تاثیر مدل لباس بر روی بلند تر نشان دادن قد

تاثیر مدل لباس بر روی بلند تر نشان دادن قد

اول از همه، به مثبت بودن بدن ایمان داشته باشید و آنطور که بدنتان است را دوست داشته باشید. عشق به خود و عزت نفس به شما اعتماد به نفسی می دهد که فکر نمی کردید به آن نیاز دارید. اکنون که در مورد دوست داشتن خود طبیعی آگاهی پیدا کردید، باید بدانید که به‌ عنوان انسان، حسرت چیزهایی را داریم که نمی ‌توانیم داشته باشیم. بنابراین اگر قد کوتاهی دارید در ادامه این مقاله می توانید اطلاعاتی در خصوص تاثیر مدل لباس بر روی قد را پیدا کنید و با ترفند هایی در مد آشنا شوید که شما را بلند تر نشان می دهد.

تاثیر مدل لباس بر روی بلند تر نشان دادن قد

در ادامه راهکارهایی را بطور کامل در اختیار شما قرار میدهیم که به شما کمک میکند استایل جذابتری داشته باشید و لباس هایی را بپوشید که شما را بلند قد ترنشان دهد.

از لباس های گشاد خودداری کنید

اولین قدم برای بلندتر به نظر رسیدن، تغییر در نحوه لباس پوشیدنتان است. شاید ندانید، اما نحوه لباس پوشیدن شما بسیار بیشتر از ظاهر شما بر روی آن تاثیر می گذارد. پیراهن ‌های گشادی که شبیه چادر هستند نخرید، زیرا باعث می ‌شوند شما کوتاه ‌تر از آنچه هستید، نشان داده شوید. همچنین از خرید ژاکت هایی که از روی زانوی شما می گذرد خودداری کنید.

از پوشیدن کت های حجیم وکش دار خودداری کنید

اگر اندام کوچکی دارید و می خواهید بلندتر به نظر برسید، اولین و مهمترین چیزی که باید از آن اجتناب کنید کت، کت و شلوار یا کت و شلوار بلند یا گشاد است. این لباس ها پاها را کوتاه نشان می دهند.

انتخاب لباس های راه راه های عمودی

ساده ترین راه برای اینکه فور بلند تر به نظر برسید، پوشیدن لباس هایی است که نوارهای عمودی روی آنها وجود دارد. خطوط عمودی این توهم را ایجاد می کند که شما فوق العاده بلند هستید، حتی زمانی که اینطور نیستید.

تاثیر مدل لباس بر روی بلند تر نشان دادن قد

اشکالی ندارد اگر راه راه استایل شما نیست، اما اگر اصلا نمی ‌خواهید لباس راه راه عمودی را بپوشید به سراغ لباس های راه راه افقی هم نروید.

انتخاب شلوار جین فاق بلند

شلوار جین فاق بلند به چند دلیل بهترین انتخاب برای کوتاه قد ها است. این شلوار ها معمولا کوچکترین ناحیه شکم شما را در بر می گیرند و به طور خودکار پاهای شما را بلندتر نشان می دهند. هیچ چیز بهتر از یک شلوار جین جذاب نیست. بنابراین مطمئن شوید که روی بهترین آن سرمایه گذاری کرده اید و از آن برای طولانی ترین زمان استفاده کنید.

انتخاب لباس تک رنگ

یک لباس تک رنگ به شما کمک می کند ظاهری منسجم ایجاد کنید و چشمان مردم را خواهید دید که به سمت شما بالا و پایین می روند. همچنین، لباس‌های تک رنگ در حال حاضر بسیار مد شده ‌اند و به سختی می‌ توان با ایجاد چنین ظاهری اشتباه کرد.

انتخاب چاپ های ریز نسبت به چاپ های بزرگ

اگر ریزه اندام هستید، چاپ های ریز به طور شگفت انگیزی شما را بلند قد تر نشان خواهند داد. چاپ های ریز بدن شما را متناسب نشان می دهد که به افزایش قد شما نیز کمک می کند. چاپ های بزرگ شما را پهن تر و کوتاه تر نشان می دهد. از این رو، همیشه سعی کنید به در لباس های خود به دنبال لباس های میکرو باشید.

همیشه پیراهن خود را داخل شلوار بزنید

اگر می خواهید بلندتر به نظر برسید از لباس های بزرگ و گشاد خود داری کنید. برای ایجاد ظاهری کشیده و بلندتر، لباس هایی با برش های مناسب خریداری کنید و تا حد امکان پیراهن، تی شرت و تاپ خود را در شلوار و دامن بزنید. این کار یک خط بدون درز از بالا تا پایین ایجاد می کند و بنابراین باعث توهم چند سانت ارتفاع اضافی در چشمان افراد می شود.

 چکمه های بلند (یا خیلی کوتاه) را انتخاب کنید

به گفته آدری کیت، توجه به جایی که چکمه های شما پای شما را پوشش می دهد بسیار مهم است. او می گوید: هر چیزی که به وسط ساق پا برخورد کند، پای شما را کوتاه جلوه می دهد. بنابراین بهتر است کفش هایی را انتخاب کنید که روی مچ پای شما قرار می گیرند. چکمه های بالای زانو نیز یک برد هستند و باعث قد بلند تر دیده شدن می شوند.

انتخاب کفش های نوک تیز

کفش های نوک تیز پای شما را کشیده نشان می دهند. و اکنون که در مورد آن فکر می کنیم، کاملاً منطقی است. کفش های نوک تیز به معنای واقعی کلمه یک یا دو سانت به پای شما اضافه می کنند و از نظر شکل پاشنه، این به معنی چهار سانت ارتفاع اضافی است.

انتخاب کفش های رنگ خنثی

اگر رنگ کفش های شما شبیه پوست شما باشد، به نوعی با هم ترکیب می شوند. به نوبه خود، این امر باعث می شود پاهای شما بسیار بلندتر به نظر برسند – به خصوص اگر کفش پاشنه دار می پوشید و این یکی دیگر از نکات و ترفند های جالب است که باید همیشه در ذهن داشته باشید.

تاثیر مدل لباس بر روی بلند تر نشان دادن قد

عدم انتخاب لباس های خیلی تنگ

لباس ‌های تنگ، مانند لباس ‌ها و دامن ‌های اندامی به انحنای طبیعی بدن شما می ‌چسبند. این دقیقا برعکس لباس پوشیدن به سبک ستونی است، بنابراین آدری کیت توصیه می کند اگر می خواهید بلندتر به نظر برسید از هر چیزی که تنگ است اجتناب کنید. برای خرید پارچه در طرح ها و رنگ های متفاوت میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.

عدم انتخاب لباس هایی با چاپ شلوغ

چاپ شلوغ می تواند زیبا باشد اما در اندازه های کوچک. وقتی همه جای لباس از چاپ شلوغ استفاده شود می توانند چشم را روی شکل متمرکز کنند و کمی کوتاه تر به نظر برسید (خیلی شبیه نوار افقی است).

عدم استفاده از اکسسوری های پهن

اکسسوری های پهن خیره کننده هستند. اما آنها برای اضافه کردن توهم چند سانت به قد فرد عالی نیستند. برای قد، آدری کیت پیشنهاد می کند جواهرات زیباتر و کفش های ظریف تر را انتخاب کنید.

عدم پوشیدن همیشگی لباس های کوتاه

در برخی موارد، دامن ‌ها و لباس ‌های کوتاه می ‌توانند پاهای شما را بلند نشان دهند. هدف این است که خطوط بلندی روی بدن خود ایجاد کنید و نباید پوست بدنتان بیش از حد دیده شود.

شلوار را روی مچ پا نگه دارید

اگر می‌خواهید قد بلند به نظر برسید، این امر ضروری است، زیرا شلوار آویزان توجه را به قد کوتاه‌ شما جلب می‌کند.

به دنبال لباس با آستین های تنگ تر باشید

در حالی که آستین های استریت مانند آستین های کلوش یا آستین های پفی مد روز هستند، می توانند نیمه بالایی شما را پهن تر نشان دهند. این به نوبه خود می تواند به جای طول توجه را به عرض جلب کند. اگر می‌خواهید بلندتر به نظر برسید، به دنبال لباس هایی باشید که آستین ‌های تنگ تری دارند. انتخاب آستین سه ربع به جای آستین کوتاه نیز به خوبی جواب می دهد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه