راهنمای اصول ست کردن لباس رسمی در استایل مردانه

راهنمای اصول ست کردن لباس رسمی در استایل مردانه

مد لباس رسمی مردانه نیز در دهه ‌های گذشته تکامل یافته است و سبک ‌های ابتدایی تا مفاهیم شیک استایل خیابانی و بزینس کژوال را معرفی کرده است. بیشتر اوقات، تنها چیزی که نیاز دارید این است که کت و شلوار خود را از نظر زیبایی ست کنید تا رسمی به نظر برسید. با این حال، اگر می خواهید جزییات مجموعه خود را ارائه دهید، باید چند اکسسوری مانند یک دستمال یا یک سنجاق سینه افسونگر نیز اضافه کنید. در کنار این موراد نکات اساسی برای پوشیدن لباس رسمی وجود دارد. از این رو در ادامه در خصوص اصول ست کردن لباس رسمی در استایل مردانه بیشتر پرداخته شده است.

راهنمای اصول ست کردن لباس رسمی در استایل مردانه

برای لباس پوشیدن مناسب برای مجالس رسمی، اول از همه، چند قانون وجود دارد که باید به شدت رعایت شود، که عبارتند از:

  • آستین های شما نه کوتاه تر و نه بلندتر از استخوان مچ شما باشد.
  • در هنگام انتخاب پیراهن، مطمئن شوید که شانه و بازو های شما بدون تنش باشند، اگر واقعا می خواهید پیراهنی کاملا متناسب داشته باشید.
  • وقتی صحبت از طول ایده آل شانه می شود، باید به گونه ای باشد که شانه دقیقا انتهای خط شانه را لمس کند.
  • در حین انتخاب طول مناسب پیراهن، ابتدا آن را داخل شلوار قرار دهید و دستان خود را بالا بیاورید تا بررسی کنید که آیا هنوز در جای خود است یا خیر.
  • برای اندازه ایده آل یقه، دو انگشت خود را داخل آن قرار دهید تا مطمئن شوید که نه خیلی سفت است و نه خیلی شل.
  • پیروی از این چند قانون شما را در خرید لباس های رسمی حرفه ای می کند.

بهترین ایده لباس رسمی برای مردان

برای کمک به مردانی که دوست دارند لباس‌های کاملا رسمی بپوشند، برخی از جذاب ‌ترین ایده ‌های لباس رسمی را گردآوری کرده ‌ایم که شما را مانند یک جنتلمن واقعی نشان می‌دهد.

اولین برداشت ها ماندگار می شوند. مردم همیشه شما را به خاطر ظاهرتان قضاوت خواهند کرد. لباس های رسمی لباس های خیابانی نیستند که بتوانید به هر شکلی که می خواهید مدل دهید. هنگام لباس پوشیدن برای محل کار و رویداد های رسمی، باید هوشمندانه لباس بپوشید، به این معنی که لباس های گشاد از روی میز خارج می شوند. آنها شما را غیرحرفه ای جلوه می دهند.

کت و شلوار با جلیقه

اگر شما هم مثل بقیه اهل لباس رسمی نیستید، می توانید با پوشیدن جلیقه یا جلیقه به جای کت، لباس خود را کمی رسمی تر کنید. دقت کنید که همرنگ شلوارتان باشد.

راهنمای اصول ست کردن لباس رسمی در استایل مردانه

کت و شلوارهای فانتزی در مراسم رسمی

سبک های مختلف را کاوش کنید، شخصیت خود را نشان دهید، اما زیاده روی نکنید. پوشیدن کت و شلوار شیک در یک مراسم رسمی اشکالی ندارد، مگر اینکه موقعیت خلاف این را بیان کنند.

کفش مناسب برای کت و شلوار

اجازه ندهید کفش استایل شما را خراب کند. کفشی تهیه کنید که بتوانید با آن راحت راه بروید و بایستید. کفش های مجلسی یک گزینه استاندارد برای کت و شلوار هستند. مشکی و قهوه ای باید بهترین گزینه شما برای کت و شلوار آبی رنگ باشد.

دکمه ی کت بلیزر را باز کنید

می توانید اجازه دهید کت باز شود و این نکته مد معمولا با انتخاب نپوشیدن کراوات همراه است. اما، پیراهن باید همیشه در داخل شلوار زده باشد.

لباس رسمی زمستانی

برای فصل های زمستان و پاییز، به جای کت های معمولی اداری، یک کت ترنچ بپوشید. نه تنها به شما راحتی و آرامش می دهد، بلکه به ظاهر مد شما نیز می افزاید. با این حال، کت های ترنچ و پالتو بلند هستند، بنابراین آنها برای مردان کوتاه قد توصیه نمی شوند.

ظاهر رسمی با شلوار کوتاه

وقتی به طور رسمی در مورد شلوار کوتاه صحبت می کنیم، اولین سوالی که در ذهن فرد ایجاد می شود این است: طول ایده آل چقدر باید باشد؟ باید فقط نیم سانت از مچ پا کوتاهتر باشد.

برای اینکه رسمی به نظر برسید، می‌توانید شلوار نخی کوتاه را با یک کت کتانی با رنگ تیره و یک پیراهن پاستلی یا پیراهن سفید ساده بپوشید.

استایل رسمی تابستانی

افراد در تابستان‌ خواستار لباس ‌های روشن ‌تر و لباس ‌های خنک تر هستند، حتی اگر رسمی باشند. وقتی صحبت از پوشاک رسمی به میان می آید، گزینه های زیادی ندارید. با این حال، یک کت کتان بژ با یک پیراهن روشن رنگ پاستلی و یک شلوار خاکستری یا سفید رسمی یا حتی بژ همسان می تواند شما را خیره کننده نشان دهد.

راهنمای اصول ست کردن لباس رسمی در استایل مردانه

​​کت و شلوار دارای چاپ برای لباس رسمی

خوب، اگر پوشیدن روزانه همان کت و شلوارهای ساده خیلی کسل کننده است، برای تغییر، یک کت و شلوار طرح دار با راه راه یا هر طرح ظریفی که جذابیت حرفه ای را دست نخورده نگه می دارد، امتحان کنید. همیشه باید رنگ ‌هایی مانند خاکستری مختلف را انتخاب کنید، زیرا همیشه مد است.

شلوار سفید در استایل رسمی مردانه

شلوار سفید فقط با پیراهن های پاستل خوب به نظر می رسد. بهتر است از دیگر سایه های سفید همچون بژ یا سایه بیسکوتی نیز استفاده کنید. با این حال، حاشیه تنوع در استایل بلیزرها کمی گسترده است، زیرا کت ‌ها و کراوات ‌های طرح‌ دار همیشه با شلوار سفید خوب به نظر می‌ رسند. برای خرید پارچه مناسب با استایل رسمی مردانه میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.

چگونه به صورت رسمی جین بپوشیم؟

اگر می‌ خواهید ظاهری رسمی داشته باشید اما نمی ‌توانید شلوار جین را از دست بدهید، می ‌توانید جین را با لباس ‌های کمی تیره با یک کت و پیراهن رسمی سفید ست کنید.

لباس رسمی تک رنگ

برای اینکه یک ظاهر تک رنگ نهایی در چشم داشته باشید، همیشه به سراغ یک سنجاق ساده گلدار یا جذاب بروید، یا می توانید یک جیب با چاپ مشکی و خاکستری روی آن انتخاب کنید. بلیزرهای سفید یا کرم سفید با شلوارهای مشکی عالی به نظر می رسند.

تفاوت اساسی بین لباس رسمی مردانه و بزینس کژوال

لباس های رسمی شامل قوانین اساسی یک ظاهر طراحی ساده و تمیز برای لباس های کار می شود. بدون الگوها یا چاپ های بزرگ و بدون رنگ های اشباع شده برای ظاهر رسمی فرد می باشند.

استایل های کژوال‌ راحت ‌تر هستند و از ترکیب لباس‌های کژوال ساده با لباس‌های رسمی استفاده می شود. به عنوان مثال، مانند ست کردن پارچه های کتان راه راه برای یک پیراهن. البته در این استایل باز هم می توان الگو های چاپی را مورد استفاده قرار داد ولی باید آن را ظریف و ریز انتخاب کرد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه