ترند ترین رنگ لباس مردانه برای تابستان

ترند ترین رنگ لباس مردانه برای تابستان

انتخاب رنگ لباس مردانه برای فصل تابستان یکی از چالش هایی است که بسیاری از اقایان با ان رو به رو هستند! رنگ می تواند خلق و خوی شما را در یک لحظه تغییر دهد و به هر کجا که نگاه کنید، می توانید رنگ ها را ببینید. در مد، رنگ ‌ها و تناسب چیزی مشترک دارند و می ‌توانند استایل زیبایی برایتان بسازند.

رنگ ها نقش مهمی در انتخاب لباس شما دارند و درست انتخاب کردن آن ظاهری شیک به شما می‌دهد، اما گاهی اوقات همه چیز می‌ تواند یک طرفه پیش برود و شبیه چرخ رنگی به نظر رسید! پس مراقب باشید.

تصور کنید لباس ‌های گران ‌قیمتی از پارچه ‌های با کیفیت می ‌پوشید، اما ترکیب رنگی آن منظره بدی برای چشم داشته باشد و این خوب نیست! به همین دلیل ضروری است که بدانید چگونه لباس های خود را به درستی هماهنگ کنید تا ظاهری مرتب و شیک داشته باشید.

ترند ترین رنگ لباس مردانه برای تابستان

در تابستان، انتخاب رنگ های عالی چیزی است که شما را از بقیه متمایز می کند. جدای از انتخاب بهترین رنگ برای آب و هوای گرم، مهم است که در نظر بگیرید که کدام یک آن را به “تابستانی به یاد ماندنی” تبدیل می کند. به عنوان مثال، رنگ های روشن با پارچه های سبک بهترین گزینه برای شما هستند. در زیر بهترین ترکیب رنگ برای مردان در فصل تابستان معرفی شده است.

  • سایه های سفید

سعی کنید سایه های مختلف سفید را با هم ترکیب کنید. به عنوان مثال، یک پیراهن سفید مرواریدی را با سفید سرامیکی ست کنید و با این ترکیب ها کفش تیره مانند رنگ قهوه ای یا مشکی انتخاب کنید.

  • رنگ های خاکی

سایه های قهوه ای، صرف نظر از فصل، هرگز از مد نمی افتد و از ترند ترین رنگ لباس مردانه برای تابستان است. تابستان امسال یک پیراهن قهوه ای بادام زمینی با شلوار قهوه ای بپوشید. قسمت بالایی باید تیره تر از پایین باشد.

  • ترکیب آبی و سفید برای لباس مردانه

این همان چیزی است که معمولا در رویداد هایی که در آن سفرهای دریایی انجام می شود، می بینیم. در لباس ‌های تابستانی ترکیب رنگ های دریایی جالب است، به خصوص اگر آن را درست انجام دهید. بنابراین سعی کنید یک پیراهن یقه‌دار سرمه ‌ای را با لباس ‌های مایل به سفید ست کنید. فقط مطمئن شوید که تناسب مناسب هر دو لباس را برای زیبایی ظاهر انتخاب کنید.

ترند ترین رنگ لباس مردانه برای تابستان

در واقع رنگ ها را با استایل شخصی خود تطبیق دهید. برای مثال می توانید پیراهن جین یا پیراهن آبی رنگی بپوشید و آن را با شلوار سفید یا کرم ست کنید. می‌توانید با کفش ‌هایتان به این استایل جذابیت بیشتری اضافه کنید، بنابراین رنگ قهوه‌ای را فراموش نکنید.

  • راه راه خاکستری روی سفید

مردان کوتاه قد باید همیشه به دنبال راه راه های عمودی باشند، زیرا می تواند شما را قد بلند تر نشان دهد. اما این فقط یک نکته در مد است. بنابراین حتی یک لحظه هم فکر نکنید که کوتاه بودن شما را کم ‌استایل می‌کند. در واقع، بهتر است عیب های خود را در آغوش بگیرید، زیرا آنها شما را طبیعی تر جلوه می دهند.

رنگ های تابستانی برای کت و شلوار مردانه

در انتخاب رنگ برای کت و شلوار مردانه در تابستان به رنگ های خنثی و رنگ های ثابت بچسبید. آبی و سفید بهترین گزینه برای این فصل هستند. در یک سایه نمانید و به جای آن رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید. و لازم است که زیر پیراهن سبکتر از کت و شلوار باشد. آبی سرمه ای، لاجوردی را امتحان کنید.

  • راه راه و مشکی

گنجاندن برخی از الگوها و چاپ ها در کمد لباس تابستانی عالی است. برای این منظور می توانید پیراهن راه راه را با شلوار مشکی بپوشید. و سپس بازی مد تابستانی خود را با عینک آفتابی و کلاه تقویت کنید.

  • نارنجی و آبی

سعی کنید یک پیراهن رنگی را با شلوار سفید خود ست کنید. نارنجی و آبی طاووسی ترکیبی عالی خواهند داشت. چیزی که در مورد این لباس‌ها خوب است، وجود رنگ‌های سفید روی پیراهن و کفش است که تعادلی را برای همه لباس‌ ها ایجاد می‌کند.

  •  بژ و مشکی

رنگ های بژ و مشکی از ترند ترین رنگ لباس مردانه برای تابستان هستند و ترکیبی ساده از یک تی شرت مشکی و شلوار بژ می تواند بهترین لباس تابستانی شما باشد. شما همچنین می توانید رنگ خاکی یا هر سایه ای نزدیک به بژ را انتخاب کنید. هر کدام را که در کمد لباس خود داشته باشید خوب است.

  • پیراهن جین با شلوار جین

اول از همه، ضروری است بدانید که سایه های جین یکسان نباید با هم ترکیب شوند. اگر این سبک را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که یک از آن ها تیره تر است. به عنوان مثال، یک پیراهن جین آبی کم رنگ با شلوار جین آبی تیره عالی به نظر می رسد. همچنین می توانید از طریق پیراهن زیر خود تعادل ایجاد کنید.

ترند ترین رنگ لباس مردانه برای تابستان

  • رنگ لباس مردانه سیاه و خاکستری

دو رنگ مشکی و خاکستری وقتی با هم ترکیب می شوند عالی به نظر می رسند. به عنوان مثال، یک پیراهن خاکستری با شلوار مشکی بپوشید تا استایل بی نظیری در فصل تابستان داشته باشید.

  •  آبی و خاکستری

شلوار جین آبی کم رنگ را با پیراهن خاکستری بپوشید. و سپس با کفش های خود تفاوت ایجاد کنید. در این مورد، قهوه ای را انتخاب کنید تا از یکنواختی بدون زیاده روی در آن جلوگیری کنید.

  • رنگ لباس مردانه صورتی کم رنگ

اول از همه، ما در مورد سایه آدامسی صحبت نمی کنیم که دیوارهای اتاق خواب خواهر ۱۲ ساله شما را پوشانده است. منظور از صورتی کم رنگ رنگ هایی مانند هلویی و گل رز است.

یکی از بهترین ویژگی های صورتی تطبیق پذیری آن است و ترند ترین رنگ لباس مردانه برای تابستان است. در این فصل می توانید با پیراهن صورتی و شلوار جین مشکی، آبی، شنی یا سرمه ای و حتی سبز استایل جذابی داشته باشید و حتی می توانید استایل خود را با رنگ سفید روشن تغییر دهید.

مانند هر رنگ روشن، ارزش آن را دارد که قبل از انتخاب این رنگ، رنگ پوست خود را بررسی کنید. برای خرید پارچه مناسب لباس مردانه میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید. مردانی که پوست تیره ‌تری دارند، می‌توانند بیشتر سایه ‌های صورتی را بپوشند، اما آنهایی که پوست روشن ‌تری دارند، باید انواع تیره ‌تر را انتخاب کنند.

  •  سبز مریم گلی

سبز تقریبا به اندازه هر رنگ خنثی دیگری همه کاره است و به خوبی با همه چیز از سفید و سرمه ای گرفته تا زرد و صورتی ست می شود. انتخاب این رنگ برای تی شرت یا پیراهن جیب دار با شلوار جین کم رنگ بسیار زیباست.

 نتیجه گیری

و در اخر اینکه ترکیب رنگ ها را جدی بگیرید، ترکیب رنگ های مناسب میتوانید شما را به یکی از خوشتیب ترین ها تبدیل کند و باالعکس ترکیب رنگ استباه نیز میتواند شما را به یکی از بد استایل ترین اشخاص تبدیل کند.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه