بهترین رنگ لباس برای فصل تابستان چیست

بهترین رنگ لباس برای فصل تابستان چیست

فصل تابستان فصلی است که گرمای آزاردهنده‌ ای دارد و مهم است، که در این فصل چه رنگ لباس هایی را بپوشیم تا کمی از این گرما دوری کنیم به همین دلیل نیز باید بدانیم که در فصل تابستان چه رنگ هایی را نباید پوشید؟ اگر می‌خواهید در فصل تابستان گرمای سخت شما را آزار ندهد تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که در فصل تابستان چه لباسی هایی و چه رنگی بپوشید.

بهترین رنگ لباس برای فصل تابستان چیست

همانطور که می‌دانید پوشیدن رنگ های تیره باعث میشود که شما گرمای بیشتری را احساس کنید پس در فصل تابستان از پوشیدن رنگ‌های تیره خصوصاً رنگ مشکی دوری کنید چرا که این رنگ ها گرما را به خود جذب میکنند.

باید توجه داشته باشید که در فصل تابستان نباید از رنگ های گرم نیز استفاده کنید چرا که رنگ های گرم احساس نشاط و گرما را منتقل میکنند به همین دلیل پیشنهاد نمی شود که از رنگ های گرم در فصل تابستان استفاده کنید.

اما اگر تنها به رنگ های گرم علاقه مند هستید میتوانید از رنگ های گرمی استفاده کنید که کمی ملایم تر هستند یا به گونه‌ای با رنگ سفید ترکیب شده­ اند. هرچه رنگ های روشن­تری در فصل تابستان بپوشید از نظر بازتاب نور خورشید گرمای کمتری را احساس خواهید کرد و در فصل تابستان احساس خنکی بیشتری خواهید داشت.

  • پوشیدن رنگ های روشن و سرد در فصل تابستان

رنگ های روشن و سرد برخلاف رنگ های گرم و تیره نور خورشید را به راحتی بازتاب میدهند به همین دلیل شما در فصل تابستان گرمای کمتری را احساس خواهید کرد. رنگ های سرد نیز مثل رنگ آبی و یا فیروزه ای جز رنگ هایی هستند که احساس سرما را منتقل میکنند به همین دلیل پیشنهاد می شود که در فصل تابستان حتما از رنگ های سرد استفاده کنید.

  • پوشیدن رنگ های خنثی

در مقالات قبلی که رنگ های خنثی را به شما معرفی کردیم گفتیم که رنگهای خنثی نیست دارای طیف های مختلف سرد و گرم هستند به همین دلیل نیز نباید پوشیدن رنگ های خنثی را در فصل تابستان فراموش کرد. این رنگ ها نیز با توجه به اینکه احساس سرما را منتقل میکنند نور خورشید را به راحتی بازتاب میکنند و در نتیجه شما گرمای کمتری را احساس خواهید کرد.

  • پوشیدن طیف‌های مختلف یک رنگ

در فصل تابستان می توانید یک رنگ سرد و یا گرم را انتخاب کنید و در استایل خود از تمامی طیف های آن رنگ استفاده کنید حتی اگر یک رنگ گرم را انتخاب کنید میتوانید از تمامی طیف های آن برای استایل خود در تابستان استفاده کنید چرا که قطعاً در طیف رنگ های گرم نیز رنگ های سرد وجود دارند و هر چه رنگ گرم به سفیدی نزدیک تر باشد.

بهترین رنگ لباس برای فصل تابستان چیست

شما گرمای کمتری را احساس خواهید کرد علاوه بر اینکه این کار باعث می شود شما گرمایی کمتری را احساس کنید استایل زیبایی را نیز به شما میبخشد. برای خرید پارچه لباس های تابستانی کافیست به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.

  • استفاده از پارچه های نازک در فصل تابستان

اگر جز آن دسته افرادی هستید که رنگ های تیره را بیشتر از رنگ های روشن و سرد میپسندید میتوانید در فصل تابستان از رنگ های تیره استفاده کنید اما، توجه داشته باشید که لباس شما باید با نازک ترین پارچه ها تهیه شده باشد تا گرمای کمتری را احساس کنید اگرچه در هر صورت رنگ های تیره بازتاب نور بسیار کمی دارند اما جنس پارچه نیز در احساس گرما تاثیرگذار خواهد بود.

  • به گرمی و سردی بدن خود توجه کنید

علاوه بر رنگ لباسی که در تابستان می پوشید باید به بدن خود نیز توجه داشته باشید. برخی از افراد طبع سردی دارند و به هیچ عنوان نمی توانند از رنگ های خیلی روشن در فصل تابستان استفاده کنند چرا که در هر صورت احساس سرما میکنند.

بهترین رنگ لباس برای فصل تابستان چیست

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که طبع گرمی دارید بهتر است که در فصل تابستان از رنگ های سرد استفاده کنید تا گرمای کمتری را در فصل تابستان احساس کنید.

اما در هر صورت فصل تابستان فصل پوشیدن لباس های شاد و روشن است و در این فصل شهر فضایی شادمان و تابستانی به خود میگیرد و اگر نمی خواهید در این فصل گرمای زیاد شما را آزار دهد پس حتما از رنگ های سرد و روشن استفاده کنید و از پوشیدن رنگ های تیره و گرم بپرهیزید.

نتیجه گیری

در نهایت باید به شما بگوییم که فراموش نکنید که در فصل تابستان تنها پوشیدن رنگ های سرد و روشن کافی نیست و باید توجه داشته باشید که جنس پارچه شما نیز خنک و تابستانی باشد و سعی کنید از پوشیدن لباس های چند لایه در فصل تابستان دوری کنید چرا که باعث میشود شما گرمای بیشتری را احساس کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه