فروش ، قیمت و انواع پارچه کیلویی

پارچه کیلویی

یکی از نیازمندی ها و ضروریات زندگی، پارچه و پوشش های پارچه ای است. اولین نیازمندی این متریال در پوشش جسمانی نمود پیدا می کند. در کنار آن انواع ملزومات زندگی نیز با کمک این متریال ضروری تهیه می شوند.  پارچه ها در انواع گوناگونی و متناسب با کاربردهای متنوعی طراحی و ارائه می شوند. متناسب با هر نیازی چندین نمونه مختلف از آن عرضه می شود. بدین طریق سلایق، علایق و کاربردهای متنوع پوشش داده می شود. این متریال به چندین روش به مخاطبان خود عرضه و فروخته می شود. فروش متری، فروش کیلویی و فروش طاقه ای چندین روش مرسوم و معمول آن در بازار می باشد.  در این جا در مورد فروش پارچه کیلویی مطالبی سودمند ارائه می شود. آیا تا به حال اقدام به خرید کیلویی این متریال مورد نیاز نموده اید؟؟؟

پارچه کیلویی

یکی از روش های عرضه‌ پارچه، فروش کیلویی آن می باشد. بدین معنی که پارچه با داشتن قیمت مشخص به ازای هر کیلو به فروش می رسد. پس میزان مورد نیاز هر فرد بر روی ترازو گذاشته شده و قیمت آن مشخص خواهد شد. اما آیا هر نوع پارچه ای که مد نظر باشد بدین صورت امکان خریداری دارد؟؟ باید در جواب گفت که این گونه نیست. برخی از انواع پارچه ها به سبب عدم امکان فروش متری، به صورت کیلویی قیمت گذاری شده اند. اگر یک پارچه در طول خود دارای خاصیت الاستیک و کشسانی باشد، در این گروه قرار می گیرد. اما منظور از این عبارت چیست. وقتی در یک نمونه، کش و کشسانی وجود داشته باشد، نمی توان به طور دقیق آن را متر کرد. بنابراین روش کیلویی برای این موارد دقیق تر عمل می کند.

قیمت پارچه ‌کیلویی

در گذشته به جای پارچه کیلویی اصطلاح پارچه کشسانی گفته می شد. اما امروزه دیگر آن اصطلاح قدیمی را به کار نمی برند. در فروش پارچه کیلویی هر نمونه پارچه قیمت خاصی دارد. باید توجه نمود یک کیلو از پارچه مورد نظر شامل چند متر از آن می شود. سپس قیمت یک کیلو را بر متر پارچه حاصل از آن یک کیلو تقسیم می کنند. به همین راحتی قیمت هر متر از آن مشخص خواهد شد. به طور مثال تصور کنید که یک کیلو از پارچه ای ۴ متر باشد و قیمت آن یک کیلو ۸۰ هزار تومان باشد. با تقسیم نمودن ۸۰ هزار تومان بر ۴ متر، عدد ۲۰ به دست خواهد آمد. بدین معنی که هر متر از این پارچه مورد نظر قیمتی معادل ۲۰ هزار تومان خواهد داشت.

فروش پارچه کیلویی

تهیه پارچه کیلویی

کارخانجات و تولید کنندگان پارچه، معمولا برخی پارچه ها را به صورت کیلویی عرضه‌ می نمایند. فروشندگان و مغازه داران این صنف، کافیست به کارخانه مرجع مراجعه نموده و این متریال را بخرند. به دلیل خرید مستقیم و عمده از کارخانه، قیمت اولیه برای این افراد خیلی مناسب خواهد بود. به ازای فروش این محصولات به مراتب سود بیشتری عاید آن ها خواهد شد. اما خریداران جزئی کافیست به محل فروش پارچه کیلویی بروند. البته اگر قیمت پایینی مد نظر آن هاست بهتر است به خود کارخانه تولیدی مراجعه نمایند. سپس نمونه مورد نظر خود را از آن ها خرید کنند. این کار معمولا کمی وقت گیر تر بوده ولی از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

انواع پارچه کیلویی

برای فروش پارچه کیلویی لازم است با انواع پارچه که به این شکل عرضه‌ می شوند، آشنا شوید. در ادامه چندین نمونه معرفی خواهند شد.

  1. پارچه کرپ کیلویی که چندین نوع مختلف را شامل شده و به صورت کیلویی امکان فروش دارد: کرپ اسکاچی ویسکوز، کرپ اسکاچی راه راه، کرپ اسکاچی ریون، کرپ اسکاچی چاپی، کرپ اسکاچی ساده و…
  2. پارچه لمه کیلویی: لمه ساده، لمه چاپی، لمه بیسکوییتی، لمه بارکدی، لمه داغلیش و …
  3. پارچه فلامنت کیلویی: فلامنت ساده، فلامنت بارکدی، فلامنت چاپی، فلامنت طرح دار، فلامنت ضخیم و …

جمع بندی

یکی از روش های شناخته شده در ارائه پارچه، فروش کیلویی آن می باشد. پارچه های مخصوصی هستند که به صورت کیلویی فروخته می شوند. به دلیل امکان خطا در روش های دیگر برای فروش، مطمئن ترین راه همین روش گفته شده است. برای خرید عمده این گروه باید منابع معتبر، با کیفیت و مطمئن را شناسایی نمود.

امتیاز دهید
modir
ارسال دیدگاه