکه با شلوار جین چه بپوشیم کم فکری میکنیم، اما وقتی با اصول ست کردن شلوار جین زنانه آشنا شویم، همین شلوار ساده می تواند ظاهری شیک داشته باشد.

بنابراین در این مطلب می توانید اصول ست کردن شلوار جین زنانه به شیوه ‌های جدید و متداول را یاد بگیرید. مهم نیست که چه سبک جین مورد علاقه شماست. در نهایت از اینکه با کمی به روز رسانی چقدر شیک به نظر می رسید شگفت زده خواهید شد.

اصول ست کردن شلوار جین زنانه

شلوار جین تنگ که در بازار با نام شلوار جین اسکینی نیز شناخته می شود به یکی از لباس های اصلی کمد لباس تبدیل شده است که هر خانمی باید داشته باشد، و در حالی که با یک تی شرت ساده می‌تواند عالی به نظر برسد، می ‌توان آن‌ را با استایلی پیچیده ‌تر نیز به تن کرد. پوشیدن شلوار جین تنگ باید همراه با تعادل مناسب باشد. برای زیباتر کردن ظاهر، شلوار جین اسکینی مورد علاقه خود را می توانید با کفش های پاشنه بلند، یک تاپ مناسب و یک کت خنک ست کنید.

  • شلوار جین زنانه پاره یا زاپ دار

به جای اینکه سعی کنید پارگی شلوار جین خود را بپوشانید، باید آن را بیشتر جلوه دهید. می توانید استایل خود را با یک تاپ ست کنید تا ظاهری فوق العاده شیک داشته باشید. همچنین می توانید اکسسوری جانبی در همین راستا انتخاب کنید، اما زیاده روی نکنید. همچنین پوشیدن این نوع شلوار جین با بلوز آستین‌ کلوش و کفش‌های پاشنه بلند نیز بسیار شیک است.

  • شلوار جین زنانه بوی فرند

وقتی به دنبال ایجاد یک سبک لباس جذاب هستید، نمی توانید از شلوار جین بوی فرند بگذرید. شکل گشاد این نوع شلوار جین زنانه برای ایجاد ظاهری با جذابیت شیک عالی است. این شلوار جین را می توان با چکمه های پاشنه تخت و یک کاپشن چرمی روی یک جامپر بافتنی پوشید.

  • با شلوار جین کوتاه چه چیزی بپوشیم

شلوار جین کوتاه یکی از جذاب ‌ترین مدل ‌های جین در حال حاضر است و در کنار کفش‌ پاشنه دار یا چکمه‌ عالی به نظر می ‌رسد. برای داشتن ظاهری شیک، استایل اول را انتخاب کنید و این ترکیب را با یک پیراهن سفید کلاسیک ست کنید تا شلوار خود را به رخ بکشید.

اصول ست کردن شلوار جین زنانه

همچنین در اصول ست کردن شلوار جین زنانه کوتاه از کت غافل نشوید. برای متعادل کردن سبک کوتاه این نوع شلوار جین ب می توانید آن را با کت گشاد یا بلند بپوشید.

  • با شلوار جین فاق بلند چه بپوشیم

شلوار جین با فاق بلند برای بلندتر کردن ظاهر ساق پاها و ایجاد زیبایی به کمر بسیار عالی است. اگرچه می‌توانید مدل‌های زیادی از شلوارهای جین فاق بلند پیدا کنید، اما با نوع تنگ این شلوار استایل جذاب تری می توان داشت. برای خرید پارچه در طرح ها و رنگ های مختلف میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.

دقت داشته باشید ست کردن این شلوار جین با کفش پاشنه بلند و کت لانگ پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد، در حالی که استفاده از پیراهن در داخل شلوار به ایجاد ظاهری شیک و ساعت شنی کمک می کند.

  • با جین راسته چه بپوشیم

اگرچه شلوار جین راسته یک سبک کلاسیک است، می توان با آن استایل جذابی داشت. در اصول ست کردن شلوار جین زنانه راسته می توانید از تی شرت معمولی، کت و کفش های خاص استفاده کنید که همگی با این نوع جین ترکیب زیبایی می شوند.

  • با جین گشاد چه بپوشیم

شلوار جین گشاد در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و ستاره های استایل خیابانی در تمام فصل عاشق آن هستند. فرقی نمی‌کند سبک گشاد تری را انتخاب کنید یا چیزی کمی تنگ تر، این شلوار جین شیک برای کمد لباس شما ضروری است.

اصول ست کردن شلوار جین زنانه

این شلوار جین را می توان با دیگر مدل های مد دهه ۷۰ مانند کفش پاشنه بلند و ژاکت جیر نیز ست نمود.

  • اصول ست کردن شلوار با کفش

وقتی نوبت به انتخاب کفشی می شود که با شلوار جین خود بپوشید، گزینه های شیک زیادی وجود دارد. در حالی که همیشه می توانید در استایل غیر رسمی شلوار جین خود را با کفش های پاشنه تخت ست کنید، اما چندین مدل دیگر نیز وجود دارد که باید آن ها را امتحان کنید.

البته کفش ‌های کتانی یک ظاهر عالی هستند و و ظاهر اسپرتی با شلوار جین زنانه خواهند داشت. از طرف دیگر، اگر به دنبال چیزی هستید که کمی پاشنه دارد، کفش های پاشنه دار یا نیم بوت را امتحان کنید. در فصل زمستان نیز برای داشتن استایلی بهتر، حتی می توانید چکمه روی زانو یا چکمه مخملی بپوشید.

  • اصول انتخاب شلوار جین متناسب با اندام خود

اگر می خواهید بدانید که چگونه شلوار جین را برای ظاهری شیک بپوشید، همیشه باید اندام خود را در نظر بگیرید تا جذاب ترین استایل را برای خود پیدا کنید. به عنوان مثال، زنان با اندام‌ های گلابی شکل سینه ‌های کوچک ‌تر، باسن و ران ‌های بزرگ ‌تر نباید مدل ‌های فاق بلند بپوشند. در عوض، اندام های گلابی باید مدل ‌های متعادل شلوار مانند جین مام استایل و کوتاه را انتخاب کنند. خانم هایی با قد بلند که پاهای کشیده ای دارند باید سعی کنند از استایل های برش دار اجتناب کنند و به جای آن شلوار جین پاره و جین مام استایل را انتخاب کنند.

اصول ست کردن شلوار جین زنانه

به همین ترتیب، شلوار جین مام استایل با فاق بلند نیز مانند شلوار جین اسکینی، به شکلی خاص برای نشان دادن اندام به صورت ساعت شنی مناسب خواهد بود و مناسب اکثر اندام ها است.

فیگورهای ستونی جذابیت ورزشی دوست داشتنی دارند اما می توانند در طرح های خاص کمی مردانه به نظر برسند. اگر تیپ بدنی ستون دار دارید، برای جلوه ای جذاب، استایل های منحنی مانند شلوار جین تنگ و جین مام استایل را با قد متوسط یا بلند انتخاب کنید.

فیگور های ریزه اندام برای داشتن ظاهری متعادل باید از شلوار جین راسته استفاده کنند. همچنین باید از سبک های بلند که ممکن است در اندام های کوچک نامناسب به نظر برسند، اجتناب کنند. خانم‌ های دارای انحنا در اندام خود باید از مدل‌ های گشاد مانند شلوار جین بوی فرند که باعث بزرگ تر دیده شدن اندامشان می شود اجتناب کرده و از شلوار های جین اسکینی و فاق بلند استفاده نمایند.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه