انواع لباس مجلسی گیپور

انواع لباس مجلسی گیپور

لباس مجلسی گیپور یکی از پرطرفدارترین لباس ها در بین بانوان است. زن مظهر زیبایی و ظرافت است و هنگامی که پارچه ای ظریف و نازک می پوشد، مانند یک ملکه می شود. یکی از شیک ترین و درخشان ترین لباس های امروزی، لباس مجلسی گیپور است. گیپور نازک ترین پارچه با طرح توری و گاهی اوقات با حجم است. بخش‌هایی از الگوها با نازک‌ترین و تقریباً نامرئی‌ترین نخ ها به هم متصل می‌شوند. در ادامه اطلاعات جالبی در خصوص این پارچه برای تهییه لباس مجلسی آورده شده است.

انواع لباس مجلسی گیپور

در مورد طراحی، یکی از اولین تکنیک ها برای این پارچه طرح رز بود و لبته چنین چاپ های گل امروز نیز محبوب هستند. این پارچه و طرح زنانگی را تعالی می بخشند و با کمک الگوهای پیچیده خود بر جذابیت جنسی تأکید می کنند. با این حال، گزینه هایی با زیور آلات هندسی و تصاویر حیوانات نیز وجود دارد.

بی جهت نیست که این پارچه برای سالیان متمادی به عنوان شاخصی از شیک و لوکس بودن به حساب می آمد. اگرچه خیلی وقت پیش وارد دنیای پارچه ها شده است ولی در ابتدا فقط لباس عروس از این پارچه دوخته می شد و به مرور زمان مد گیپور به مدل های روزمره تغییر یافت.

مدل های مدرن لباس از این جنس هم برای ظاهر روزمره و هم برای موقعیت های خاص مناسب است. توری روی لباس می تواند بسیار متنوع ببا سبک های ساده، رنگی، رمانتیک و کلاسیک باشند. لباس مجلسی گیپور بلند و کوتاه هر ساله در مجموعه های طراحان مد ظاهر می شود. شاید وقت آن رسیده است که چنین لباسی را برای خود تهیه کنید.

انواع مدل لباس مجلسی

گزینه های زیادی برای لباس های گیپور وجود دارد. ما محبوب ترین مدل ها را در زیر لیست کرده ایم.

سبک فیت: مناسب ترین انتخاب برای تیپ بدن گلابی شکل است. با این مدل می توان توجه را از باسن پر به کمر معطوف نمود. همچنین لباس‌های گیپور این سبک برای خانم‌هایی که می‌خواهند اندامشان را برجسته کنند مناسب است.

لباس های بلند. یک لباس گیپور تا زمین به سادگی ذات زنانگی است. با این حال، اگر قد کوتاهی دارید نباید آن را بخرید. بیشتر از همه چنین لباس هایی برای دختران لاغر که فاقد فرم های زنانه هستند مناسب است.

مدل های کوتاه: این مدل مخصوصا برای دختر بچه ها خوب است. اگر لباس را با کفش های پاشنه دار تکمیل کنید، بر زیبایی پاها تأکید می شود.

انواع لباس مجلسی گیپور

سیلوئت: یک انتخاب عالی برای خانم هایی با هر نوع اندامی است. این مدل جهانی است، اما بیشتر از همه برای زنان قد بلند مناسب است.

لباس راسته: گیپور هم برای خانم های پر و هم لاغر اندام مناسب است. برای خرید پارچه متناسب با فصل تابستان میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. زنان دارای اضافه وزن، شکل “سیبی” دارند (وزن اضافی روی شکم وجود دارد)، یک لباس راسته برش آزاد با پپلوم برای آن ها انتخاب مناسبی است.

لباس مجلسی گیپور را کجا بپوشیم؟

بیشتر از همه، مدل های گیپور بر زنانگی و جذابیت جنسی تأکید دارند. بنابراین، اگر فرد نسبتاً خجالتی هستید، نباید چنین لباسی را ترجیح دهید. همچنین مهم است که مناسب بودن این لباس را فراموش کنید. این لباس برای یک قرار عاشقانه، مراسم جشن، عروسی بهترین به نظر می رسد. با این لباس شما مورد توجه خواهید بود! البته همه چیز به سبک و رنگ لباس بستگی دارد.

گیپور سفید

شیک، مجلل و درخشان ترین لباس، گیپور سفید است. برای رویدادهای عصر و روز مناسب است. در آن، شما قطعا درست مانند یک لباس سیاه، بی توجه نخواهید بود. همه جرات پوشیدن آن را ندارند. با این لباس بهتر است طلا و نقره را به مقدار کم ترجیح دهید. یک کیف کلاچ کوچک بر زیبایی شما تأکید می کند، به شما کمک می کند تا چیزهای لازم را کنار هم قرار دهید.

با این لباس شما می توانید با خیال راحت کفش، صندل، و بوت را انتخاب کنید. فقط توجه داشته باشید که با لباس گیپور سفید نباید کفش توری بخرید، با آن مضحک به نظر خواهید رسید.

عروس گیپور

عروس هایی که ترجیح می دهند بر زیبایی و ظرافت خود تاکید کنند، لباس عروس گیپور را انتخاب می کنند. با توجه به اینکه می توانید مدل های زیادی برای عروسی در بازار و بوتیک ها پیدا کنید، می توانید با توجه به خواسته و کیف پول خود لباس گیپور را انتخاب کنید.

انواع لباس مجلسی گیپور

اگر دختری قد بلند یا دختری با قد متوسط ​​هستید، می توانید یک لباس گیپور دنباله دار انتخاب کنید. اغلب چنین مدل هایی برای دخترانی با هر رنگ پوستی مناسب است. کفش های مخصوص لباس می‌توانند متضاد باشند یا دقیقاً با سایه لباس مطابقت داشته باشند.

با پوشیدن یک لباس عروس کوتاه خاص تر به نظر می رسید. اگر اندام بسیار باریکی دارید، این گزینه مناسب است. این سبک لباس برای عروسی در تابستان مناسب تر می باشد. همچنین این پارچه با ابریشم، ساتن و سایر پارچه ها ترکیب زیبایی می شود.

در مورد رنگ، نه تنها لباس های گیپور سفید استاندارد مناسب هستند، بلکه سایه های عاج، آبی روشن نیز مناسب می باشند. نکته اصلی در کنار یک لباس این است که با جواهرات زیاده روی نکنید!

لباس شب گیپور

لباس شب گیپور به شما کمک می کند تا به یک ملکه واقعی شب تبدیل شوید. این لباس واقعا شیک و گران به نظر می رسد. گزینه های سبک زیادی برای این لباس وجود دارد:

با برش در پشت: این سبک برای صاحب یک فرد با کمر باریک مناسب است.

دکلته: چنین لباسی بر سینه های زیبا تأکید می کند.

پیراهن چاک دار: این لباس ایده آل برای دخترانی با پاهای باریک و بلند می باشد.

لباس های شب محدود و محافظه کارانه. مناسب برای هر رویداد اجتماعی

با آستر و بدون آستر. مدل آستر دار بهتر است و برای هر موقعیتی مناسب است. استایل بدون آستر توسط دختران فوق العاده شجاع انتخاب می شود.

رنگ مناسب لباس مجلسی گیپور

لباس مشکی: این رنگ لباس همه کاره ترین است، به هر اندام و شکلی می آید و به خوبی با اکسسوری هماهنگ می شود. برای اینکه لباس خسته کننده نباشد، کفش قرمز یا آبی و کیف دستی را انتخاب کنید.

صورتی، قرمز، زرد: این لباس کمی پر زرق و برق خواهد بود و اگر نیاز به جلب توجه دارید خوب است. سایه آبی و سبز برای دختران مناسب تر است. رنگ کفش می تواند با لباس مطابقت داشته باشد یا کاملاً متفاوت از لباس باشد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه