شلوار بگ را در استایل زنانه چگونه میتوان استفاده کرد

شلوار بگ را در استایل زنانه چگونه میتوان استفاده کرد

پوشیدن لباس با شلوار گشاد! آیا درباره مدل دادن به شلوار های گشاد کاملاً متحیر هستید؟ مطمئن باش دختر که تو تنها نیستی! بسیاری از دخترها به روند پوشیدن شلوار بگ روی آورده‌اند اما برخی از آن‌ها قطعاً در هنگام امتحان کردن آن کمی خجالتی هستند. شاید شلوار کاملاً گشاد بیلی آیلیش با تحسین روبرو شود اما دخترهای عادی ممکن است ذهنیت دیگری در این باره داشته باشند. در این مقاله استفاده از شلوار بگ در استایل زنانه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شلوار بگ را در استایل زنانه چگونه میتوان استفاده کرد؟

این تصورات رایج که دوره شلوار بگ گذشته و آن را فقط می‌توان به صورت غیررسمی پوشید، اخیراً توسط طراحان برتر و بلاگرهای مد تغییر کرده‌اند. اکنون بیش از هر زمان دیگری انواع شلوارهای گشاد، از شلوار جین سایز بزرگ گرفته تا شلوارهای بگ را می‌بینیم که به روش‌ ها و تنظیمات مختلفی پوشیده می‌شوند. اکنون می‌توانید این شلوارها را برای مراسم‌ های رسمی، سفرهای کاری یا حتی سر کار نیز بپوشید.

امروزه بسیاری از افراد مشهور در فضاهای مختلف دیده شده‌اند که شلوار بگ به تن داشته‌ اند. آخرین اما نه کم‌ اهمیت‌ ترین استفاده از شلوار های گشاد (مخصوصاً شلوار جین سایز بزرگ) به نسل اینفلوئنسرهای اینستاگرام برمی‌گردد که فضای مجازی را تسخیر کرده‌اند. به طوری که بسیاری از دختران مانند این افراد تاثیرگزار به پوشیدن شلوار جین گشاد و شلوار بگ روی آورده‌اند.

شلوار گشاد یا بگ را چگونه بپوشیم؟

قبل از اینکه برای خرید شلوارهای بگ یا شلوار جین گشاد اقدام کنید، در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید.

  • تعادل را فراموش نکنید

ایجاد تعادل کلی در ظاهر شما امری بسیار کلیدی و حیاتی محسوب می‌شود. مواظب لایه‌های شلوار بگ خود باشید تا درون پارچه‌های بیش از حد بزرگ و متناسب با ظاهر خودتان غرق نشوید.

  • استفاده در مکان های مناسب

مانند هر نوع لباس دیگری به خاطر داشته باشید که شلوارهای گشاد ممکن است در برخی مکان‌ ها خیلی مناسب نباشند. به عنوان مثال، پوشیدن شلوار جین گشاد در دفتر بانک اصلاً مناسب نیست. این این یک مثال کاملاً صریح بود تا تصویر کلی را به دست آورید.

شلوار بگ زنانه

در مورد رویداد های رسمی مانند عروسی یا عزاداری نیز محتاط باشید و در کل شلوار بگ را در محیط‌ های مناسب آن استفاده کنید. مطمئناً می‌توانید شلوار گشاد را برای رفتن به محل کار نیز بپوشید، اما این کار باید با دقت و سلیقه انجام شود.

  • ست کردن سایر لباس ها

پیراهن و مانتوی خود را نسبت به شلوار بگ انتخاب کنید. به عنوان یک قانون کلی بهتر است از پوشیدن پیراهن‌ها و مانتوهای گشاد با شلوارهای گشاد اجتناب کنید.

  • استفاده از کمربند را فراموش نکنید

سعی کنید شلوار خود را با کمربند محکم ببندید تا شکل کمر شما شلخته و نا آراسته به نظر نرسد.

  • استفاده از کت

پوشیدن شلوار بگ با انواع مختلف ژاکت یا کت امتیاز بیشتری در مد لباس به دست خواهد آورد.

  • جسور باشید

از شلوار گشاد خود لذت ببرید زیرا بسیار راحت است. گاهی اوقات پوشیدن شلوار بگ یک انتخاب جسورانه است اما با کمی آزمون و خطا، مطمئناً می‌توانید بر ظاهر آن تسلط پیدا کنید.

ایده های جذاب برای پوشیدن شلوار گشاد

اگر نمیتوانید شلوار خود را با لباس های مختلف ست کنید کافیست از ایده های دیگران استفاده کنید.

  • مدل اینستاگرام:

بسیاری از افراد معتقدند که اساساً مدل‌ های اینستاگرامی این روند را آغاز کردند. برای دستیابی به استایل آن‌ها باید یک ژاکت زیبا و بامزه بپوشید و با آن را با شلوار بگ نه‌چندان گشاد ست کنید. این شلوار باید به دور کمر و باسن مناسب باشد و در اطراف ران‌ها کمی گشاد شود. البته، ظاهر یک اینفلوئنسر واقعی بدون کفش‌ های کتانی سفید قدیمی و یک کیف زیبا کامل نمی‌شود.

شلوار بگ زنانه

  • ظاهر حرفه‌ای:

اگر در صنعت مد کار می‌کنید، این نوع می‌تواند ظاهری عالی برای شما باشد، به خصوص اگر فصل سرد سال باشد. لباس‌ های شما در این مدل باید از سر تا نوک پا تک‌رنگ باشند، خاکستری زغالی همیشه یک رنگ شیک برای به دست آوردن ظاهری حرفه‌ای است. سعی کنید یک کت یقه‌اسکی را داخل شلوار بگ سایز بزرگ دارای کمربند قرار دهید. البته ظاهر و رنگ این کت و شلوار باید کاملاً هماهنگ باشد.

  • سبک کاری زیبا:

برخی از شلوارهای بگ طرح دار و کمتر گشاد برای رفتن به سر کار بسیار مناسب هستند، به خصوص اگر از شلوار های ساده و پارچه‌ ای خسته شده‌اید. شلوار بگ را با یک کت موتو به رنگ قهوه‌ای تیره ست کنید تا یک لباس کار زیبا و دوست‌داشتنی را در دفتر کار خود به نمایش بگذارید.

شلوار بگ را چگونه زیبا جلوه دهید؟

این یک سؤال عالی است و احتمالاً همه ما در یک مقطع زمانی با آن روبرو بوده‌ایم. مدل دادن به شلوار گشاد به‌گونه‌ ای که زیبا به نظر برسد آن‌ قدرها هم که برخی فکر می‌کنند مشکل نیست. فقط باید چند نکته را در نظر داشت.

استایل های گشاد

به یاد داشته باشید شلوار گشاد انواع مختلفی دارد. برخی از شلوارهای گشاد صرفاً گشاد هستند. برخی از آن‌ها بسیار دور کمر قرار می‌گیرند. بقیه از کمر تا پاچه گشاد هستند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، به‌سادگی چند شلوار جین سایز بزرگ بپوشید و چند مدل مختلف را آزمایش کنید تا زمانی که به مورد دلخواهتان دست یابید. برای خرید پارچه در طرح های مختلف که بتوانید لباس های مختلفی را برای ست  کردن با شلوار بپوشید میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. بصرفه‌جویی در خرید اولین شلوارهای بگ و به‌آرامی به سمت مدل‌های گران رفتن یک راه عالی برای یافتن شلوار بگ مناسب خواهد بود.

تناسب بالاتنه و پایین تنه

شلوار بگ زمانی بهترین ظاهر را به دست می‌آورد که با لباس‌ های بالاتنه غیر گشاد پوشیده شود. اگر دوست ندارید لباس تنگ بپوشید پس به سادگی یک ژاکت کوتاه یا یک پیراهن چهارخانه را روی بالاتنه خود بیندازید. می‌توانید پیراهن چهارخانه را نیز به کمر خود گره بزنید تا مطمئن شوید که ظاهر شما زیباتر شود. اگر می‌خواهید لباس کمی گشادتر در بالا بپوشید، یک پلیور کوتاه یا یک ژاکت گره‌ دار در کوچک‌ ترین قسمت کمرتان را در نظر بگیرید.

سعی کنید یک شلوار جین گشاد با قدبلند را انتخاب کنید. به‌ طور کلی قد کوتاه گزینه خوبی برای شلوار گشاد نیست. همچنین می‌توانید پاچه‌ های شلوار خود را کوتاه کنید. به‌خصوص اگر خیلی بلند هستند، به حدی که درست بالای مچ پا قرار بگیرند. این یک راه خوب برای از بین بردن عرض ظاهر و اضافه کردن ابعاد است.

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم؟

بسته به نوع شلوار گشاد، تطبیق‌ پذیری شما باید کمی بیشتر از شلوار جین گشاد باشد. به عنوان یک قاعده، سعی کنید کفش‌ها یی با پاشنه بپوشید. مگر اینکه شلوار شما مخروطی باشد و به مچ پا برسد یا اینکه بخواهید بدوید! یک نوع کفش با پاشنه کوچک به تعادل ساق شلوار بگ کمک زیادی می‌کند. با این حال، مانند همیشه این‌ طور نیست. یک کفش کتانی بزرگ، یک کفش کتانی باله تخت یا کتانی مد با کفی ضخیم، همگی می‌توانند با استایل شلوار گشاد فوق‌ العاده به نظر برسند.

نتیچه گیری

به‌ جرئت می‌ توان گفت که استفاده از شلوار بگ به یک ترند جهانی تبدیل شده است. این شلوار هم راحت است و هم ظاهری متفاوت به استایل شما می‌دهد. امیدواریم مطالعه این مطلب در انتخاب شلوار بگ مناسب با استایل شما مفید واقع شده باشد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه