راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

لباس‌ مجلسی بلند همیشه برای خانم‌ های با کلاس بوده است. اما آیا می‌دانید که لباس رویایی شما با انتخاب پارچه‌ ای عالی شروع می‌ شود؟ ابریشم، پارچه ابریشمی، توری، ارگانزا، مخمل، و غیره از محبوب ترین پارچه های لباس مجلسی زنانه هستند! البته نوع پارچه‌ هایی که برای ساختن لباس‌ های شب شیک و نفیس استفاده می‌ شوند پایانی ندارد.

راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

به‌ غیر از مواردی که در ادامه این مطلب بیان شده، لیست طولانی از پارچه‌های سفارشی در دنیای مد وجود دارد؛ بنابراین، بسته به سلیقه و ترجیح شخصی خود، به دنبال چیزی باشید که رویاهای مد شما را محقق می‌کند و با آن راحت هستید.

لباس مجلسی بلند مخمل

مخمل مترادف یکپارچه برای لوکس خواهد بود. درخشش طبیعی و تن دراماتیک پارچه مخمل در لباس‌ های شب بلند برای خانم‌ هایی که دوست دارند جسارت خود را به رخ بکشند، بهترین است. مخمل انتخابی شیک برای لباس مجلسی بلند است. با غنا، عمق، درخشش و درام آن، می‌توانید آن لباس سکسی و زنانه بی‌ نقص را خلق کنید. مخمل سطحی درخشان با پرده‌ای نرم و شیک دارد. از لمس کردن آن لذت خواهید برد زیرا بسیار نرم است. با درخشش قوی و زیبای آن، بدون توجه به موقعیت، قطعاً متمایز خواهید شد.

پارچه‌های مخملی معمولاً از ابریشم یا الیاف مصنوعی بافته می‌شوند. به طور سنتی از پارچه‌ های مخملی برای لباس‌های شب یا رسمی بلند استفاده می‌شود. امروزه مخمل یکی از محبوب‌ ترین انتخاب‌ ها در صنعت مد است.

لباس مجلسی بلند ابریشمی

پارچه ابریشمی پارچه‌ای زیبا است که انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد. این پارچه از پنبه، ابریشم، ابریشم مصنوعی، یا الیاف مصنوعی ایجاد می‌ شود. این پارچه ظریف و سبک می‌ تواند لباس مجلسی بلند زیبایی برای شما به ارمغان بیاورد و آن را به گزینه‌ ای عالی برای لباس‌ های شب تبدیل کند.

همان‌ طور که گفته شد از نظر جنس نوعی پارچه ابریشمی نرم و انعطاف‌ پذیر است زیرا از نخ‌های شل و تابیده شده درست می‌شود. قابلیت پارگی و جمع‌ شدن عالی را دارد. بافت آن ظریف و ساده است.

راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

پارچه ابریشمی یک انتخاب عالی برای دوخت لباس‌ های شب شیک و رسمی بلند است. پوشیدن لباس‌های ابریشمی می‌ تواند به شما احساس خاص و زنانگی بدهد.

لباس مجلسی بلند ژرژت

به طور سنتی، ژرژت از ابریشم یا نخ‌های مصنوعی مانند پلی‌استر ساخته می‌شود. این یک‌ پارچه استثنایی با ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد است. از نخ‌های بسیار تابیده ساخته شده و محکم بافته می‌شود. به دلیل بافت چروک، کمی خشک و زبر به نظر می‌رسد. بافت محکمی دارد و درعین‌حال دارای یک پرده فنری است.

ژرژت یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای لباس مجلسی و لباس مجلسی بلند است زیرا می‌تواند برای گل‌دوزی و سایر اکسسوری‌ ها قابل‌ تحمل باشد. برای خرید پارچه مجلسی به شما پیشنهاد میکنم که حتما قسمت محصولات فروشگاه شیک باشیم را مشاهده کنید. به دلیل طبیعت فنری آن، می‌توانید از تزئین آن لذت ببرید و درعین‌حال آن را لخت و زنانه نگه دارید.

لباس کرپ

وقتی صحبت از لباس مجلسی بلند شیک به میان می‌آید، کرپ یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب است. معمولاً از الیاف پیچ‌خورده که محکم بافته می‌شوند ایجاد می‌شود.

کرپ دارای بافتی چروکیده است که در ترکیب با پرده خیره‌کننده آن می‌تواند شخصیت زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. کرپ در دنیای مد بسیار مورد تحسین قرار می‌گیرد. همچنین کار با آن بسیار آسان است و آن را به انتخابی عالی برای لباس شب شما تبدیل می‌کند.

اگر می‌خواهید درحالی‌که در یک لباس شب می‌چرخید، ژست بگیرید، کرپ می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. دلیل آن این است که کرپ از پارچه پیچ‌ خورده ساخته شده است و سبک‌وزن، چروکیده، براق و فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است.

لباس ساتن

ساتن یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان علاقه‌ مندان به مد است و جای تعجب نیست که چرا انتخاب محبوبی برای لباس مجلسی بلند است! پارچه ساتن به طور طبیعی براق است و هنگامی که در مجالس رسمی پوشیده می‌ شود، به سمت ظاهری دراماتیک و در عین‌ حال مجلل می‌رود.

نکاتی در خصوص لباس مجلسی بلند

در حالی‌ که لباس‌ های مجلسی بلند را می‌توان هم برای شب و هم در روز پوشید، باید رنگ مناسب را مطابق با زمان مراسم انتخاب کنید. رنگ‌های روشن‌تر و رنگ‌های ملایم‌تر در طول روز زیبا به نظر می‌رسند، درحالی‌که رنگ‌ های تیره‌ تر و عمیق‌ تر برای عصر مناسب‌تر هستند. حتی اگر از یک خانواده رنگ خاصی را انتخاب کنید، می‌توانید سایه‌های مختلفی را برای یک ظاهر روز یا شب انتخاب کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید سبز بپوشید، سبز روشن و نعنایی را برای روز یا سبز زمردی پررنگ برای شب انتخاب کنید.

  • به شرایط اب و هوایی توجه کنید

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید آب‌وهوا است. پاستیل‌ های نرم و نئون‌ های روشن برای تابستان مناسب هستند اما با هوای خاکستری یا تیره به‌خوبی نمی‌آیند. برای یک رویداد در فصل بارانی، رنگ‌های آبی، بنفش و خاکستری را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

قهوه‌ای تیره، زرد خردلی و مایل به قهوه‌ ای‌ رنگ‌ های بی‌ خطر پاییزی هستند، در حالی‌ که رنگ‌ های جواهری مانند یاقوتی پررنگ یا بنفش آمیتیستی عمیق برای زمستان‌ها عالی هستند. با طراح خود مشورت کنید تا مناسب‌ ترین رنگ‌ ها با آب‌ و هوا را مطابق با فصل سال و آخرین روند انتخاب کنید.

همچنین لباس‌های مختلف با یک‌ پارچه بسته به انتخاب رنگ می‌ توانند رسمی، پرزرق‌ و برق یا مناسب یک جشن به نظر برسند. به‌عنوان‌مثال، یک لباس مجلسی مخمل مشکی برای یک مراسم رسمی عالی است، در حالی‌ که یک لباس مجلسی مخمل قرمز با تزئینات طلایی برای مناسبت‌ های جشن مناسب است. در ادامه چند توصیه رنگ برای لباس مجلسی در مناسبت‌های مختلف آورده شده است.

رنگ لباس مجلسی بلند در مناسبت‌ های مختلف

لباس‌های رنگی و تزئین شده انتخاب مناسبی برای مهمانی‌ ها و جشن‌ های دیگر هستند. شما می‌ توانید خانواده رنگ را مطابق با مناسبت جشن انتخاب کنید، به‌عنوان‌مثال، قرمز برای کریسمس، طلایی برای شب سال نو، و پاستلی برای عید پاک.

لباس‌های رنگارنگ و تزئین شده انتخاب مناسبی برای مهمانی‌ ها و جشنواره‌ ها هستند. شما می‌توانید از یک خانواده رنگ مطابق با مناسبت جشن انتخاب کنید، به‌ عنوان‌ مثال، قرمز برای کریسمس، طلایی برای شب سال نو، و پاستل برای عید پاک.

تزیینات و گل‌ دوزی‌ های همرنگ با پارچه به نظر پیچیده می‌رسد و درعین‌حال ظاهر لباس را بالا می‌برد. از سوی دیگر، گل‌ دوزی سه‌ بعدی، تکه‌ کاری یا کارهای کاربردی در رنگ‌های متضاد با پارچه، پوششی جسورانه‌ تر را برای یک لباس بیان می‌کند. می‌ توانید تزییناتی را در خانواده رنگی مشابه پارچه لباس مجلسی خود انتخاب کنید تا ظاهری محافظه‌ کار تر داشته باشید و برای مجالس جشن، رنگ‌های متضاد یا براق را انتخاب کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه