اصول ست کردن کت جین در استایل مردانه

اصول ست کردن کت جین در استایل مردانه

وقتی صحبت از لباس‌های غیررسمی به میان می‌آید، جین پادشاه است. اما، شلوار جین تنها راه برای گنجاندن این مواد خنک و بی دغدغه در کمد لباس آخر هفته شما نیست. کت جین مردانه برای بسیاری از لباس‌ها گزینه‌ای عالی است. این لباس برای افزودن یک رنگ نهایی ساده و در عین حال شیک به مجموعه ای از ظاهرها عالی است. برای اینکه بفهمید چگونه این کالای اصلی لباس مردانه را به درستی تکان دهید، فقط کافی است این راهنمای سبک مفید را دنبال کنید که با یک کت جین مردانه چه چیزی بپوشید تا ظاهری چشمگیر داشته باشید.

اصول ست کردن کت جین در استایل مردانه

تناسب  کت جین مردانه مناسب را بر اساس استایل خود پیدا کنید. برای رنگ کت جین مردانه خود، بین آبی کلاسیک، مشکی تند، یا سفید یا خاکستری معاصر را انتخاب کنید.با یک کت جین با تی شرت، شلوار جین مشکی و کفش های کتانی شریک شوید تا ظاهری غیررسمی جذاب داشته باشید.سعی کنید ژاکت جین خود را با ژاکت چینی، پیراهن آکسفورد و کفش های کتانی تاب دهید تا یک استایل غیررسمی هوشمندانه داشته باشید. ظاهر کت جین مردانه خود را با روسری در زمستان و کلاه و جواهرات فدورا در تابستان اضافه کنید.برای داشتن ظاهری جذاب ، یک لباس جین دوتایی را در نظر بگیرید.

انتخاب تناسب مناسب

اگر هنوز لباس جین مردانه ندارید، وقت آن است که سرمایه گذاری کنید. در حالی که این به معنای تصمیم گیری در مورد رنگ مورد نظر است، همچنین به معنای انتخاب مناسب است. امروزه کت های جین مردانه در اشکال و سیلوئت های مختلف موجود هستند، به این معنی که شما انتخاب های زیادی دارید. در حالی که طرح های شل و بزرگ برای ایجاد ظاهری آرام بسیار عالی هستند، استایل های بریده شده و بریده تیزتر به نظر می رسند.

اصول ست کردن کت جین در استایل مردانه

برای یک برش کلاسیک، یک کت جین مردانه را انتخاب کنید که روی باسن شما تمام می شود. همچنین وقتی دکمه‌ها تمام می‌شوند، باید احساس راحتی کنید، اما نه خیلی سفت.

کت جین آبی

وقتی نوبت به انتخاب یک کت جین مردانه  آبی می رسد، توجه به سایه آن ضروری است. اگر به دنبال طراحی غیر رسمی یا چیزی برای پوشیدن در تابستان هستید، سعی کنید رنگ آبی روشن را انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر هدفتان ایجاد زیبایی‌شناسی هوشمندانه است یا برای ماه‌های سردتر لباس می‌پوشید، آبی تیره مناسب است.

کت جین مشکی

کت جین مردانه مشکی یک گزینه شیک برای آقایان و جایگزینی عالی برای کت چرم است. این می تواند با لباس های غیررسمی و هوشمند مناسب باشد و تقریباً با هر چیزی در کمد لباس شما ست شود. اما، در حالی که این ژاکت همه کاره است، بدون شک به عنوان بخشی از یک لباس کاملا مشکی به نظر می رسد.

کت مردانه سفید و خاکستری

آنها ممکن است به اندازه کت های جین آبی و مشکی رایج نباشند، اما طرح های سفید و خاکستری می توانند به همان اندازه شیک و خنک ظاهر شوند. زمانی که می خواهید ظاهری تازه، معاصر و منحصر به فرد داشته باشید، روی یکی از این رنگ ها سرمایه گذاری کنید.

ست کردن با کت

هنگامی که یک کت جین مردانه را تکان می دهید، از پوشیدن شلوار جین نترسید. این ترکیب به طرز شگفت انگیزی شیک و مناسب برای گردش های غیررسمی است. برای جذاب‌ترین ظاهر، سعی کنید یک کت جین مردانه آبی را با یک شلوار جین مشکی باریک ترکیب کنید.

اصول ست کردن کت جین در استایل مردانه

کت های جین می توانند با طیف وسیعی از شلوارها خوب به نظر برسند. برای داشتن ظاهری ساده و در عین حال هوشمندانه، ژاکت جین خود را با یک جفت چینی در نظر بگیرید. این ترکیب یک جایگزین عالی برای لباس های جین دوتایی است و می تواند تقریباً برای هر سبکی مناسب باشد.

ست کردن با تی شرت

تاب دادن یک تی شرت با یک ژاکت جین کار بیهوده ای است. این ترکیب آرام همیشه در کنار هم عالی به نظر می رسد و می توان آن را با انواع مدل های شلوار و کفش ست کرد. در حالی که تی‌های ساده با کت‌های جین مینیمال به نظر می‌رسند، طرح‌های راه راه و چاپ شده جذابیت بیشتری به لباس‌ها می‌دهند.

استفاده از کلاه در استایل

اگر می خواهید به یک کت جین مردانه غیررسمی علاقه بیشتری بدهید، کلاه گزینه مناسبی است. به طور خاص، یک کلاه لوبیا می تواند انتخابی شیک باشد و برای ظاهری آرام در زمستان ایده آل است. برای چیزی کمی متفاوت، می توانید به جای آن یک فدورا پشمی یا کلاه صاف در نظر بگیرید.

کفش و کت جین

وقتی صحبت از کفش برای پوشیدن با کت جین مردانه به میان می آید، کفش های کتانی همیشه یک انتخاب عالی هستند. همینطور گزینه های دیگری نیز وجود دارد. برای ظاهری جذاب، چکمه ها جایگزین خوبی هستند. از سوی دیگر، اگر سبک هوشمندانه ‌تری را ترجیح می‌دهید، به‌جای آن از چرم یا جیر بروگ، چوکا، کفش‌های لوفر، کفش دربی یا آکسفورد استفاده کنید.

اتسفاده از پیراهن در استایل

برای اینکه کت جین مردانه خود را شیک و هوشمند نشان دهید، باید آن را با یک پیراهن سفید ست کنید. ظاهر جایگزین مناسبی برای ترکیب پیراهن و کت معمولی است و هم شیک و هم جذاب به نظر می رسد. فقط یک جفت شلوار و بروگ یا چینی و کفش کتانی اضافه کنید تا این لباس را به شیک کامل کنید. برای خرید پارچه میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.

سوالات متدوال

چه شلواری با این نوع لباس مناسب است؟

کت‌های جین یک کالای غیر رسمی هستند، بنابراین بهتر است آن‌ها را با کت‌های غیررسمی نیز ست کنید. شلوارهای چینی، شلوار جین، و حتی دویدنی‌ها همگی فوق‌العاده به نظر می‌رسند و با یک کت جین مردانه ترکیبی برای فضایی آرام در خیابان به نظر می‌رسند.

آیا می توانم یک کت جین مردانه با شلوار جین بپوشم؟

جین روی جین می تواند ظاهر پیچیده تری باشد، اما می توان آن را انجام داد. مطمئن ترین گزینه انتخاب سایه های متضاد آبی مانند شلوار جین تیره و ژاکت روشن یا حتی شلوار جین مشکی و ژاکت آبی است.

آیا کت جین مردانه باید تنگ باشد؟

یک کت جین مردانه برش کلاسیک باید احساس راحتی داشته باشد اما پس از اتمام آن راحت باشد. البته، سبک‌های متناسب‌تری وجود دارد که بسیار شیک به نظر می‌رسند، و همچنین گزینه‌های جادارتری وجود دارند که برای لایه‌بندی بهتر هستند، بنابراین خوب است قبل از خرید در نظر بگیرید که چگونه آن را اغلب استایل می‌دهید.

آیا پوشیدن جین روی جین عجیب است؟

جین روی جین، اگر به درستی انجام شود، می تواند بسیار شیک به نظر برسد. برای تکان دادن این ظاهر می توان اعتماد به نفس زیادی لازم داشت، اما ترکیبات امن تری مانند مشکی با آبی و روشن با تیره وجود دارد.

ایا شما طرفدار استایل جین هستید؟

۱/۵ - (۱ امتیاز)
nosrati
ارسال دیدگاه