باید ها و نباید های لباس های اندام ساعت شنی

باید ها و نباید های لباس های اندام ساعت شنی

یادگیری در مورد نوع بدن یک مرحله مهم در تکامل استایل است. می تواند شما را راهنمایی کند که چه لباس هایی را بپوشید، از چه سبک هایی اجتناب کنید یا تغییر دهید، و چگونه کمد لباسی پر از لباس هایی که دوست دارید و به طور مرتب می پوشید بسازید. در ادامه اطلاعات جامع در خصوص اینکه چه لباس هایی برای اندام ساعت شنی مناسب هستند، بیان شده است.

به یاد داشته باشید لباس شما باید فرم بدن ساعت شنی شما را تکمیل کند و با اندامشما هماهنگ باشد. این بدان معنی است که لباس های انتخابی باید دارای اشکال، برش ها و الگوهای خاص باشند. البته بهترین لباس‌های شما آنهایی هستند که دور کمرتان را برجسته می‌کنند و باسن و شانه ‌هایتان را متعادل می‌کنند .

باید ها و نباید های لباس های اندام ساعت شنی

فرم بدن ساعت شنی یکی از متناسب ترین فرم های بدن است بدون توجه به سایزی که می پوشید. عرض باسن و شانه های اندام های ساعت شنی تقریبا به یک اندازه است. شکل دور کمر ساعت شنی و همچنین شکل سینه به خوبی مشخص است. این اندام ها خطوط و شکل های منحنی زیبای زیادی دارند که به شکل ساعت شنی کمک می کند تا بسیار زنانه و ظریف به نظر برسند.

بهترین کاری که می توانید برای ساعت شنی زنانه انجام دهید این است که لباس هایی با خطوط تمیز و یا شبح مشخص بپوشید تا تعادل شکل شما آسان تر باشد.

لباس هایی که باید بپوشید

  • دامن مدادی را با کتانی که به اندازه کافی در قسمت سینه و باسن قرار گرفته است، امتحان کنید، یا آن را باز بپوشید تا دور کمر بیشتری داشته باشید.
  • لباس هایی بپوشید که در قسمت کمر قرار دارند و قسمت سینه و ناحیه باسن را نشان می دهند تا ظاهری متناسب داشته باشند. برای استایل خیره کننده لباس های متناسب یا کمی مخروطی را انتخاب کنید.
  • یک دامن مدادی با بلوز یا تاپ پوشیده بپوشید.

لباس هایی که نباید بپوشید

  • تاپ های کراپ می توانند شما را پهن تر نشان دهند.
  • لباس های چین‌ دار باسن شما را بزرگتر نشان می دهد و ظاهر بدی به استایل شما می دهند.

شکل طبیعی بدن خود را نشان دهید

بزرگ‌ترین مانعی که می‌بینم اشکال ساعت شنی با آن برخورد می‌کنند، نپذیرفتن منحنی‌های آن‌ ها است. افراد با این تیپ بدنی سعی می کنند آنها را در زیر لایه ها، تاپ و لباس های گشاد پنهان کنند. این در واقع باعث می شود شما پهن تر به نظر برسید و به نوبه خود اعتماد به نفس کمتری در انتخاب سبک خود داشته باشید.

یقه برای فرم بدن ساعت شنی

در اینجا تجزیه یقه هایی که برای فرم بدن ساعت شنی بهترین عملکرد را دارند، آورده شده است. وقتی با سینه بزرگتر و کمر کوچکتر سروکار داریم، باید تناسب، تأکید و اهداف لباس را در نظر بگیریم. آاهداف سبک زندگی و لباس شما عوامل مهمی هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

باید ها و نباید های لباس های اندام ساعت شنی

همچنین مهم است که شبح طبیعی را به هم نزنید یا از یقه هایی استفاده نکنید که عرض بصری بیشتری به شما می دهد. یقه های V انتخاب خوبی هستند زیرا یک نشانگر عمودی بصری ایجاد می کنند. هنگامی که شخصی لباس شما را نگاه می کند، از بالا به پایین شما را برانداز می کند و یقه V کمک می کند تا چشم او به صورت عمودی به جای افقی نگاه کند.

اگر نیاز دارید که پوشش بیشتری داشته باشید، مدل یقه قایقی می تواند برای این فرم بدن جذاب باشد. اما اگر مواد کششی باشد و بتواند سینه و کمر شما را در آغوش بگیرد بهتر عمل می کند. در غیر این صورت، می تواند عرض زیادی به شانه های شما اضافه کند. به یاد داشته باشید که همه چیز در مورد تعادل است، نیم تنه کاملا پوشیده هنوز نیاز به تعریف دارد، جایی که انتخاب پارچه مطرح می شود.

یکی دیگر از گزینه های پوشش، یقه اسکی یا سیلوئت یقه بلند است. فقط مطمئن شوید که بسیار مناسب است (پارچه کشی). و اگر بدون آستین است، مطمئن شوید که درز بازو به سمت مرکز بدن شما حرکت نمی کند که می تواند به طور ناخواسته آنها را باز کند. برای خرید پارچه متناسب با دوخت لباس مورد نظر کافیست به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.

آستین برای فرم بدن ساعت شنی

وقتی در مورد فرم بدن ساعت شنی صحبت می کنیم، یکی از اهداف ما این است که خطوط بصری را متعادل کرده و بدن را بلندتر کنیم.

منحنی های زیادی وجود دارد و خطوط افقی و آستین ها می توانند به اضافه کردن یک عنصر عمودی به ظاهر شما کمک کنند. بنابراین آستین ‌های مناسب ساده‌ ترین راه برای این هستند،.

آستین‌ های کوتاه‌ تر و بدون آستین ‌ها نیز می‌توانند کارساز باشند، اما باز هم ما چیزی نزدیک‌تر به بدن می‌خواهیم که عرض شانه‌ های شما را برجسته نمی‌کند.

بنابراین برای این تیپ بدنی آستین های تمام قد و آستین های ۳/۴ جذاب هستند.

آستین های پفی نیز بسیار جذاب هستند، به خصوص اگر دارای کیفیت گردی در قسمت بازو و سجاف باشند.

تاپ های بدون آستین عالی هستند تا زمانی که زیر بغل خیلی به سمت مرکز بدن شما حرکت نکنند.

از آستین های گشاد مانند آستین های کلوش و هر چیزی که حجم آبشاری زیادی دارد خودداری کنید. این یک ظاهر سنگین برای شکل ساعت شنی ایجاد می کند.

مدل های پیراهن و تاپ برای فرم بدن ساعت شنی

باید از تزیینات بزرگتر مانند سرشانه ها یا هر گونه جزئیات ساختاری حجیم که تاکید زیادی به سینه، شانه ها یا باسن شما می کند، اجتناب کنید. همچنین باید مراقب خطوط مورب قوی یا الگوهایی باشید که دور کمر شما را پنهان می کنند.

باید ها و نباید های لباس های اندام ساعت شنی

تاپ های کمربند دار و پیراهن های پپلوم گزینه های خوبی هستند. اگر می خواهید پپلوم را انتخاب کنید، مطمئن شوید که فلر پپلوم به کمر طبیعی شما برخورد می کند و نه در بالا یا پایین آن.

پیراهن‌ های دکمه‌ دار نیز برای این فرم بدن خوب عمل می‌کنند، زیرا ساختاری را به یک استایل نرم و منحنی اضافه می‌کنند. و اگر به یک گزینه معمولی تجاری سنتی نیاز دارید، عالی هستند.

از تیشرت‌ های برش‌دار (به طور کلی) اجتناب کنید، زیرا این تیشرت ‌ها معمولا دور کمر شما را مشخص نمی‌کنند.

شلوار جین برای فرم بدن ساعت شنی

از انتخاب مدل جین یا شلوار با کمر بلندتر نترسید. این افزایش متناسب ترین لباس ها را برای تیپ بدنی شما ایجاد می کند.

به خاطر داشته باشید که اگر باسن پهنی دارید، شلوارهای قد کوتاه این ناحیه را برجسته کرده و آن‌ها را پهن تر از آنچه هست نشان می‌دهد.

شلوار برای فرم بدن ساعت شنی

شلواری با ساق صاف و لبه‌ای که درست به مچ پا یا زیر آن می‌خورد را توصیه می‌کنیم. این برای فرم ‌های بدن ساعت شنی جذاب خواهد بود زیرا ظاهر پاهای آن ‌ها را بلند تر می‌کند و در عین حال روی بدن S شکل آن ‌ها بیش از حد تأکید نمی‌کند. همچنین می‌توانید شلوارهای اسلیم را امتحان کنید، فقط حتما آن را با یک تاپ ساده ‌تر ست کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه