اصول ست کردن شلوار جین مردانه

اصول ست کردن شلوار جین مردانه

شلوار جین جزء ضروری پوشاک مردانه است و بدون آن، کمد ناقص است. اکثر مردان فکر می کنند که می توانند آن را به هر شکلی که دوست دارند ست کنند، اما باید با اصول ست کردن شلوار جین مردانه برای داشتن ظاهر و استایل زیبا آشنا بود. که در ادامه در رابطه با ان با شما بطور کامل صحبت خواهم کرد.

اصول ست کردن شلوار جین مردانه

شلوار جین مردانه یکی از پر طرفدارترین لباس در استایل مردانه است و براحتی میتوانید ان را با سایر لباس ها ست کنید.

اصول ست کردن شلوار جین مردانه زاپ دار

این سبک شامل هر شلوار جینی می‌شود که پاره شده باشد و ظاهری کهنه داشته باشد. می توان این استایل را با یک تی شرت یا گرمکن ساده ست کرد. ست کردن این شلوار با چکمه یا کفش کتانی ایده خوبی است و در فصل سرما می توان آن را با یک ژاکت کاموایی پوشید تا ظاهر جذاب تری پیدا کرد.

در واقع اگر می خواهید ظاهری غیررسمی و خیابانی داشته باشید، شلوار جین پاره گزینه خوبی است. آن را با یک کفش ورزشی یا بوت، یک تی شرت سفید کلاسیک و یک ژاکت چرمی برای ظاهری جذاب تر ست کنید. با این حال، مد ها می آیند و می روند. برای داشتن سبکی جاودانه و تطبیق‌پذیری، لباس‌های پاره را کنار بگذارید و به کلاسیک ‌ها بچسبید. این سبک ها برای سال‌های آینده “مد” خواهند بود.

اصول ست کردن شلوار جین مردانه اسلیم

اکثر مردان این مدل جین را صرفا به دلیل تعادل بین تناسب اندام و راحتی انتخاب می کنند. شلوار جین اسلیم را می ‌توان با همه چیز، از تی شرت ‌های یقه ‌دار گرفته تا پیراهن ‌های یقه‌ دار و کت به راحتی پوشید. مردانی که پاهای بزرگتری دارند ممکن است متوجه شوند که شلوار جین اسلیم برای دور ساق پا یا ران آنها تنگ تر است که در این صورت می توان یک سایز بزرگتر پوشید.

اصول ست کردن شلوار جین رنگی

شلوار جین رنگی فراتر از رنگ آبی است و راهی مطمئن برای ساختن یک استایل خاص است. شلوار جین رنگی را متناسب با روحیه خود بپوشید. استفاده از شلوار جین رنگی در استایل خود یک راه آسان برای برجسته کردن ظاهر است.

اصول ست کردن شلوار جین مردانه

جین رنگی را به نقطه کانونی تبدیل کنید و آن را با پیراهن تیره یا خنثی  و یا تک رنگ به خصوص سفید ست کنید. پوشیدن جین رنگی با کفش ورزشی و یک ژاکت اسپرت ترکیب منحصر به فردی برای افراد با روحیه جسورانه است.

اصول ست کردن رنگ آبی تیره

همه کاره ترین شلوار در کمد یک مرد، شلوار جین آبی تیره است. در فصل زمستان برای داشتن استایل رسمی می توان این شلوار را با یک یقه اسکی مدرن و چکمه های براق ست کرد. از ترکیب مشکی و قهوه ای نترسید! شلوار جین آبی تیره که با چکمه ‌های قهوه‌ ای پوشیده می ‌شود، یک لباس ضروری برای کمد لباس مردان مدرن است. برای داشتن ظاهری غیررسمی، آن را با کفش های کتانی سفید ساده بپوشید.

شلوار جین آبی تیره را می ‌توان به روش ‌های مختلف و متناسب با موقعیت ‌های مختلف استایل کرد. یک شلوار جین تیره اسلیم همیشه به کار می آید و شما را از فصلی به فصل دیگر شیک نشان می دهد.

به دلیل رنگ تیره آن، برای همه عالی به نظر می رسد. چه لاغر باشید و چه هیکل بزرگ‌ تری داشته باشید، بهتر از هر رنگ دیگری می‌تواند پاهای لاغر یا درشت فرد را پنهان کند. اگر تیپ بدنی شما لاغر است، شلوار تنگ را انتخاب کنید. شلوار جین اسلیم اندکی ران ها، زانوها و ساق پا را بیشتر جلوه می دهد در حالی که از زانو تا مچ پا باریک می شود. برای مردانی با تیپ ‌های بدن بزرگ ‌تر، تناسب پاهای مخروطی عالی است زیرا می‌تواند تناسبات بدن شما را با ایجاد فضای بیشتری در قسمت بالایی پاها متعادل کند.

اصول ست کردن رنگ مشکی مردانه

یک جین مشکی جایگزین مناسبی برای شلوار جین آبی تیره است. شلوار جین مشکی را با یک پیراهن دکمه دار سفید و یک کت اسپرت ست کنید. برای محفل های دوستانه آن را با تی شرت و در فصل زمستان با ژاکت بپوشید. با این شلوار جین برنامه های شما هر چه که باشد، همیشه باهوش و شیک به نظر خواهید رسید.

اصول ست کردن رنگ آبی روشن

با شلوار جین روشن می توان استایل های مختلفی با  لباس های موجود در کمد خود بسازید. رنگ روشن این شلوار آن را به گزینه ای عالی برای استایل زیبا تبدیل می کند. پوشیدن این شلوار جین با تی شرت یا کت ظاهر متفاوتی به شما خواهد داد. بهتر است شلوار جین روشن را با یک پیراهن راه راه کتانی و تیشرت سفید در تابستان، یک کت جین در پاییز ست کنید.

اصول ست کردن رنگ آبی متوسط

شلوار جین آبی متوسط یک استایل کلاسیک است! این شلوار جین با بسیاری از لباس‌ ها ترکیب خوبی می شود. برای خرید پارچه با قیمتی مناسب میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.

اصول ست کردن شلوار جین مردانه

استفاده از یک تی شرت یقه گرد یا پیراهن دکمه دار برای استایل غیر رسمی مناسب است. با ست کردن آن با کفش های کتانی، می توانید ظاهر آن را غیر رسمی تر نگه دارید. در فصل زمستان نیز یک کت جین برای پاییز و یک کت سرمه ای برای زمستان به این استایل اضافه کنید.

شلوار جین مردانه چگونه باید باشد؟

نکته کلیدی برای اینکه در هر شلوار جین به بهترین شکل ظاهر شوید، تناسب اندام است. شلوار جین باید کاملا مناسب شما باشد، نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد. در اینجا چند راهکار ارائه شده تا متوجه شوید آیا شلوار جین شما مناسب است یا خیر:

  • شلوار جین باید بدون کمربند متناسب با کمر شما باشد.
  • شلوار جین باید بدون پارچه اضافی روی کفش های شما بیفتند.
  • شلوار جین باید به راحتی در اطراف ناحیه فاق به خصوص در هنگام نشستن جای بگیرد.
  • جیب ‌های پشتی نباید خیلی پایین روی بدنه قرار بگیرند.

به خاطر داشته باشید که اگر شلوار جین با بدنتان متناسب نباشد، شیک به نظر نمی رسید و حتی یک شلوار جین نامناسب نیز می تواند شما را مسن تر نشان دهد. به تناسب شلوار جین خود همان طور فکر کنید که یک شلوار رسمی را در نظر می گیرید. طول، کمر، نشیمنگاه، میزان مناسب بودن آن در اطراف ران و میزان تنگ بودن آن را مد نظر داشته باشید

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه