اصول ست کردن کفش پاشنه بلند زنانه در استایل

اصول ست کردن کفش پاشنه بلند زنانه در استایل

کفش پاشنه بلند زنانه طرفداران خاص خود را دارد. قطعاً در کمد بسیاری از خانم ها کفش های پاشنه بلند وجود دارد .اما بسیاری از آنها نمی دانند که این کفش های پاشنه بلند را باید با چه شلواری بپوشند و به همین دلیل استایل زیبا ی آنها از بین میبرد. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که کفش پاشنه بلند را باید با چه شلواری بپوشید.

اصول ست کردن کفش پاشنه بلند در استایل زنانه

پیش از هر چیز ابتدا باید کمی درباره ی کفش های پاشنه بلند نیز اطلاعات داشته باشید تا بتوانید کفش پاشنه بلند مناسب خود را خریداری کنید. مهمترین نکته ای که هنگام خرید کفش پاشنه بلند باید به آن توجه داشته باشید راحتی کفش است.هرچه پای شما در کفش احساس راحتی بیشتری داشته باشد زیبایی پای شما را نیز دوچندان خواهد کرد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا در کمد لباس خود لباسی را دارید که مناسب ست کردن با کفش پاشنه بلند باشد ؟اگر پاسخ شما به این پرسش مثبت بود پس لازم است که حتماً یک کفش پاشنه بلند مناسب با آن لباس را خریداری کنید که در ادامه به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد که کفش پاشنه بلند را با چه شلوار ها و لباس هایی باید بپوشید.

پوشیدن کفش پاشنه بلند با لباس های بلند

یکی از زیبا ترین لباس هایی که می توانید با کفش های پاشنه بلند ست کنید لباس های بلند است چرا که لازم است در لباس های بلند کمی از پاهای شما دیده شود تا جلوه و زیبایی لباس شما دو چندان شود اما باید توجه داشته باشید که کفش پاشنه بلندی که انتخاب میکنید کاملا مناسب لباس شما نیز باشد برای مثال اگر لباس بلند شما طرح دار است بهتر است که از کفش های تک رنگ و ساده استفاده کنید و یا اگر کفش شما طرح دار بود بهتر است که یک لباس ساده را انتخاب کنید پوشیدن دو ایتم شلوغ در کنار یکدیگر استایل نامرتبی را به شما میدهد.

اصول ست کردن کفش پاشنه بلند زنانه در استایل

و مورد دیگری نیز که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر لباس شما بلند بود کفش پاشنه بلندی را نپوشید که لژهای پهن داشته باشد سعی کنید که لژ کفش پاشنه بلند شما بسیار نازک باشد تا ظرافت شما را دو چندان کنید.

پوشیدن با لباس های کوتاه

کفش پاشنه بلند را علاوه بر اینکه می توانید با لباسهای بلند بپوشید میتوانید به راحتی آنها را با لباس های کوتاه نیز ست کنید اما همچنان باید به این نکته توجه داشته باشید که چه کفش پاشنه بلندی مناسب لباس کوتاه شماست. اگر لباس شما به قدری کوتاه است که ساق پای شما کاملاً مشخص خواهد بود باید کفش پاشنه بلندی را انتخاب کنید کهلژ نازکی دارد و پاهای شما را کشیده تر نشان میدهد. نکته مهمی که در هنگام استفاده از کفش های پاشنه بلند باید به ان توجه کنید استفاده از کیف مناسب با کفش و مناسب با استایل شما است، برای دیدن کیف های مناسب و خرید کیف زنانه میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. همینطور میتوانید از کفش های پاشنه بلند جلو باز نیز برای ظریف تر نشان دادن اندام خود استفاده کنید.

پوشیدن با شلوار های بوت کات

زیبایی این شلوار ها با پوشیدن کفش های پاشنه بلند دو چندان می شود اما باید کفش پاشنه بلندی را انتخاب کنید که حداقل دو سوم پاشنه آن توسط شلوار شما پوشیده شود .پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار جین بوت کات پاهای شما را کشیده تر و ظریف تر نشان می دهد.

پوشیدن کفش پاشنه بلند زنانه با شلوار پارچه ای راسته

زیباترین استایلی که میتوانید با این مدل کفش داشته باشد. پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار پارچه ای راسته است پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار پارچه ای راسته یک استایل کاملا رسمی و شیک را به شما می دهد اما توجه داشته باشید که نباید از کفش های پاشنه بلندی استفاده کنید که لژ های پهن و یا پاشنه‌های پهنی دارند سعی کنید از کفش های پاشنه بلند ظریف استفاده کنید ظریف استفاده کنید.

اصول ست کردن کفش پاشنه بلند زنانه در استایل

استریت استایل با کفش پاشنه بلند زنانه

اگر می‌خواهید یک استایل خیابانی زیبا داشته باشید می‌توانید این مدل کفش را با شلوار های جین ست کنید شما می توانید کفش پاشنه بلند را با هر نوع شلوار جینی ست کنه حتی شلوار جین های تنگ. اما اگر می خواهید یک استایل کژوال داشته باشید پیشنهاد نمی شود که از کفش های پاشنه بلند با شلوار جین استفاده کنید. سعی کنید برای استایل های راحت از کفشهای راحت استفاده کنید نه کفش های پاشنه بلند.

چه لباس هایی را نباید با کفش پاشنه بلند پوشید؟

به هیچ عنوان شما نباید شلوارهای ورزشی را با این مدل کفش ها بپوشید همانطور که می دانید کفش های پاشنه بلند بیشتر مختص مهمانی ها و مجالس هستند و ظاهری شیک و مجلسی دارند و به همین دلیل به هیچ عنوان نباید آن را با لباس های ورزشی ست کنید علاوه شلوار های ورزشی باید توجه داشته باشید که شما نمی توانید کفش پشت بلند را با شلوارک ها نیز بپوشید.

نتیجه گیری

در نهایت باید به شما بگوییم که کفش پاشنه بلند که از کفش هایی است که نمی توانید به راحتی آن را با هر لباسی ست کنید و باید در ست کردن آن با لباس های مختلف کمد خود دقت بالایی داشته باشید و باید حتما هنگام انتخاب کفش پاشنه بلند استایل و لباس های خود را بشناسید تا بتوانید کفش پاشنه بلند مناسب را انتخاب کنید در کل باید بگوییم که کفش پاشنه بلند بیشتر برای لباس های مجلسی استفاده می شود و شما می توانید به راحتی آن ها را با انواع لباس های مجلسی خود ست کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه