معرفی ترندترین رنگ لباس زنانه مناسب فصل تابستان

معرفی ترندترین رنگ لباس زنانه مناسب فصل تابستان

تابستان خیلی سریع نزدیک می‌ شود و همه ما فقط سعی می‌کنیم لباس ‌های شیک و راحت را انتخاب کنیم. ما لباس های پر جنب و جوش و با اعتماد به نفس می خواهیم. نه تنها برای اینکه خودمان را شگفت زده کنیم، بلکه اطرافیانمان را نیز شگفت زده کنیم. هر چند وقت یکبار خودنمایی کوچک ضرری ندارد، درست است؟ از آنجایی که تابستان نزدیک است، برای اینکه شرایط را برای شما راحت کنیم، مجموعه‌ای از رنگ‌های مد روز تابستانی را گردآوری کرده‌ایم.

معرفی ترندترین رنگ لباس زنانه مناسب فصل تابستان

تابستان فصل فوق ‌العاده‌ پر جنب و جوشی است، اما چند رنگ خاص وجود دارد که به زودی به هر کجا که نگاه کنید آن‌ ها را خواهید دید. مدتی است که جستجو برای این پنج رنگ به طور پیوسته در پلتفرم ‌های خرید جهانی Lyst و ShopStyle محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، و یک پیمایش سریع در اینستاگرام نشان می ‌دهد که بسیاری از اینفلوئنسرها در حال حاضر آنها را در کمد لباس تابستانی خود گنجانده‌اند. در ادامه این مطلب، ترند ترین رنگ لباس زنانه برای تابستان که باید به آنها توجه کنید، به علاوه نکاتی در مورد نحوه پوشیدن آنها با توجه به استایل بیان شده است.

لباس زنانه صورتی روشن

در تابستان امسال صورتی یکی از ترند ترین رنگ لباس زنانه است. این رنگ لباس برای کت و شلوار و لباس ماکسی انتخاب عالی است (در گرمای تابستان با این رنگ احساس تنفس و راحتی بیشتری خواهید داشت).

معرفی ترندترین رنگ لباس زنانه مناسب فصل تابستان

همچنین برای داشتن استایل غیر رسمی تر می توانید از یک پیراهن دکمه دار صورتی با شلوارک با رنگ خنثی با یک کیف دستی همراه یا یک سارافون گلدار صورتی با شلوار جین معمولی استفاده کنید.

رنگ سبز مریم گلی

این رنگ کم‌ رنگ بهاری ممکن است به اندازه صورتی روشن توجه را جلب نکند، اما قطعا در نوع خود برجسته است. مریم گلی مانند رنگ شتری، قهوه ای مایل به زرد یا بژ، بسیار مجلل به نظر می رسد و همانند رنگ های قهوه ای روشن، می توان به راحتی از این رنگ در بهار و تابستان و حتی پاییز استفاده کرد، بنابراین اگر تصمیم به انتخاب این رنگ دارید، ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. این سبز لطیف را با رنگ ‌های روشن ‌تر دیگر مانند سفید، قهوه‌ای مایل به زرد یا پاستلی بدون طرح ‌های پررنگ ترکیب کنید تا در کانون توجه باشد.

لباس زنانه سبز زمردی

شاید از عشق تازه کشف شده ما به طبیعت الهام گرفته شده باشد یا شاید همه ما فقط به حالات آرامش بخش آن جذب شده ایم، اما سبز زمردی از سال ۲۰۲۱ محبوبیت زیادی پیدا کرده است. پس از مریم گلی محبوب ترین رنگ زمردی است که اغلب برای تعطیلات همراه با رنگ های ملایم تر استفاده می شود. اگر واقعا می‌خواهید چند رنگ دیگر به ترکیب آن اضافه کنید، از اکسسوری سفید، طلایی یا قهوه ‌ای یا رنگ‌ های ملایم ‌تر استفاده کنید.

رنگ آبی آسمانی

برخلاف سبز مریم گلی، این رنگ روشن هم به تنهایی و هم به عنوان یک رنگ پس زمینه برای ترکیب های چشم نوازتر بسیار خوب عمل می کند. در واقع، در ترکیب با صورتی روشن بسیار عالی به نظر می رسد و می توان آن را به عنوان یک رنگ خنثی با تقریبا هر رنگ دیگری که دوست دارید بپوشید. با این حال، روش مورد علاقه طراحان مد برای پوشیدن آن، ترکیب با رنگ های آبی دیگر و زیورآلات طلایی است.

لباس زنانه رنگ زرد

با لباس ‌هایی با رنگ زرد در هوای گرم، ظاهری آفتابی به کمد لباس ‌های خود بدهید. یک لباس با رنگ زرد برای تابستان عالی است. می ‌توانید یک لباس زرد با کفش ‌های هم رنگ بپوشید، یا می ‌توانید کفش ‌هایی را به رنگ خنثی انتخاب کنید.

معرفی ترندترین رنگ لباس زنانه مناسب فصل تابستان

اگرچه اکثر خانم ‌ها امسال به رنگ ‌های پاستلی علاقمند هستند، اما زرد خردلی و حتی نئون در بین ترند ترین رنگ لباس زنانه برای تابستان است. مردم اغلب تصور می کنند که زرد رنگی است که به سختی می توان آن را ست کرد، اما ترفند این است که سایه مناسب برای رنگ پوست خود را پیدا کنید. آنهایی که ته رنگ سرد دارند با رنگ لیمویی یا زرد فوق العاده جذاب به نظر می رسند، در حالی که رنگ های طلایی و عسلی روی آن هایی که ته رنگ گرم دارند بهتر عمل می کنند.

رنگ سفید

به عقیده بسیاری از طراحان مد بهترین فصل برای پوشیدن لباس های سفید، فصل تابستان است. بخصوص مانتو های تابستانی سفید استایل جذابی در کنار هر نوع شلوار، یا دامن خواهد داشت. تاپ و تی شرت سفید گزینه های کلاسیک هستند. به دنبال پارچه های سبک و در عین حال بادوام مانند پنبه باشید یا یک تاپ کتانی سفید با گلدوزی های رمانتیک انتخاب کنید. برای خرید پارچه تابستانی در طرح ها و رنگ های مختلف کافیست به محصولا فروشگاه شیک باشیم نگاهی بیاندازید.

شلوار سفید را می توان با یک تی شرت یا مانتو سفید برای یک لباس تابستانی ست کرد. با اکسسوری‌ های طلایی رنگ و یک جفت صندل خنثی به استایل خود می توانید ظاهری کاملا سفید اضافه کنید، حتی با افزودن یک کمربند، کفش یا کیف دستی به رنگ ‌های روشن و تابستانی مانند نارنجی یا طوسی، جلوه ‌ای پر جنب و جوش پیدا نمایید.

رنگ خاکی

رنگ های شنی مانند خاکی، خرمایی و بژ همگی برای تابستان شیک هستند. انتخاب این رنگ برای نیم تنه بالا و پایین حالتی ساحلی به ظاهر شما می بخشد. برای مهمانی می توانید یک پیراهن آستین کوتاه دکمه دار و به رنگ خاکی صحرایی را با دامن مشکی میدی ست کنید.

معرفی ترندترین رنگ لباس زنانه مناسب فصل تابستان

اگر می خواهید لباسی عالی برای گشت و گذار در تعطیلات آخر هفته داشته باشید، شلوار خاکی زنانه را با یک تی شرت نخی و یا مانتو کوتاه نخی در رنگ مورد علاقه خود در نظر بگیرید. در این ست می توانید یک جفت صندل با شرایط آب و هوایی که برای پیاده روی مناسب باشد اضافه کنید.

لباس زنانه فیروزه ای

فیروزه ای یکی از ترند ترین رنگ لباس زنانه برای تابستان است که برای ماه های گرم تر مد است این رنگ الهام گرفته از اقیانوس، انتخاب عالی برای هر کمد لباس تابستانی است.

این رنگ آبی تابستانی برای لباس شنا نیز عالی است. اگر سبک کلاسیک شماست، به دنبال یک مایو تک رنگ فیروزه ای با یقه اسکوپ کلاسیک باشید.

فراموش نکنید که هر رنگی می تواند رنگ تابستانی باشد!

در آخر باید گفت که تمام رنگ ها حتی رنگ های تیره ای مانند سرمه ای و مشکی را می توان در فصل تابستان پوشید و هیچ قانونی در این مورد وجود ندارد اما آنچه باید به آن اهمیت داد انتخاب نوع پارچه و لطیف بودن آن برای تابستان است و پارچه های دارای گلدوزی سفید راه خوبی برای اضافه کردن تضاد به ظاهر است. مهم ترین نکته در انتخاب رنگ لباس این است که به دنبال چیزی باشید که احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه