جایگاه ساپورت زنانه در مد و استایل

جایگاه ساپورت زنانه در مد و استایل

ساپورت زنانه یکی از لباس های ضروری کمد لباس هر زنی است که همه ما تمایل داریم برای راحتی روزمره و لباس‌ های غیر رسمی استفاده کنیم. لذا در این مطلب راه‌ های بیشتری در مورد نحوه استایل لباس ها با ساپورت زنانه بیان شده است.

جایگاه ساپورت زنانه در مد و استایل

ساپورت شلوارهای کششی تنگی هستند که از مواد کششی ساخته شده‌ اند و به جای زیپ یا دکمه دارای کمر کشسان هستند. ساپورت ها در سبک‌ های مختلفی عرضه می‌شون همچون ساپورت های چرم مصنوعی برای یک شب بیرون‌نشینی تا انواع ورزشی با مواد ضد عرق و انعطاف‌ پذیر برای یوگا یا فعالیت‌ های دیگر!

ساپورت از جنس پارچه‌ های ضخیم لوکس مانند مخمل، جیر یا چرم عرضه می‌شود. برخی از ساپورت ها از مدل‌ های شلوار کلاسیک، مانند شلوار جین (ترکیبی بین ساپورت و شلوار جین) یا شلوار های چرمی الهام گرفته شده اند. بیشتر ساپورت ها تا مچ پا هستند، اما برخی تا وسط ساق پا یا تا زانو می باشند.

زمان مناسب برای پوشیدن ساپورت زنانه

قبل از اینکه در مورد نحوه پوشیدن ساپورت زنانه صحبت کنیم، مهم است که بدانیم چه زمانی پوشیدن آن مناسب است. این لباس معمولاً به عنوان لباس غیررسمی یا به عنوان بخشی از یک مجموعه ورزشی پوشیده می شوند. برای خرید پارچه تابستانی به شما پیشنهاد میکنم که حتما قسمت محصولات فروشگاه شیک باشیم را مشاهده کنید. در واقع ساپورت برای کار های روزانه، پاتوق های غیررسمی و استراحت در خانه عالی است. به‌ علاوه، ساپورت معمولا بدون فصل طراحی شده‌ و می توان از زمستان تا تابستان آن را پوشید.

در چه مکان هایی نباید ساپورت پوشید

همانطور که گفته شد بهتر است از ساپورت فقط برای تمرینات و رویدادهای غیررسمی استفاده کنید.

مناسبت‌ های رسمی، مانند عروسی‌ ها، مراسم خاکسپاری، سالگردها و غیره مکان مناسبی برای پوشیدن ساپورت نیستند. ساپورت را می توان در تمام فصول سال پوشید، اما توصیه می کنیم در روزهای گرمتر آن را با شلوارک عوض کنید.

با ساپورت زنانه چه بپوشیم؟

اگر می‌پرسید که آیا ساپورت هنوز هم شیک است، این موضوع بیشتر به نوع و نحوه استایل کردن با آن‌ مربوط می‌شود که آن‌ها را مد یا از مد افتاده می‌کند.

جایگاه ساپورت زنانه در مد و استایل

ساپورت از جمله لباس‌ هایی است که بار ها و بار ها به مد روز باز میگردد، اما در این فصل بیشتر از چند وقت پیش در شو های مد دیده می‌شوند. بنابراین بله، شلوار های ساپورت زنانه هنوز هم برای سال ۲۰۲۲ شیک هستند، اما همه چیز به نحوه استایل شما بستگی دارد. در زیر ایده هایی برای استایل با ساپورت زنانه بیان شده است.

  • با ساپورت مشکی و اکسسوری های مشکی ظاهری تک رنگ ایجاد کنید

استایل ساپورت با کفش های پاشنه بلند، یک کت ساختار یافته، ظاهر شیکی به افراد می دهد. اگر ریزه اندام هستید و می خواهید ظاهری کشیده تر داشته باشید،  بلوز یقه ایستاده و کفش های پاشنه بلند عالی هستند.

  • استایل ساپورت زنانه در زمستان

ساپورت مخملی مشکی و طرح‌های هندسی مد روز مانند تارتان برای استفاده در زمستان عالی هستند.

استایل ساپورت مخملی مشکی با یقه اسکی و خز مصنوعی برای ماه های سردتر عالی است و تارتان جلوه ای مجلل به آن می دهد.

تارتان یکی دیگر از روندهای زمستانی ۲۰۲۱-۲۲ بود. این یک چاپ کلاسیک است که ویوین وست وود، الکساندر مک کوئین و هالند و کوپر همیشه آن را در طراحی لباس های خود استفاده می کنند.

برای روشن‌تر کردن استایلتان و ایجاد کنتراست بیشتر، با ساپورت مشکی و خنثی لباس هایی با‌ سایه های پر رنگ تر ست کنید.

  • پوشیدن ساپورت زیر لباس و پلیور

یکی از پوشیده ترین استایل های جذاب و روشی آسان برای پوشیدن لباس در اواخر فصل استفاده از ساپورت زیر پلیور است.

  • ساپورت با کت خز مصنوعی

این یک استایل راحت برای پاییز و زمستان است. کت های خز مصنوعی یکی دیگر از ترندهای زمستانی امسال بوده اند و معمولاً بسیار مقرون به صرفه هستند. اگر به پوشیدن بوت در زمستان علاقه دارید، حتما با آن در این فصل ساپورت بپوشید.

  • ساپورت زنانه با کاپشن بادی

شیک ترین و کاربردی ترین ترند زمستانی، پوشیدن کافشن بادی با ساپورت است. هر چه بزرگتر و پف کرده تر باشد بهتر است و از رنگ های روشن در استایل خود استفاده کنید. این استایل نیز بسیار آسان است و با تمام ساپورت ها از چرم گرفته تا طرح‌ دار و رنگی زیبا می شود.

  • یک لباس غیر رسمی ایجاد کنید

از آنجایی که ساپورت های زنانه نرم و کشدار هستند، می‌ توانید آن‌ ها را به‌عنوان یک لباس راحتی استفاده کنید.

جایگاه ساپورت زنانه در مد و استایل

در فصل بهار و تابستان یک تاپ یا تی شرت را با ساپورت طرحدار و یک کت جین ست کنید، یا کت مشکی را با یک ژاکت کش باف پشمی بلند یا ژاکت های اوور سایز ست کنید تا ظاهری راحت و غیررسمی در ماه های سرد داشته باشید.

  • به دنبال یک ظاهر ورزشی باشید

ساپورت زنانه برای ظاهر ورزشی راحت و اسپرت نیز مناسب است. ساپورت های رنگ روشن یا ساپورت های چاپ شده با لباس‌ های ورزشی مناسب هستند. یک تیشرت ساده سفید یا تاپ کوتاه را با ساپورت های برش دار استایل کنید یا در ماه های گرم سال، ساپورت های فاق بلند را با یک نیم تنه ورزشی طرح دار هماهنگ کنید. در زمستان یک ساپورت را با یک پیراهن آستین بلند و هودی بپوشید.

  • استایل با پیراهن بلند

برای ظاهری شیک و زیبا، یک ساپورت چرم مصنوعی را با یک پیراهن دکمه دار، کت و کفش پاشنه بلند و یا بوت استایل دهید. در فصل زمستان، می‌ توانید بوت های بلند تا زانو را روی ساپورت خود بپوشید و روی تاپ بلندتان یک ژاکت کش باف پشمی بپوشید.

  • در هوای سرد جوراب شلواری را با ساپورت عوض کنید

انتخاب دامن و لباس های اسپرت در زمستان با پوشیدن ساپورت های پشمی یا نخی به جای جوراب شلواری مناسب تر است. زیر دامن ساپورت مشکی و بلوز یقه اسکی یا پلیور بلند بپوشید یا زیر ژاکت یا تاپ بلند تونیک ساپورت چسبان را امتحان کنید.

ساپورت برای سال ۲۰۲۲ 

ساپورت زنانه هنوز هم در سال ۲۰۲۲ مد است. ساپورت یکی از لوازم ضروری کمد لباس هستند که همیشه می‌توان آن‌ را برای شیک بودن انتخاب کرد.

اما نکته ای که باید به ان توجه شود این است که، جنس ساپورت زنانه در مد تمایل به تغییر دارد. می توانید ساپورت خود را از جنس ساده پنبه ای برای باشگاه انتخاب کنید. برای خیابان، به سراغ چرم، چرم مصنوعی، جیر، سجاف یا ساپورت های چاپ شده بروید تا ظاهری شیک‌تر و کمتر ورزشی داشته باشید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه