ست کردن رنگ قرمز در استایل زنانه

ست کردن رنگ قرمز در استایل زنانه

رنگ قرمز نماد عشق، اشتیاق و شجاعت است و همه علاقه مندان به مد نیز به این رنگ علاقه دارند. قرمز با این که یکی از زیباترین و پر جنب و جوش ترین رنگ ها است، کنتراست آن می تواند چالش برانگیز باشد. اما با کمی آزمایش، می توانید ظاهری ایجاد کنید که شما را از بقیه متمایز کند. فرقی نمی‌کند چه رنگی داشته باشید – زرشکی، قرمز یا شرابی، این طیف رنگ ها را با رنگ ‌های قهوه ‌ای، آبی یا خاکستری ترکیب کنید تا ظاهر کلی شما را فورا زیباتر کنند! همچنین، بدون توجه به فصل، می توانید به طور مداوم این ایده لباس را در طول سال دوباره ابداع کنید. برای کشف ایده های آسان، ساده و خلاقانه در ادامه در مورد ست کردن رنگ قرمز در استایل زنانه بیشتر توضیح داده شده است.

ست کردن رنگ قرمز در استایل زنانه

ابتدا سایه های مختلف این رنگ را امتحان کنید تا رنگی را که برای شما مناسب تر است بیابید. یکی را انتخاب کنید که به شما احساس زیبایی می دهد و رنگ چهره شما را زنده می کند. مطالعات متعدد نشان می دهد که این رنگ اعتماد به نفس فرد را بالا می برد و احساسات مثبت را به ارمغان می آورد. به عنوان مثال، می توانید شلوار قرمز را با یک تاپ یا کت قرمز رنگ بپوشید. بنابراین، دفعه بعد که احساس ضعف کردید، فقط لباس همه کاره را که یک لباس قرمز نامیده می شود بیرون بیاورید و از آن لذت ببرید.

نکات و ترفند هایی در مورد ست کردن رنگ قرمز در استایل زنانه

  • اگر در پوشیدن قرمز تردید دارید، آن را با سفید یا مشکی ست کنید.
  • هنگام پوشیدن لباس قرمز، مطمئن شوید که با اضافه کردن اکسسوری ها و کفش های رنگ خنثی، آن را متعادل کنید.
  • ست کردن قرمز با رنگ های زنده یا متضاد دیگر مرسوم است. به عنوان مثال، قرمز را با خردلی، صورتی، یا با سایه های متفاوت قرمز ترکیب کنید.
  • سایه روشن قرمز را برای ظاهر حرفه ای انتخاب کنید.
  • این رنگ فورا به ظاهر جلا می بخشد و یکی از رنگ های جلب توجه است. بنابراین، در آرایش زیاده روی نکنید. با لب های پررنگ آن را سبک و زیبا نگه دارید.
  • عینک آفتابی مورد علاقه خود را برای زیباتر کردن ظاهر خود اضافه کنید.

در زیر انواع ترکیب رنگ زیبا با این رنگ بیان شده است که می توانید از آن ها در استایل روزانه، رسمی و غیره بهره ببرید.

  1. مشکی و قرمز در استایل زنانه

ممکن است ترکیب این دو رنگ ساده جلوه کند، اما اگر به درستی استایل شود، ظاهر شیکی خواهید داشت. با این حال، رنگ های قرمز و مشکی پررنگ را انتخاب نکنید، زیرا بسیار نامرغوب به نظر می رسد. زمانی که می خواهید مشکی بپوشید به سراغ قرمز گوجه ای ملایم بروید. با الگوها، برش ها و لایه ها بازی کنید. دامن ‌و کت ‌های چرمی با رژ لب قرمز نیز یک استایل باکلاس است.

  1. قرمز و آبی

قرمز و آبی نیز از رنگ هایی هستند که اگر به درستی ست شوند بسیار در کنار هم شیک به نظر می رسند. اگر قصد دارید بیرون بروید، می ‌توانید یک کت کتان آبی رنگ را روی یک لباس قرمز برای جلسات رسمی یا یک کت چرمی آبی بپوشید.

  1. زرد و قرمز

احتمالا زرد و قرمز اولین ترکیب رنگی نیست که به ذهن شما خطور کرده است. اما، تا زمانی که با احتیاط انجامش دهید، می توانید آن را با لباس هایتان ست کنید.

ست کردن رنگ قرمز در استایل زنانه

می توانید با جزئیات ظریف مانند کیف کلاچ زرد یا اکسسوری هایی با لباس قرمز شروع کنید. یا یک تاپ زرد رنگ زیر کت قرمز بپوشید یا برعکس. برای خرید پارچه و ست کردن ان با رنگ قرمز میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.

  1. شطرنجی و رنگ قرمز

دفعه بعد که پیراهن یا دامن چهار خانه خود را از کمد بیرون آوردید، در مقابل وسوسه ست کردن آن با مشکی یا سفید مقاومت نکنید. اگر دامن است به سراغ پیراهن یا تاپ قرمز بروید یا اگر پیراهن است، به سراغ یک دامن کوتاه قرمز بروید.

  1. خاکستری و قرمز

قطعا خاکستری از رنگ هایی است که در پوشیدن لباس رسمی نباید در آن شک کرد. تن سرد خاکستری به قرمز اجازه می دهد بیشتر جلوه کند.

  1. سبز و قرمز

برای پوشیدن سبز و قرمز لازم نیست شبیه درخت کریسمس باشید. پارچه های مخملی، مخملی و ژرژت انتخاب های جالبی از پارچه ها هستند تا قرمز و سبز را در کنار هم قرار دهند.

  1. قرمز و قرمز زرشکی

ترکیب رنگ های مختلف قرمز یک بازی کاملا جدید است. این فرصت را به شما می دهد تا با لباس هایی که قبلا در کمد خود دارید، یک لباس سفارشی بسازید.

  1. رنگ قرمز شرابی و آبی

قرمز شرابی رنگ زیبایی است. یک لباس آبی را با یک کت قرمز ست کنید تا ظاهر خود را زیبا تر جلوه دهید.

ست کردن رنگ قرمز در استایل زنانه

  1. لباس های چاپی و قرمز

با استفاده از طرح هایی به این رنگ می توانید به استایل خود کمی کاراکتر اضافه کنید. از طرح های  راه راه دوری کنید و به جای آن به سراغ چاپ حیوانات بروید. شلوارهای طرح حیوانی، ژاکت یا دامن با ژاکت های قرمز یا تی شرت های یقه اسکی بسیار زیبا به نظر می رسند.

  1. رنگ قرمز و صورتی

می‌توانید قرمز را با نزدیک ‌ترین همسایه ‌هایش در طیف رنگی مانند صورتی شیرین، هلویی، صورتی تند ست کنید. اگر یک لباس دو تکه دارید، سمت پایین را قرمزانتخاب کنید و با قسمت بالا بازی کنید.

در نهایت ترکیب یک لباس قرمز می تواند چالش برانگیز باشد، اما وقتی درست انجام شود، همانطور که از ایده های لباس ارائه شده در اینجا پیداست، می تواند شما را از بقیه متمایز کند. ترفند این است که سایه مناسب قرمز را با رنگ های دیگر ست کنید. برخی از رنگ هایی که به خوبی با لباس های این رنگی  ست می شوند عبارتند از مشکی، خاکستری، قهوه ای، آبی، زرد و سبز. با این حال باید با پارچه ‌ها، چاپ ‌ها و تن رنگ ‌ها بازی کنید. یک پارچه جین زرد، آبی، ژاکت کش باف سبز، دامن های چهارخانه و لایه های خاکستری روی قرمز می توانند به خوبی با هم ست شوند. بنابراین، دفعه بعد که می خواهید شجاعت و اشتیاق خود را در بیرون به کار ببندید، خجالت نکشید!

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه