برای خرید پارچه کرپ مازراتی باید به چه مواردی دقت کرد

برای خرید پارچه کرپ مازراتی باید به چه مواردی دقت کرد

در طراحی و تولید انواع پارچه، گاهی ترکیبی از دو یا سه نمونه را می بینیم. این حالت های ترکیبی باعث جمع شدن خصایص مطلوب هر نمونه از پارچه، در این نمونه ترکیبی می شود. بنابراین امکان جمع کردن خصوصیات دلخواه در یک نمونه مشترک وجود خواهد داشت. از این رو این متریال ترکیبی و اشتراکی معمولا باب میل بسیاری از افراد هستند. که یکی از این ترکیب ها پارچه کرپ مازراتی است.

از این متریال در تولید انواع لباس و پوشاک می توان کمک گرفت. پارچه کرپ مازراتی یک نمونه از این متریال های ترکیبی و حد میانه محسوب می شود. پارچه ای به خصوص که دارای امتیازات و خصایص مثبت زیادی می باشد. تا چه حد در مورد آن اطلاعات دارید؟

برای خرید پارچه کرپ مازراتی باید به چه مواردی دقت کرد

کرپ یک پارچه پر کاربرد و محبوب است که شامل انواع گوناگون دیگری نیز می شود. یکی از نمونه های شاخص و ممتاز این متریال محبوب، کرپ مازراتی می باشد.  این نوع پارچه کرپ دارای ضخامت بالایی می باشد. ضمن این که درزی در بین بافت آن به چشم نمی خورد.

این خصلت ساختاری به واسطه حضور نخ های تابیده و با کمک روش های شیمیایی صورت گرفته است. روش بافت مخصوص آن سبب شده است تا سطح کاملا صافی نداشته باشد. در سطح آن حالت دانه دانه مانند قابل رویت می باشد. این حالت دانه دار شکلی برجسته به آن داده که حالت حجم داری نیز پیدا نموده است. پارچه کرپ مازراتی چه امتیازاتی به همراه دارد؟ به منظور تولید چه نوع محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد؟ این ۲ مبحث در این جا به خوبی توضیح داده می شوند.

پارچه لطیف کرپ مازراتی

یکی از امتیازات و خصایص مثبت کرپ مازراتی، لطافت و نرمی سطحی آن می باشد. بنابراین هیچ گونه خشونت سطحی نداشته و پوست مخاطب را نمی آزارد. بنابراین تولید انواع لباس با آن هیچ گونه ممانعتی ندارد. در صنعت پوشاک کاربردهای زیادی از خود نشان داده است. نمونه ای محبوب که برای فصول مختلف سال گزینه ای مناسب خواهد بود. در روز های سرد و گرم سال به شکلی کاربردی عمل خواهد نمود.

پارچه ضخیم کرپ مازراتی

پارچه کرپ مازراتی نسبت به سایر انواع پارچه کرپ ضخامت بیشتری دارد. این ضخامت آن را برای فصول سرد و خنک سال مطلوب تر نموده است. هر چند که برای فصول گرم سال نیز می تواند به کار گرفته شود. این بافت ضخیم دوام و استحکام متریال مورد نظر را بالا برده است.

برای خرید پارچه کرپ مازراتی باید به چه مواردی دقت کرد

بدین طریق لازم نیست در نگهداری و پوشیدن لباس های مورد نظر وسواس زیادی به خرج داد. کیفیت و طول عمر بالا یکی از نتایح این بافت موثر می باشد. این ضخامت متوسط و بالا سبب خوش فرمی لباس های تولید شده با آن می شود. می توانید یک کت زنانه خوش ایست و خوش فرم با کمک آن داشته باشید.

عدم چروک پارچه

یک خبر خوش در مورد پارچه کرپ مازراتی، نداشتن خاصیت چروک پذیری است. این خصلت باعث راحتی کاربر در هنگام استفاده از آن شده است. برخی لباس ها در هنگام نشستن حالت چروکیدگی به خود می گیرند. به طور حتم این فرایند از شکل ظاهری لباس و زیبایی آن می کاهد.

بدین طریق باید به طور مداوم آن را اتو بکشید. اما در مورد این متریال این چنین خبرهایی نیست. به عبارتی دیگر همواره از حالتی صاف و یکدست در روی خود برخوردار می باشد. نوع بافت به خصوص و ضخامت مطلوب آن در این خاصیت بی تاثیر نیست.

عدم آبرفت پارچه

یک مزیت دیگر پارچه کرپ مازراتی نداشتن خاصیت آبرفت می باشد. در طی این فرایند با تغییرات ساختاری در یک لباس مواجه هستیم. تصور کنید یک لباس را کاملا هم سایز با خود می خرید. همه چیز خوب پیش می رود. بعد از اولین شستن می بینید که سایز آن تعییر کرده است. این شما نیستید که دچار تغییر سایز شده اید.

بلکه کوتاهی و تنگی ساختار یک لباس در اثر آبرفت پارچه آن ممکن می شود. در پارچه کرپ از نوع مازراتی چنین رویدادی صورت نمی گیرد. با خیال راحت یک لباس دقیقا در سایز خود بخرید و یا بدوزید. برای خرید پارچه کرپ مازراتی در طرح ها و رنگ های مختلف میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.

پارچه کرپ مازراتی کشی

یکی دیگر از خصایص پارچه کرپ مازراتی خاصیت کشسانی آن می باشد. این پارچه در دو طرف خود حالت کشی دارد. بنابراین برای لباس های مجلسی و طراحی های فوق العاده بسیار مناسب است. با این حال پارچه ای خوش دوخت نیز می باشد.

برای خرید پارچه کرپ مازراتی باید به چه مواردی دقت کرد

به راحتی و به شیوه های مختلفی قادر خواهید بود تا آن را بدوزید. امکان اعمال روش های متنوع دوخت و طراحی های زیبا و متنوع وجود خواهد داشت.

شست و شوی پارچه

به طور حتم هر نمونه متریال پارچه ای باید به شیوه ای خاص شسته شود. زیرا ساختار و بافت هر نمونه با دیگری متفاوت می باشد. یکی از نکات قابل توجه در مورد این متریال امکان پرز دهی آن می باشد. بنابراین بهتر است اجسام زبر، تیز و نخ کش کننده با آن تماس نداشته باشند.

شست و شوی مداوم نیز سبب پرز دهی آن خواهد شد. اگر در سایه خشک شود بهتر است. بدین شکل دچار رنگ پریدگی یا تغییر رنگ نخواهد شد. ضمن این که آب شست و شو دهنده باید ملایم باشد و بایستی شوینده مناسبی به کار برد.‌ برای اتو کشی بعد از شستن دقت کنید. اگر اتو و پارچه مورد نظر به طور مستقیم تماس نداشته باشند، خیلی بهتر است.

جمع بندی

پارچه کرپ مازراتی نمونه ای از پر مصرف ترین پارچه های موجود در بازار می باشد. در این جا سعی شد نکات مهمی در رابطه با آن ذکر شود. بدین طریق انتخاب و خرید آن بر اساس معیارهای درست تری صورت خواهد گرفت.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
nosrati
ارسال دیدگاه