لگ را با چه استایل هایی میتوان استفاده کرد

لگ را با چه استایل هایی میتوان استفاده کرد

شلوارهای لگ هم قابل کشش هستند و هم فرم مناسبی دارند. این شلوار راحت برای همه تیپ‌های بدن مناسب هستند. شما کاملاً می‌توانید لگ را مانند شلوار بپوشید. در هر صورت، شلوارهای لگ را می‌توان به روش‌های زیادی پوشید. این امر به لطف کششی بودن و سازگاری تقریبی آن با هر هیکلی است. استفاده درست از لگ به این بستگی دارد که کدام جفت را انتخاب می‌کنید، آن را با چه چیزی می‌پوشید و چقدر به آن اعتماد دارید. در این راهنمای کوتاه، ما چند نکته در مورد نحوه پوشیدن شلوارهای لگ جمع‌آوری کرده‌ایم.

لگ را با چه استایل هایی میتوان استفاده کرد؟

ساق‌ها شلوارهای باریکی هستند که از مواد کششی ساخته شده‌اند و به جای زیپ یا دکمه، با کمربند الاستیک محکم می‌شوند. لگ در سبک‌های مختلفی ازجمله ساق‌های موتوری چرم مصنوعی برای شب تا جفت‌های ورزشی با مواد ضد عرق و انعطاف‌پذیر برای یوگا یا فعالیت‌های دیگر عرضه می‌شود. ساق‌ها در پارچه‌های ضخیم یا پونته و پارچه‌های لوکس مانند مخمل، جیر یا چرم عرضه می‌شوند.

برخی از شلوارهای لگ از مدل‌های شلوار کلاسیک، مانند ژگینگ (تلاقی بین شلوار ساق و جین) یا ساق‌های چرمی تقلید می‌کنند. بیشتر شلوارهای لگ تا مچ پا می‌افتند، اما برخی تا وسط ساق پا یا تا زانو نیز قرار می‌گیرند.

۴ ایده برای استفاده از لگ در استایل

شما می‌توانید شلوار لگ را برای موقعیت‌های مختلفی بپوشید. از نکات پیش رو استفاده کنید تا به شما کمک کند بهترین استایل را با این لباس به دست آورید.

  • استایل غیررسمی

ازآنجایی‌که لگ‌ها نرم و کش‌دار هستند، می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان یک لباس راحتی درآورید و استفاده کنید. در فصل بهار و تابستان یک تاپ یا تی‌شرت جامد را با شلوارهای لگ طرح دار و یک کت جین ست کنید. یا می‌توانید یک کت مشکی را با یک ژاکت کش‌باف پشمی بلند یا ژاکت‌های سایز بزرگ ست کنید تا در ماه‌های سرد ظاهری راحت و غیررسمی داشته باشید.

  • استایل ورزشی

شلوار لگ برای ظاهر ورزشی راحت و اسپرت بسیار مناسب است. لگ‌های با رنگ روشن و طرح‌های چاپ‌شده به عنوان لباس‌های تمرینی بسیار استاندارد هستند. می‌توانید یک تی‌شرت ساده سفید یا تاپ کوتاه را با شلوارهای برش دار ست کنید. در ماه‌های گرم سال، شلوارهای ساق کمر بلند را با یک سویشرت ورزشی طرح دار هماهنگ کنید. در زمستان نیز یک شلوار لگ ساق بلند را با یک پیراهن آستین‌بلند و هودی بپوشید.

  • استایل پیراهن بلند

برای داشتن تیپ شلوار لگ شیک، یک جفت شلوار استرچ چرم مصنوعی را با یک پیراهن دکمه‌دار، کت و کفش پاشنه‌بلند، بوت یا کفش کتانی ست کنید. در فصل زمستان، می‌توانید چکمه‌های بلند تا زانو را روی ساق‌هایتان بپوشید و روی تاپ بلندتان یک ژاکت کش‌باف پشمی بپوشید.

لگ را با چه استایل هایی میتوان استفاده کرد

  • در هوای سرد جوراب‌ شلواری را با ساق شلواری عوض کنید

در زمستان بجای لباس‌های اسپرت از شلوارهای پشمی یا نخی به جای جوراب‌شلواری استفاده کنید. زیر دامن شلوار لی مشکی را با یقه‌اسکی یا ژاکت بلند بپوشید یا زیر لباس ژاکت یا تاپ بلند تونیک و شلوارهای چسبان را امتحان کنید. می‌توانید این استایل زمستانی را با نیم بوت یا کفش باله کامل کنید.

نکاتی درباره استفاده در استایل

همانور که میدانید یکی از پرطرفدارترین لباس هایی که این روزها مورد استفاده قرار میگیرد لگ میباشد۱ اگر میخواهید استایل خود را با استفاده از لگ زیباتر کنید کافیست به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • پایین خود را بپوشانید

پوشیدن لگ مانند شلوارهای معمولی در خارج از چارچوب یک ظاهر ورزشی بسیار آسان‌تر است. بهتر است همراه آن تاپ بلندتری بپوشید که بیشتر یا تمام پشت شما را بپوشاند. شما به‌طورکلی بالاپوشی می‌خواهید که به‌درستی روی شانه‌ها قرار بگیرد، اما به‌اندازه‌ای بلند باشد که هنگام ایستادن پشت شما را نیز بپوشاند.

تاپ‌های بزرگ مناسب هستند اما اگر به اندازه شانه‌ها و سینه شما نزدیک نباشند، ممکن است کمی شلخته به نظر برسند. پوشیدن یک کت بلند یا ژاکت نیز می‌تواند باعث شود که ساق‌های شما بیشتر شبیه شلوارهای معمولی اما صیقلی‌تر به نظر برسد.

  • شلوار لگ ضخیم‌تر بپوشید

لگ‌های باریک در روشنایی روز بیشتر از اینکه شبیه شلوار باشند، شبیه جوراب‌شلواری یا جوراب ساق بلند هستند. اگر می‌خواهید لگ شما بیشتر شبیه شلوار باشد، با انتخاب یک جفت از مواد ضخیم‌تر به نتایج بهتری خواهید رسید. شلوارهای ضخیم‌تر معمولاً شفاف نیستند که این امر به آن‌ها کمک می‌کند در یک نگاه شبیه شلوارهای معمولی به نظر برسند.

  • به دنبال لگ‌های جین و جناغی باشید

اگر لگی می‌خواهید که نه‌تنها شبیه شلوار باشد، بلکه دقیقه همان کار را انجام دهد، باید به گزینه‌های جین و پارچه جناغی روی آورید. این لگ‌ها از موادی ساخته شده‌اند که ظاهر و احساسی مانند پارچه جناغی یا جین دارند و درعین‌حال کشش را نیز حفظ می‌کنند. اکثر مدگراها نیز از شلوارهای لگ جین لذت می‌برند.

لگ را با چه استایل هایی میتوان استفاده کرد

لگ‌ها زیبایی‌شناسی مشابهی با شلوار چینی و شلوار جین باریک دارند و درعین‌حال مانند هر شلوار لگ دیگری خنک و راحت هستند. برای خرید پارچه مناسب که بتوانید برروی لگ خود لباس مورد را استفاده کنید کافیست به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. اگر به لگ‌هایی نیاز دارید که مانند شلوار در کمد لباس شما قرار بگیرند، احتمالاً بهترین گزینه برای شما لگ‌های جین و پارچه جناغی خواهند بود.

  • لگ‌های ورزشی را فراموش نکنید

اگر یک ظاهر ورزشی مد روز می‌خواهید، لگ ساق بلند ورزشی همان چیزی است که به دنبال آن هستید. لگ‌های ورزشی ظاهر جذاب و زیبایی بیشتری دارند و بیشتر شبیه به شلوارهای یوگا هستند. اما تفاوت اصلی آن‌ها در این است که بدن شما را مانند یک پوست دوم در آغوش می‌گیرند. ظاهر، احساس و راحتی لگ‌ها بسیار بیشتر از شلوار یوگا خواهد بود.

  • با لگ کاپری ظاهر خود را زیباتر کنید

لگ‌های کاپری اگر با کفش مناسب ست شوند، می‌توانند ظاهر کلاسیکی را که از شلوارهای کاپری معمولی انتظار داریم، ایجاد کنند. می‌توانید به راحتی آن‌ها را با یک جفت کفش زیبا بپوشید یا با کفش‌های ورزشی مورد علاقه‌تان آن‌ها را اسپرت نگه دارید. البته تفاوت اصلی آن‌ها با شلوارهای کاپری معمولی در این است که لگ‌های کاپری تمایل بیشتری به ارائه راحتی و آزادی در حرکت دارند.

نتیجه گیری

در پایان باید گفت هیچ راه درست یا غلطی برای پوشیدن شلوار لگ وجود ندارد. اگر زیبا و راحت به نظر می‌رسد، پس همین کافی است. اما به شرطی می‌توانید لگ را بجای شلوار معمولی بپوشید که بدانید دارید چه می‌کنید. با ترکیب و تطبیق هوشمندانه و با انتخاب تکه‌های مناسب، می‌توانید به راحتی به استایل مناسب دست پیدا کنید. بیشتر ظاهرهایی را که مردم با شلوارهای معمولی ممکن می‌دانند، به راحتی با شلوارهای لگ نیز دست‌یافتنی هستند.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه