در انتخاب کیف مجلسی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

در انتخاب کیف مجلسی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

استفاده از کیف مجلسی در مهمانی ها و مراسمات مختلف یکی از مهمترین نکاتی است که خانوم ها باید به ان توجه کنند. همانطور که می دانید این روز ها یکی از اجزای اصلی استایل خانم های شیک پوش کیف می باشد و دیگر این تصور که کیف تنها وسیله ای برای نگهداری و حمل وسایل ضروری است وجود ندارد همواره طراحان مد بر این باور هستند که مسئولیت تکمیل کردن یک ست زیبا و هماهنگ بر عهده کیف است. امروزه مدل های مختلفی از کیف های زنانه را می توانید به راحتی در بازار پیدا کنید با یک نگاه ساده میتوانید از تنوع بالای کیف های وجود در بازار مطلع بشوید قطعا این تنوع زیاد در مدل های کیف زنانه باعث سردرگمی در انتخاب کیف می شود.

در انتخاب کیف مجلسی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

طبیعتا یکی از اساسی ترین دغدغه های خانم های شیک پوش در هنگام رفتن به یک مهمانی و یا مجلس خاص انتخاب کیف مناسب در خور استایل شان است اگر شما تمامی نکاتی که لازم است در مهمانی رعایت کنید تا خوش پوش و شیک به نظر برسید اما در نهایت در انتخاب کیف که می تواند تکمیل کننده استایل شما باشداشتباه کنید و کیفی نامناسب و بدون هیچ هماهنگی با استایلتان در دست بگیرید در نهایت اینطور به نظر می رسد که شما هیچ تلاشی برای انتخاب یک لباس مناسب نکردید و تمامی زحماتتان به باد می رود.

ما در این مطلب قصد داریم که که به شما کمک کنیم تا بتوانید با رعایت کردن چند نکته کوچک و اساسی کیفی مناسب با لباس هایتان انتخاب کنید.

انتخاب مدل کیف

اگر قصد دارید در مهمانی که دعوت شده اید از لباس های طرح دار استفاده کنید به هیچ عنوان به سراغ کیف های طرح دار نروید ما به شما پیشنهاد می کنیم  در چنین شرایطی کیف های ساده را انتخاب کنید اگر قصد دارید که برای مهمانی تان از یک لباس ساده استفاده کنید بهتر است که کیف های طرح دار را برای تکمیل استایل تان انتخاب کنید

البته اینطور نیست که اگر این قانون را رعایت نکنید قطعاً فاجعه رخ می دهد، خیر؛ در واقع وجود یک کیف ساده در کنار یک لباس ساده هم می تواند زیبایی بسیار زیادی داشته باشد اما این واقعیت را به یاد داشته باشید که معمولاً ترکیب ساده و طرح دار بسیار شیک تر از ترکیب طرح دار و طرح دار است

انتخاب رنگ مناسب

اگر شما قصد دارید که در مهمانی تان یک پیراهن ساده و یا مدل دار مشکی به تن کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که کیف هایی  را انتخاب کنید که رنگ غالب مشکی دارند مثلا می توانید برای تکمیل استایل تان کیف هایی را انتخاب کنید که از رنگ های طلایی و نقره ای بر روی آن ها کار شده باشد اما هرگز فراموش نکنید که با توجه به سلیقه شما می تواند این انتخاب رنگ متفاوت باشد به عنوان مثال انتخاب یک کیف تماما مشکی و ساده می تواند کاملا شیک و منحصر به فرد به نظر برسد همچنین در نهایت شما یک استایل کاملا شیک و درخشان دارید.

در انتخاب کیف مجلسی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

نکته بعدی برای خانم هایی می باشد که قصد دارند به جای لباس های مشکی لباس های شاد و رنگی را انتخاب کنند ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد دارید لباس رنگی برای مهمانی به تن کنید برای تکمیل کردن این استایل یک کیف با یک یا دو درجه تیره تر از رنگ لباس تان استفاده کنید به عنوان مثال اگر می خواهید پیراهنی به رنگ صورتی روشن بپوشید ترجیح شما این باشد که از کیف هایی به رنگ سرخابی برای ست شدن پیراهن تان استفاده کنید.

فرم کیف مجلسی

یکی از پرطرفدار ترین فرم های کیف های مجلسی زنانه کیف های مستطیلی شکل هستند در واقع کیف های مستطیلی از رایج ترین انواع کیف های مجلسی به شمار می آیند فراموش نکنید که استفاده از کیف های مجلسی مستطیلی یک قانون قطعی نیست و تصور نکنید که شما حق استفاده از فرم های دیگر کیف های مجلسی را ندارید.

همانطور که می دانید این روزها کیف هایی با اشکال هندسی متفاوت در بازار رواج پیدا کرده است. برای خرید کیف زنانه کافیست به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. همچنین در کالکشن این روز های بسیاری از برند های مشهور و محبوب می توانید کیف هایی با فرمی غیر مستطیلی ببینید در واقع یک کیف مستطیلی یا مثلثی، دایره ای بیضی و حتی کیف هایی که به شکل قلب هستند می تواند تداعی کننده یک استایل عالی برای شما باشد شما برای انتخاب هر فرمی از کیف های مجلسی آزاد هستید.

انتخاب کیف متناسب با اندام

این نکته کلیدی و مهم را نیز به خاطر داشته باشید اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قد بلندی دارید و لاغر اندام هستید پیشنهاد ما به شما این است که از کیف هایی با اشکال گرد و یا بیضی برای تکمیل کردن استایل تان استفاده کنید اما اگر قد کوتاهی دارید و تقریباً چاق و یا توپر هستید به سراغ مدل های مستطیلی بروید در واقع انتخاب درست مدل کیف می تواند تاثیر چشم گیری را در به نمایش کشیدن استایل شما داشته باشد.

سایز کیف مجلسی

انتخاب سایز کیف ارتباط مستقیمی با جذابیت استایل شما دارد همچنین یک انتخاب درست در سایز کیف می تواند باعث شود که شما شیک تر به نظر برسید، اما چه کیف هایی در جه سایزی انتخاب مناسب تری است؟

در انتخاب کیف مجلسی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

در پاسخ به این سوالباید بدانید که با توجه به وسایل ضروری که نیاز است که شما در آن مهمانی با خود به همراه داشته باشید جوابی متفاوت می تواند داشته باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معمولاً در مهمانی با خود وسایل زیادی را حمل نمی کنید پس گزینه  های بسیار زیادی برای انتخاب کیف مجلسی دارید شما می توانید با خیال راحت سراغ مدل های دستی و یا کلاچ بروید اما اگر فکر می کنید که برای رفتن به مهمانی باید وسایل زیادی را به همراه داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ کیف هایی بروید که سایز بزرگتری دارند یا در واقع دوشی هستند.

به یاد داشته باشید که وسایل ضروری که باید در یک مهمانی به همراه داشته باشید شامل گواهینامه، کلید، کارت بانکی، مقداری پول نقد، همچنین گوشی موبایل و رژلب است در واقع اگر شما وسایل غیر از موارد عنوان شده به همراه دارید نیازمند کیفی با سایز بزرگتر هستید.

ست کردن کیف

اگر در هنگام ست کردن لباس هایتان به بعضی ریزه کاری ها و جزئیات مانند زیورآلات و کیف تان دقت کنید قطعاً استایل کامل تر و جذاب تری را به خودتان هدیه داده اید به عنوان مثال اگر کیف شما یک بند یا قفل طلایی دارد می توانید از زیورآلات طلایی برای ایجاد هماهنگی استفاده کنید در چنین شرایطی هرگز به دنبال رنگ نقره ای و یا سیلور نروید.

کلام آخر

و در آخر بهتر است بدانید که انتخاب یک کیف با توجه به استایل و سلیقه شما می تواند کاملا متفاوت باشد ما در این مطلب سعی کردیم نکاتی را به شما آموزش دهیم که در جذابیت هرچه بیشتر شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه