رنگ مشکی را با چه رنگ هایی در استایل میتوان ست کرد

رنگ مشکی را با چه رنگ هایی در استایل میتوان ست کرد

در دنیای مربوط به مد و پوشاک اینکه رنگ مشکی را با چه رنگ هایی میتوان ست کرد، احتمالاً سؤالی است که ذهن بسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از استایل با رنگ های تیره را به خود مشغول کرده است. همان گونه که می دانید رنگ مشکی از جمله رنگ های بسیار محبوبی است که امروزه اکثر آقایان و خانم ها از آن در تیپ و استایل خود استقبال می کنند. باید بدانید که رنگ مشکی را می توان در بسیاری از شرایط با رنگ های مختلف ست کنید، بدین ترتیب می توانید جذابیت تیپ و استایل خود را بیشتر به نمایش بگذارید. ما در این مقاله به این موضوع بیشتر اشاره می کنیم.

رنگ مشکی را با چه رنگ هایی در استایل میتوان ست کرد

استفاده از رنگ مشکی با اکثر رنگ ها هم خوانی دارد. رنگ هایی مانند طوسی، سفید، شکلاتی، زرد، زیتونی و طوسی نیز می تواند با ترکیب مشکی بسیار جذاب باشد. همچنین رنگ قرمز و مشکی جزء ترکیب های رایجی هستند که جذابیت آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

به عنوان مثال با انواع لباس ها مانند مانتو یا کاپشن قرمز به همراه کیف طوسی می توان از شلوار و بلوز مشکی استفاده کرد. همچنین پالتو مشکی با بلوز سفید نیز هماهنگی و هارمونی بسیار جذابی را به نمایش می‌گذارد.

اما پیشنهاد ما به شما این است که از کفش طوسی با دامن مشکی نیز غافل نشوید و خصوصاً در دنیای مد و فشن این ترکیب بسیار به چشم می‌آید. البته سلیقه شما در نحوه خرید لباس نیز بسیار مهم است و بهتر است که از رنگ هایی که هارمونی خود را با مشکی بیشتر به چشم می آورند استفاده کنید.

ست کردن رنگ مشکی در تیپ زمستانی

در فصل زمستان برای ست کردن لباس های خود با رنگ مشکی، می توانید از چکمه هایی که جنس چرم و جیر دارند استفاده کنید؛ چرا که چکمه های اینچنینی با پیراهن کوتاه مشکی بسیار منحصر به فرد و قابل توجه است. سعی کنید ژاکت، پالتو و مانتو های دارای رنگ شاد، مانند رنگ‌های شتری، قرمز و طوسی با رنگ مشکی از یاد نبرید؛ چرا که این تیپ و استایل می تواند به عنوان تیپ زمستانی یک گزینه ایده آل باشد.

ست کردن رنگ مشکی برای لباس های چند لایه

پلیور های گشاد با رنگ های خنثی نیز می تواند گزینه ای مناسب برای ست کردن رنگ مشکی به حساب آید. این چنین یک ترکیب زیبا را برا مهمانی می توانید برای دورهمی‌های خود انتخاب کنید. شلوار، کفش و دامن مشکی با پلیور های رنگ شاد بهترین گزینه ای هستند که می توان پیشنهاد داد. این تیپ برای خانم هایی که همیشه دوست دارند، ظاهری متفاوت و شیک داشته باشند، بسیار مناسب است.

رنگ مشکی را با چه رنگ هایی در استایل میتوان ست کرد

البته ماجرا به همین جا ختم نمی شود و رنگ مشکی از جمله گزینه ‌های عالی برای افرادی است که به پوشیدن لباس های چند لایه بسیار تمایل دارند. رنگ ‌های خنثی و شاد برای استایل پاییزی و زمستانه بسیار عالی و منحصر به فرد است.

با تغییرات دما شما قادر خواهید بود با کم و زیاد کردن پوشش خود به مشکل مواجه نشوید. ژاکت های مشکی با شومیز سفید و یا ژاکت جلو باز طوسی نیز در این بین حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. البته مانتوهای سدری نیز می‌تواند یک انتخاب ایده آل باشد، تا شما بتوانید برای استفاده در لباس های چند لایه از آن استفاده کنید. برای خرید پارچه مشکی در طرح ها و رنگ های مختلف میتوانید به فروشگاه ما نگاهی بیاندازید.

سایر پیشنهادات ست کردن

در فصول دیگر سال من جمله بهار و تابستان که معمولاً فرصتی مناسب برای پیاده با لباس های راحت است نیز بهتر است بدانید که استفاده از پیراهن مشکی با کفش های کتانی نیز بسیار مناسب است و جز استایل های است که هیچگاه قدیمی نمی شوند.

همچنین استفاده از شلوار های جین آبی با کفش سفید – مشکی نیز می تواند یک انتخاب قابل قبول باشد. شما می توانید از شلوار مشکی و کفش های کالج مشکی نیز استفاده کنید که به همراه مانتو و یا شومیزهای سفید و شیری نیز هماهنگی و هارمونی خوبی را به نمایش می‌گذارند.

رنگ مشکی را با چه رنگ هایی در استایل میتوان ست کرد

رنگ های زرد و خردلی نیز به همراه کیف و کفش مشکی یک تیپ جذاب برای استفاده های روزانه و یا در برخی از شرایط نیز مناسب مهمانی به شمار می آید. رنگ مشکی جزء رنگ های همه پسند است که برای استفاده در لباس های مختلف جهت دورهمی های عصرانه، شبانه و حتی مجالس رسمی پیشنهاد مناسبی است. رنگ های آلبالویی و  زرشکی نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن رنگ مشکی به حساب آید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی نمودیم که پاسخی کامل و مناسب را برای این سوال که رنگ مشکی را با چه رنگ هایی می توان ست کرد ارائه دهیم. اگر چه رنگ مشکی با هر رنگی هماهنگ است، اما بهتر است از رنگ های شاد و البته خنثی به همراه این رنگ استفاده کنید.

به هر حال رنگ مشکی جزء رنگ های قدرتمند و البته محبوب و پرطرفدار است. این رنگ را به هیچ عنوان نمی توان در صنعت مد از یاد برد. رنگ های زرد، قرمز، طوسی و خردلی جزء رنگ هایی هستند که همیشه گزینه مناسبی در این خصوص به شمار می آیند.

البته نا گفته نماند که توجه به جنس لباس به همراه ترکیب رنگ، خود باعث هماهنگی و ایجاد هارمونی بیشتر خواهد شد. توصیه ما این است که قبل از انتخاب هر نوع استایل به همراه رنگ مشکی، تصمیم بگیرید که از چه نوع لباس و در چه موقعیتی می خواهید استفاده کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه