ست کردن اکسسوری در استایل زنانه

ست کردن اکسسوری در استایل زنانه

در صنعت مد، اکسسوری وسیله ای است که به شکلی ثانویه به زیباتر نشان دادن لباس یک فرد کمک می کند. ست کردن اکسسوری با لباس یکی از رایج ترین روش ها در صنعت مد میباشد.

اکسسوری اغلب برای تکمیل یک لباس و تکمیل ظاهر فرد انتخاب می شوند و به نوعی شخصیت یک فرد را به رخ می کشند. اکسسوری در اشکال، اندازه ‌ها، رنگ ‌ها و غیره متفاوت هستند. اصطلاح اکسسوری برای اولین بار در قرن بیستم استفاده قرار شد.

ست کردن اکسسوری در استایل زنانه

در واقع استفاده از اکسسوری راهی است که با استفاده از لوازم کوچکتر به لباس ‌هایتان درخشش بیشتری دهید. اکسسوری لوازمی است که اگرچه می ‌توانند عملکرد های عملی داشته باشند، اما برای تکمیل بقیه لباس ‌ها انتخاب می‌شوند. اکسسوری به شما این امکان را می دهد که انرژی جدیدی به لباس های قدیمی در کمد لباس خود اضافه کنید. در ادامه نحوه ست کردن اکسسوری با لباس بیان شده است.

اشنای با ۶ نوع اکسسوری در صنعت مد

اکسسوری ها به چند دسته اصلی تقسیم می شوند.

  • کفش

بر خلاف سایر اکسسوری ها، به احتمال زیاد هر روز نیاز به پوشیدن کفش دارید. اگرچه داشتن چند گزینه کفش خنثی در کلکسیون شما مهم است (مانند کفش ورزشی سفید، پاشنه تخت، چکمه‌ های تخت مشکی، و چکمه ‌های مشکی یا قهوه‌ای)، اما کفش ‌های استریت می‌توانند ظاهر شما را زیباتر کنند. به دنبال کفش ‌هایی باشید که جذاب و در عین حال راحت هستند، وگرنه هرگز آن‌ ها را نخواهید پوشید.

  • جواهرات مختلف

چه جعبه جواهرات شما حاوی فقط یک ساعت مچی زیبا باشد یا تعداد زیادی النگو، گردنبند، گوشواره، احتمالا زمانی که می خواهید کمی درخشش به ظاهر خود بیافزایید، به جواهرات روی می آورید. اگر زیاد از جواهرات استفاده نمی کنید انتخاب یک جواهرات ظریف مانند گل میخ های الماس کوچک، گوشواره های حلقه ای نازک یا یک گردنبند آویز ظریف برایتان مناسب اسا و جواهرات کلاسیک که تقریبا با هر لباسی ست می شوند.

ست کردن اکسسوری در استایل زنانه

  • اکسسوری مو

اکسسوری های مو راهی آسان برای نشان دادن استایل شخصی شما ارائه می دهد. به اکسسوری فعلی موی خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا جایی برای ارتقا وجود دارد: آیا می توانید یک کش موی ساده را با یک اسکرانچی ابریشمی یا یک گیره ساده را با گیره رنگارنگ تعویض کنید؟ ؟

  • کیف‌های دستی

کیف‌های مختلف، از کیف های مینی گرفته تا کلاچ، برای موقعیت‌ های مختلف مناسب هستند. برای خرید کیف در مدل های مختلف کافیست به فروشگاه شیک باشیم مراجعه کنید. اگر کیف های دستی در سبک ها و رنگ های متنوع دارید، همیشه یک اکسسوری منحصر به فرد خواهید داشت.

  • کمربندها

کمربند فقط برای عملکرد نیستند. آنها نیز برای مد هستند. چه یک کمربند باریک یا پهن، یک کمربند ساده یا با تزیینات را انتخاب کنید، تعیین خط کمر با کمربند یکی از ساده ترین راه ها برای زیباتر نشان دادن لباس است.

  • اکسسوری های زمستانی

روسری، کلاه و دستکش شما را گرم نگه می دارند، اما فرصتی برای اضافه کردن رنگ و طرح به ظاهر شما هستند، به خصوص اگر لباس بیرونی شما خنثی تر باشد.

نحوه ست کردن اکسسوری با لباس

در اکسسوری استفاده کردن همه چیز باید تعادل را مد نظر داشت و حفظ کرد، زیرا اکسسوری مناسب می تواند حتی ابتدایی ترین لباس ها را جذاب جلوه دهد.

اکسسوری های خاص را انتخاب کنید. اگر احساس می‌کنید در گزینه ‌های اکسسوری گیج شده‌اید، فقط یک تکه را انتخاب کنید که احساس خوبی به شما بدهد و بتوانید آن را با چند لباس بپوشید. وقتی آماده اضافه کردن اکسسوری های بیشتر هستید، با انتخاب یک قطعه برای تسلط بر ظاهر خود از نظر اندازه یا رنگ، تعادل ایجاد کنید، سپس اکسسوری‌ های ظریف ‌تری را انتخاب کنید.

از اکسسوری برای تغییر استایل با یک لباس استفاده کنید!

استفاده از اکسسوری یک راه آسان برای تغییر لباس از محل کار تا یک شام ​​با دوستان است. یک لباس مشکی کلاسیک وقتی با  یک دست کت و شلوار ست شود مناسب کار به نظر می رسد. پس برای یک شام دوستانه می توانید کت بلیزر را کنار بگذارید، کفش های پاشنه تخت‌ را با کفش ‌های پاشنه دار عوض کنید و یک جفت گوشواره حلقه ای به استایل خود اضافه کنید، و به همین راحتی برای یک شب بیرون از خانه آماده شوید. برای لحظاتی که قادر به تغییر کامل لباس نیستید، چند اکسسوری معمولی در ذهن داشته باشید.

ست کردن اکسسوری در استایل زنانه

اکسسوری های شما نیازی به مطابقت ندارند. تطبیق اکسسوری می تواند محافظه کارانه تر از مد باشد. اگر مطمئن نیستید که کدام رنگ ها با هم ترکیب می شوند، با اضافه کردن یک اکسسوری رنگارنگ به پایه رنگ های خنثی شروع کنید. سپس، از چرخه رنگ استفاده کنید تا ایده های جدیدی برای ترکیب رنگ های جسورانه به دست آورید.

انتخاب رنگ اکسسوری برای ست کردن لباس

به رنگ ها و طرح ها فکر کنید. اکسسوری ها روشی عالی برای افزودن رنگی زیبا به یک لباس ساده هستند. ست کردن رنگ ‌های روشن و طرح‌ های حیوانی در کمد لباس شما دشوار است، اما اکسسوری ‌های پر جنب و جوش و سرگرم‌کننده مانند کفش، کمربند یا روسری می ‌توانند ظاهر شما را زیباتر کنند.

کارشناسان استایل به ما توصیه می کنند حداکثر ۳ تا ۴ رنگ مختلف در لباس های خود بپوشیم. اگرچه بیشتر اکسسوری ها کمی ظریف ‌تر هستند و بنابراین فرصت ‌های بیشتری برای آزمایش رنگ به شما می ‌دهند و این اصل همچنان باید در نظر گرفته شود. چند احتمال در این خصوص عبارتند از:

  • استفاده از اکسسوری با رنگ هایی که از قبل در کمد لباس شما یافت می شود

پوشیدن دستبند آبی با دامن طرح دار که همان رنگ آبی را در آن دارد.

  • استفاده از اکسسوری ‌هایی با رنگ‌های جسورانه

به یک لباس مشکی با گوشواره قرمز و پاشنه قرمز فکر کنید.

  • اگر فقط به «طلا» یا «نقره» پایبند هستید

به رنگ پوست خود توجه کنید تا مشخص کنید کدام یک از این دو مورد مناسب شماست!

حفظ تعادل در انتخاب اکسسوری

همانطور که قبلا هم بیان شد آنچه که بسیار مهم است این است که ظاهر شما متعادل باشد. یعنی حتی با اکسسوری هم باید به تناسبات مناسب فکر کرد. اگر ریزه اندام هستید و مثلا می خواهید کمی قد بلندتر به نظر برسید، نباید اکسسوری های های خیلی بزرگ استفاده کنید و برعکس.

اطمینان حاصل کنید که لوازم اکسسوری شما با یکدیگر تعادل دارند. به عنوان مثال، اگر گوشواره های بزرگی می پوشید، ممکن است ایده خوبی باشد که در مورد سایر اکسسوری خود زیاده روی نکنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه