ست کردن شلوار مام استایل دخترانه

ست کردن شلوار مام استایل دخترانه

در دهه گذشته روند مد ثابت کرده است که شلوار مام استایل دخترانه هرگز از مد نمی‌افتد. این شلوار جین کمر بلند ابتدا در اواخر دهه ۸۰ و ۹۰ مد بود و اکنون نیز بسیار مد شده است. شلوار جین مام استایل دخترانه یکی از لوازم اصلی کمد لباس هر دختری است که می‌توان آن را با چندین ظاهر مختلف ست نمود تا به یک استایل عالی داشت. می‌توان شلوار جین مام را با یک تیشرت ساده، ژاکت بافتنی زیبا یا دکمه‌دار روی آن با کفش‌های کتانی سفید، بوت یا کفش راحتی و یک کت چرمی مشکی شیک، استایل داد.

ست کردن شلوار مام استایل دخترانه

شلوار جین مام استایل زیبایی همه‌کاره و جاودانه‌ای را ارائه می‌کند که می‌تواند در هرجایی پوشید. برای الهام بخشیدن به ایده‌های لباسی که می‌توانید در خانه دوباره بسازید، در این مطلب راهنمای نحوه پوشیدن شلوار مام استایل دخترانه را گردآوری کرده‌ایم.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل شلواری است که دارای کمر بلند، زیپ کشیده، جیب‌های بلند در پشت، پاچه‌های گشاد و معمولاً تا مچ پا است. شلوار مام استایل به دلیل ظاهر شیک خود، شما را قد بلندتر نشان می‌دهد (حتی برای کوتاه‌ترین خانم‌ها). شلوار مام استایل نسخه زنانه شلوار جین بوی کلاسیک است و در مقابل شلوار جین تنگ که فرم‌تر است و به منحنی‌های شما می‌پیوندد، حالتی آرام را ارائه می‌دهد. شلوار مام استایل را می‌توان در رنگ‌های مشکی، اسید شویه و حتی انواع پاره‌ نیز پیدا کرد که همگی گزینه‌های مد روز برای لباس شما هستند.

شلوار مام استایل دخترانه مشکی

با شلوار مام استایل مشکی، یک لباس آرام که شیک به نظر می‌رسد بپوشید. شلوار مام استایل مشکی می‌تواند برای یک مجموعه بی‌عیب‌ونقص جذاب، براق و لاغر کننده باشد. این ظاهر را با یک کت چرمی مشکی هماهنگ و اکسسوری‌های میخ‌دار برای ظاهری جسورانه ست کنید. همچنین می‌توانید شلوار خود را با یک تیشرت سفید ساده و کفش‌های کتانی هماهنگ بپوشید.

شلوار مام استایل دخترانه آبی

برای داشتن یک استایل شیک، به دنبال شلوار مام استایل آبی باشید. شلوار آبی چه برای کار، چه برای خوردن یک فنجان قهوه، چه برای استراحت در خانه، اساس یک لباس کلاسیک و احساس آرامش را فراهم می‌کند.

ست کردن شلوار مام استایل دخترانه

این ظاهر را می‌توان به روش‌های بی‌شماری طراحی کرد که می‌توان در هر زمانی از سال پوشید. سعی کنید لباس خود را با یک تاپ گرافیکی بپوشید تا ظاهری بی‌دردسر داشته باشید. برای یک استایل غیررسمی، آن را با یک پیراهن دکمه‌دار و یک جفت کفش جیر نوک‌تیز پاشنه‌دار با رنگ خنثی ترکیب کنید.

شلوار دخترانه مام استایل آبی روشن

شلوار مام استایل آبی روشن بهترین لباس برای هر کمد است. درحالی‌که برای تمام فصول قابل‌قبول است، سعی کنید شلوار جین آبی روشن خود را با یک تاپ نخی یا بلوز ست کنید تا ظاهری مطبوع در هوای گرم داشته باشید که هرگز از مد نمی‌افتد. برای خرید پارچه مجلسی به شما پیشنهاد میکنم که حتما قسمت محصولات فروشگاه شیک باشیم را مشاهده کنید. با استفاده کتانی با یک کت جین، چیزی جذاب‌تر را تجربه کنید. مهم نیست که چه چیزی را با آن ست می‌کنید، یک لباس راحت خواهید داشت که هر بار شما را شگفت‌انگیز نگه می‌دارد.

شلوار مام استایل اسید واش

این نوع شلوار یک‌روند مد دهه ۸۰ است که دوباره مد شده است. شلوار مام استایل اسید واش با افزودن کلر برای دستیابی به رنگ روشن‌تر و سفیدتر از جین معمولی ساخته می‌شود. برای داشتن ظاهری نوستالژیک، می‌توانید لباس‌های خود را با یک تاپ و اکسسوری‌های نئونی جسورانه طراحی کنید. شما همچنین می‌توانید آن را با یک کت سبک کلاسیک برای یک لباس مدرن بپوشید. اگر می‌خواهید شلوار مام اسید واش نظر همه را جلب کند، با آن را با یک کت یا بلوز ساده با یک جفت کفش کتانی یا کفش راحتی ساده و درعین‌حال شیک همراه کنید.

نحوه استایل با شلوار مام استایل دخترانه

بهترین راه برای پوشیدن شلوار مام استایل دخترانه از نظر طراحان مد ست‌کردن آن با یک پیراهن سفید، یک تیشرت یا لباس بافتنی اور سایز است اما ترجیحاً بهتر است داخل شلوار زده شوند. همچنین یک جامپر برش خورده با این نوع شلوار همراه با یک کمربند چرمی استایل خاصی به‌ظاهر فرد خواهد بخشید.

بعلاوه، برش مخروطی دور مچ پا در شلوار مام استایل دخترانه به این معنی است که می‌توان آن را به‌راحتی با کفش‌های ورزشی و نیم بوت ست کرد.

بهترین موقعیت پوشیدن شلوار مام استایل دخترانه

شلوار مام استایل دخترانه طراحی راحت، غیررسمی و شیکی دارد. می‌توانید این شلوار را برای بیرون رفتن و یا مهمانی‌های کوچک با جمع دوستان بپوشید. بدیهی است که این شلوار بخشی از لباس رسمی نیست، زیرا پوشیدن جین در طول یک مهمانی شام بد سلیقه تلقی می‌شود.

در برخی موارد، می‌توانید در رویدادهای نیمه‌رسمی، مانند جشن تولد و این‌گونه جشن‌ها نیز در استایل خود از شلوار مام استایل دخترانه استفاده کنید. البته، یک تاپ فانتزی و یک جفت کفش در این نوع موقعیت‌ها ضروری است. شلوار مام استایل معمولاً در پاییز، زمستان و بهار پوشیده می‌شود.

تیشرت مناسب با شلوار مام استایل دخترانه

انواع تیشرت و بلوز را می‌توان با شلوار مام استایل دخترانه ست کرد. برای داشتن ظاهری ورزشی، شلوار جین خود را با یک پیراهن اور سایز ست کنید.

ست کردن شلوار مام استایل دخترانه

برای داشتن یک استایل باکلاس می‌توانید یک بلوز یقه اسکی مشکی، قهوه‌ای یا قرمز تیره را با شلوار مام استایل ست نمایید. در ماه‌های تابستان، شلوار جین آبی روشن با بلوزهای سفید و روشن مناسب است. یک کت شیک و کفش پاشنه‌دار جذاب می‌تواند استایل شما را به سطح بالاتری برساند.

کفش مناسب با شلوار مام استایل دخترانه

کفش‌هایی که با شلوار مام استایل می‌پوشید می‌تواند لباس شما را بیشتر جذاب سازد. بهترین کفش برای ست با شلوار مام استایل، کفش‌های بدون پاشنه، بوت، کفش ورزشی یا پاشنه بلند است. برای داشتن ظاهری غیررسمی، کفش‌های کتانی یا کتانی سفید بپوشید، درحالی‌که بوت و کفش‌های مشکی می‌توانند یک مجموعه شیک جذاب ایجاد کنند.

کمربند با شلوار مام استایل دخترانه

شلوار مام استایل به شما امکان می‌دهد کمری جمع شده داشته باشید، بنابراین پوشیدن کمربند با این شلوار توصیه می‌شود. کمربندهای مد روز با سبک متضاد مطمئناً توجه شما را جلب می‌کنند، کمربندهای باریک به‌راحتی ترکیب و ست می‌شوند، و کمربندهای قدیمی با کمی خلاقیت ظاهر شلوار را به سطح بالاتری می‌رساند. برای جذابیت بیشتر، یک کمربند با فلز براق مانند یک کمربند زنجیره‌ای انتخاب کنید.

اکسسوری مناسب با شلوار مام استایل دخترانه

بسته به اینکه چه مدل شلوار مام استایلی برای خود انتخاب می‌کنید، باید اکسسوری خود را بادقت انتخاب کنید. ترکیب گردنبندهای درشت، گوشواره، انگشتر و دستبند برای ظاهری قدیمی عالی هستند. در غیر این صورت، برای جزئیات ظریف، به اکسسوری فلزی مطابق با طلا، نقره و رز گلد پایبند باشید. به اشکالی مانند دایره، مثلث، الماس، ستاره و قلب توجه کنید تا جواهرات خود را برجسته کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه