ست کردن شلوار مام فیت در استایل زنانه

ست کردن شلوار مام فیت در استایل زنانه

شلوار مام فیت این روزها جایگاه ویژه ای در بین صنعت مد و لباس پیدا کرده است علی الخصوص برای فصل تابستان! بسیاری از گرایش‌ های لباس وجود دارند که از دوره‌ های گذشته الهام گرفته شده‌اند. در میان شلوار های جین محبوب جدید حوزه مد، شلوار مام فیت را می‌ یابیم که مستقیماً از مد دهه‌ های ۸۰ و ۹۰ ربوده شده است و امروزه یک لباس اصلی برای داشتن استایل شیک و زیباست. اگر به دنبال یافتن شلوار مام فیت مناسب برای خود هستید در این مطلب تمام نکات برای پیداکردن و پوشیدن شلوار مام فیت با توجه‌ به فرم بدن و استایل‌ های مختلف آورده شده است.

ست کردن شلوار مام فیت در استایل زنانه

تشخیص شلوار مام فیت بسیار آسان است، این شلوار دارای کمر بلند و پاچه‌ های صاف تا مچ پا است. همچنین می‌ توانید مدل‌ هایی را پیدا کنید که در سطح ساق‌ ها برش کمی مخروطی دارند. شلوار مام فیت همان‌ هایی است که مادران در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ می‌ پوشیدند (همان‌ طورر که از نامش پیداست).

در واقع شلوار مام فیت یک شلوار جین از دسته جین های گشاد است و اگر در فروشگاهی به دنبال این نوع شلوار هستید خوب است بدانید که نام دیگرش شلوار مام استایل است.

شلوار مام فیت برای چه کسانی خوب است؟

اگرچه درست است که مدل مام فیت یکی از شیک‌ ترین مدل های حال حاضر است، متاسفانه برای همه ساخته نشده است. برای خرید پارچه مجلسی به شما پیشنهاد میکنم که حتما قسمت محصولات فروشگاه شیک باشیم را مشاهده کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، مشخصه این نوع شلوار کمی گشادتر است که روی کمر و باسن قرار می گیرد.

به همین دلیل است که می‌ توان گفت که شلوار مام فیت برای بسیاری از تیپ‌های بدن راحت و مناسب است. با این‌ حال، کسانی که بدنی ساعت شنی دارند متوجه خواهند شد که این استایل کاملاً با منحنی های آنها مطابقت دارد. اگر شما یکی از آن خوش شانس ها هستید، استایل با شلوار مام فیت برای شما ایده آل خواهد بود.

برای این منظور یک رنگ تیره را انتخاب کنید و شلوار را با یک جلیقه یا یک کت بلند بپوشید تا از نظر بصری باسن خود را اصلاح کنید. این شلوار به دلیل داشتن فاق بلند پا ها را بلند تر نشان می‌دهد که برای افراد قد کوتاه نیز مناسب است. می‌ توان قسمت مچ شلورا را تا زد و کفش پاشنه بلند پوشید تا استایل جذابی داشت.

نحوه استایل با شلوار مام فیت

چند ویژگی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این لباس را فقط می‌توان با بلوز، تیشرت یا سایر بالاپوش‌های پوشیده شده در شلوار جین با کمربند پوشید تا استایل را کامل کند. اگر آن را دوست ندارید، این سبک ممکن است برای شما مناسب نباشد.

در مورد کفش، آزادی نسبی خواهید داشت. شما می‌ توانید کفش‌ های کتانی، صندل یا بوت را انتخاب کنید. اما، مراقب این مورد باشید که فقط نیم بوت را انتخاب کنید. این به این دلیل است که پاچه‌ های این نوع شلوار جین بر خلاف شلوار جین تنگ با بوت‌ های بلند کنار هم نمی‌آیند.

ست کردن شلوار مام فیت در استایل زنانه

توجه داشته باشید شلوار مام فیتی که می‌ پوشید باید با لباس شما همخوانی داشته باشد. ظاهر مردانه آن ممکن است یک نقص باشد، بنابراین نکته کلیدی برای یک ظاهر شیک با این مدل شلوار این است که آن را با قطعات فوق‌ العاده زنانه و ظریف ترکیب کنید و در عین‌ حال مراقب اکسسوری، آرایش و مدل موهای خود باشید.

مانند تمام شلوار های جین، شلوار مام فیت به‌ راحتی به‌ صورت روزانه پوشیده می‌ شود و به‌ راحتی با استایل شما سازگار می‌شود. با این‌ وجود باید بدانید اگر همه شلوار های جین غیررسمی هستند، مطمئناً تناسب مام فیت بیشتر از بقیه است. کمی شبیه به شلوار جین بوی‌ فرند، برشی واقعاً راحت دارد. البته با انتخاب لباس مناسب در قسمت بالا پوش، می‌ توانید این مدل شلوار را در دفتر کار با ظاهری شیک و غیررسمی بپوشید.

تیپ کامل دهه ۹۰ با شلوار مام فیت

برای یک تیپ کامل دهه ۹۰، یک تاپ توری مشکی و یک تیشرت XL سفید به همراه یک جفت کفش ورزشی بپوشید. با این‌ حال، به شما توصیه می‌ کنیم با مرور مجدد مد دهه ۹۰ و اضافه‌کردن یک کت یا یک کت عروسکی با چاپ ژاپنی به لباس خود، ظریف‌ تر عمل کنید.

ظاهر راک با شلوار مام فیت

برای ظاهری شیک و راک، شلوار مام فیت خاکستری خام را انتخاب کنید که در قسمت پایین کمی ساییده شده است و اگر کمر باریکی دارید، آن را با یک تیشرت سیاه‌ و سفید و یک کمربند بپوشید.

داشتن ظاهر جذاب

برای داشتن ظاهر پرزرق‌ و برق، این مدل شلوار را با یک پیراهن سفید کلاسیک ابریشمی یا با طرح گلدار، کفش‌ های پاشنه بلند راحت و اکسسوری جذاب مانند یک کمربند باریک زیبا، یک کیف سطلی برای روز یا یک کیف کلاچ برای عصر بپوشید.

شلوار مام فیت شیک کژوال

همانطور که گفتیم، برش مام نسبتا غیر رسمی است، بنابراین باید آن را با یک تاپ بسیار شیک و زنانه ست کنید تا اساس یک لباس شیک و غیر رسمی باشد. ما به شما توصیه می کنیم که شلوار مام فیت را به رنگ خام یا خاکستری تیره انتخاب کنید که طبیعتاً از شلوار جین رنگ و رو رفته شیک تر است. یک بلوز ابریشمی زیبا یا حتی یک تاپ ساتن الهام گرفته از لباس زیر زنانه، با این استایل بسیار خوب می‌ شود.

ست کردن شلوار مام فیت در استایل زنانه

از اضافه‌ کردن کت بلیزر برای “رسمی” کردن مجموعه شک نکنید، این برای یک لباس اداری ایده آل است. در اکسسوری، هوشیار و ظریف باشید، یک کمربند نگین دار زیبا، یک سرآستین فلزی و یک گردنبند نازک به عنوان مثال یا حتی یک روسری که در حلقه های کمربند شلوار جین شما بسته شده است می‌ تواند استایل شما را جذاب تر سازد. برای کفش، روی ظرافت کار کنید.

استفاده برای یک استایل غیررسمی

استایل غیررسمی یک استایل بسیار آسان برای دستیابی است و مهم‌تر از همه، بسیار ساده برای پوشیدن روزانه می‌باشد. برای این منظور می‌توانید شلوار مام فیت را با یک تیشرت سفید ساده، با گل‌ دوزی کوچک انتخاب کنید.

این استایل با یک کوله‌ پشتی یا یک کیف رو دوشی کوچک و عینک آفتابی کامل می‌ شود. بسته به فصل، می‌توانید یک ترنج کلاسیک بژ یا خاکی و یک جفت کفش ورزشی مد روز، متالیک یا پلنگی بپوشید. در تابستان نیز صندل‌های زیبا تخت با این استایل بپوشید.

نکات کلیدی

اکنون می‌ دانید که چگونه شلوار مام فیت را انتخاب کنید و درعین‌حال شیک باشید! به‌عنوان یادآوری، شلوار مام فیتی را که با مورفولوژی شما سازگار است، ترجیح دهید. این شلوار در چند سبک مختلف موجود است. شما می‌توانید آن را باتوجه‌به سلیقه و خواسته خود انتخاب کنید. در نهایت، برای شیک بودن، به یاد داشته باشید که لباس خود را کاملاً با شلوارتان هماهنگ کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه