رنگ بنفش را با چه رنگ هایی در استایل زنانه میتوان ست کرد

رنگ بنفش را با چه رنگ هایی در استایل زنانه میتوان ست کرد

با لباس‌ های بنفش، به راحتی می ‌توانید در بین مردم متمایز شوید! بسیاری از افراد بدلیل اطلاع نداشتن از اصول ست کردن رنگ بنفش در استایل زنانه از انتخاب این رنگ خودداری می کنند. در واقع ترکیب لباس های بنفش چندان سخت نیست! ما به شما نشان خواهیم داد که کدام رنگ ها با بنفش به خوبی ست می شوند و از چه قوانین استایلی باید پیروی کنید.

رنگ بنفش را با چه رنگ هایی در استایل زنانه میتوان ست کرد

بنفش رنگی به اصطلاح ثانویه است زیرا از ترکیب رنگ های اصلی قرمز و آبی حاصل شده است. به عنوان یک قانون کلی، همه رنگ هایی که با قرمز و آبی هماهنگ هستند با بنفش نیز به خوبی ست می شوند. با این حال، هنگام ست کردن لباس ‌ها، انتخاب رنگ بنفش مناسب نیز مهم است، زیرا آنچه با بنفش بادمجانی تیره مناسب به نظر می‌رسد، لزوما برای بنفش اسطوخودوس روشن نیز صدق نمی‌کند.

ترکیب بنفش و آبی:

اگر آبی را انتخاب کنید قطعا استایل زیبایی خواهید ساخت. همیشه می توانید بنفش را با پارچه های جین آبی بپوشید.

ترکیب بنفش و بژ:

رنگ بژ راه خوبی برای برجسته کردن لباس ‌های بنفش است که با یک پیراهن یا دامن بنفش ظاهر متمایزی به شما خواهد بخشید.

ترکیب بنفش و صورتی:

این رنگ ها هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند. هنگامی که رنگ های روشن یا سایه های پاستلی را انتخاب می کنید، ترکیب رنگ نیز بسیار دخترانه به نظر می رسد.

ترکیب بنفش و سفید:

همراه با رنگ سفید، بنفش نقش اصلی را در لباس شما ایفا می کند.

ترکیب بنفش و مشکی:

رنگ مشکی قطعا از رنگ هایی است که با ترکیب بنفش بسیار زیبا خواهد شد.

رنگ بنفش را با چه رنگ هایی در استایل زنانه میتوان ست کرد

ترکیب بنفش و خاکستری:

اگر ترکیب مشکی و بنفش برای سلیقه شما بسیار متضاد است، باید به جای آن رنگ خاکستری را انتخاب کنید. این ترکیب رنگ ها باعث زیبا تر شدن لباس های بنفش شما می شود.

ترکیب بنفش و بنفش:

از آنجایی که بنفش یکی از رنگ ‌های کمیاب در اکثر کمد لباس ‌ها است، لباس تک رنگ تمام بنفش قطعا چشم ‌نواز است. اما سایه‌ های روشن ‌تر و تیره ‌تر بنفش در کنار هم می‌توانند ظاهری بسیار شیک ایجاد کنند.

ترکیب بنفش و قرمز:

این ترکیب رنگ در سال های اخیر محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. در اصول ست کردن رنگ بنفش در استایل زنانه با رنگ قرمز، کفش یا سایر لباس های خود را به مشکی و بژ محدود کنید. برای مثال سویشرت قرمز و شلوار بنفش استایل خاصی خواهد شد.

ترکیب بنفش و سبز:

باید از ترکیب بنفش روشن و سبز اجتناب کنید. اما از طرف دیگر بنفش تیره و سبز زمردی می تواند به لباس شما حس سلطنتی بدهد. سبز پاستلی مانند سبز نعناعی به خوبی با بنفش اسطوخودوسی هماهنگ می شود و حس بهاری ایجاد می کند.

ترکیب بنفش و زرد:

رنگ زرد مکمل بنفش است و بنابراین بیشترین تضاد را ایجاد می کند. با این وجود، اگر اکسسوری و کفش ‌ها را به رنگ های خنثی انتخاب کنید، این ترکیب می‌تواند خوب باشد.

ترکیب بنفش و نارنجی:

برای برخی افراد، این ترکیب به هیچ وجه جواب نمی دهد، اما بسیاری از سلبریتی ها و وبلاگ نویسان مد خلاف آن را ثابت می کنند.

اصول ست کردن رنگ بنفش در استایل زنانه با تاپ

شلوار جین و کت و شلوار با تاپ کروم بنفش به خوبی ست می شود. اگر می خواهید کمی رنگ بنفش به کمد لباس خود اضافه کنید، باید با یک تاپ ساده در این رنگ شروع کنید. تی شرت، تاپ یا پلیور بنفش را می توان به راحتی با شلوار جین و شلوار آبی، مشکی یا طوسی ترکیب کرد. به ویژه رنگ مرسوم، اسطوخودوس، رنگی زنانه به تاپ های برش معمولی می دهد.

رنگ هایی که به خوبی با شلوار و دامن بنفش ست می شوند

پیراهن رنگ سفید با شلوار بنفش و کفش سفید برای فصل بهار به خوبی ست می شود.

ترکیب شلوار و دامن بنفش نسبت به مشکی یا شلوار جین آبی دشوارتر است اما غیر ممکن نیست. هنگام انتخاب تاپ خود، از طرح های ساده سفید، خاکستری، بژ یا مشکی یا تاپ های چاپ شده حاوی بنفش استفاده کنید. به عنوان مثال، بلوز با طرح گل بنفش را می توان با دامن بنفش یا صورتی ترکیب کرد. برای خرید پارچه در طرح ها و رنگ های مختلف میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید. رنگ های پاستیلی مختلف مانند نعناعی، ​​صورتی و زرد پاستلی نیز با بنفش اسطوخودوس به خوبی ست می شوند.

چه رنگ هایی با لباس های بنفش روشن ست می شوند؟

معمولا بهتر است از ست کردن لباس ‌های بنفش روشن با سایه ‌های روشن ‌تر اجتناب کنید، زیرا این کار می‌ تواند به راحتی ظاهری بد ایجاد کند و این خوب نیست. به عنوان مثال، اگر یک تاپ بژ با انواع دامن های بنفش بپوشید، ممکن است کمی بد به نظر برسد. در عین حال، اگر یک تاپ قهوه‌ای تیره‌تر را با دامن چرمی بنفش انتخاب کنید، می‌توانید استایل خود را کاملا زیبا کنید.

رنگ بنفش را با چه رنگ هایی در استایل زنانه میتوان ست کرد

چه رنگ هایی با لباس های بنفش تیره می آیند

بیایید فقط با یک قانون پیش برویم؛ بهتر است از ست کردن همان سایه ها با هم خودداری کنید. اگر شلوارک بنفش می پوشید، در حالت ایده آل باید به دنبال رنگ روشن تر یا همان رنگ یا سایه متضاد با ته رنگ مناسب باشید.

انتخاب کفش مناسب با لباس به رنگ بنفش

و چه رنگ کفشی با لباس بنفش می آید؟ اگر لباسی به رنگ بنفش روشن می پوشید، به راحتی می توانید با انتخاب کفش ها و اکسسوری هایی با رنگ هایی مانند مشکی، قهوه ای، نقره ای مایل به خاکستری و طلایی آن ها را ست کنید. لباس‌های غیررسمی تابستانی به رنگ بنفش اسطوخودوسی با جواهرات طلا، کیف ‌های حصیری به خوبی ست می‌شوند.

آرایش مناسب با لباس بنفش

و در مورد آرایش، از سایه های خنثی و رژ لب صورتی کمرنگ استفاده کنید که طراوت را به چهره می بخشد! برای یک شب بیرون رفتن یا صرفا برای افزودن جلوه ای پررنگ، می توانید رژ لب قرمز و لاک ناخن قرمز را با لباس بنفش تیره انتخاب کنید.

رنگ هایی که با لباس بنفش مناسب نیستند

اگرچه هیچ پاسخ درست یا غلطی در این سناریو وجود ندارد، چند رنگ وجود دارد که ممکن است با بنفش ظاهر خوبی نداشته باشند یا به عبارت دیگر با هم ست نشوند. مخصوصا هنگام طراحی لباس این بیشتر به ترجیحات و انتخاب شخصی بستگی دارد، اما بسیاری از اوقات سایه اشتباه سبز می تواند جلوه بدی داشته باشد. و این فقط رنگ ها نیست، گاهی اوقات، برخی از چاپ ها روی لباس بنفش مانند چاپ پلنگی ممکن است کمی نامناسب به نظر برسند.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه