معرفی ترند ترین برند لباس مردانه

معرفی ترند ترین برند لباس مردانه

چقدر با برندهای مختلف لباس مردانه اشنایی دارید؟ اگر بعد از شروع سال به شلوار ها و لباس‌ های خود خیره شده‌اید و نگران این هستید که لباس‌های شما کهنه شده باشند، اجازه دهید خیالتان را راحت کنیم. اصلاً این‌طور نیست! زیرا سال ۲۰۲۲ نویددهنده تغییر در دنیای مد مردانه است. برندهای لباس پرمخاطب، تغییر صنعت مد و تمرکز بر محیط‌زیست تنها برخی از رویدادهایی است که لباس‌های مردانه را در مقیاس ریشتر تحت تأثیر قرار داده‌اند. البته همه این‌ ها به لطف برندهای قدیمی و جدید، بزرگ و کوچک انجام می‌شود. در این مطلب به معرفی ترند ترین برندهای لباس مردانه خواهیم پرداخت.

معرفی ترند ترین برند لباس مردانه

در ادامه برندهایی را به شما معرفی میکنیم که جزو با کیفیت ترین و از طرفی معروف ترین برندهای لباس در سراسر جهان هستند.

برند لباس مردانه : لویی ویتون

لویی ویتون، یک خانه مد فرانسوی است که در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون تأسیس شد و محصولات چرمی، کیف‌های دستی، کفش، ساعت، جواهرات و لوازم جانبی تولید می‌کند. لویی ویتون یکی از باارزش‌ترین برندهای مردانه در جهان است که حاشیه سود آن نزدیک به ۳۰ درصد است.

آن‌ها کت و شلوار، شلوار جین، پیراهن، لباس بافتنی، ژاکت، تی‌شرت، پیراهن یقه دار، لباس شنا و سایر لباس‌ها را برای مردان تولید می‌کنند. فروشگاه‌ های لویی ویتون در سراسر جهان و در قاره‌های مختلف حضور دارند. آن‌ها همچنین لباس‌ های خود را از وب‌ سایت‌های مختلف تجارت الکترونیک به فروش می‌ رسانند.

برند لباس مردانه : گوچی

گوچی یک برند گران‌قیمت ایتالیایی مد و متعلق به شرکت فرانسوی کرینگ است. این برند انواع کت و شلوار، شلوار، شلوارک، جین، پیراهن، ژاکت، سویشرت و هودی، تی‌شرت، پولو شرت و لباس ورزشی را برای مردان ارائه می‌دهد. برند لباس مردانه گوچی فروشگاه‌های لوکس خود را در سراسر جهان تأسیس کرده است.

معرفی ترند ترین برند لباس مردانه

گوچی در کنار فروشگاه‌های معمولی، بر فعالیت‌های خرید آنلاین تمرکز کرده است. این برند با درج تصاویر بزرگ بصری، ویدیو های تبلیغاتی و همکاری با افراد مشهور، حسی از الهام‌ بخش دیجیتالی ایجاد می‌کند.

برند لباس مردانه : جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی یک خانه مد لوکس ایتالیایی است که توسط جورجیو آرمانی تأسیس شده است. این برند پوشاک آماده، کالا های چرمی، کفش، ساعت، جواهرات، لوازم جانبی، عینک، لوازم‌آرایشی و دکوراسیون داخلی خانه را ارائه می‌دهد. صنایع‌ دستی و تولیدات مجلل این برند، میراث آرمانی را به شهرت جهانی رسانده است. مجموعه مد مردانه آرمانی شامل تی‌شرت، پیراهن، انواع شلوار، کت، انواع لباس بیرونی و کت و شلوار است.

برند لباس مردانه : بالنسیاگا

بالنسیاگا یک خانه مد لوکس فرانسوی است که در سال ۱۹۱۷ توسط طراح اسپانیایی بنام کریستو بال بالنسیاگا تأسیس شد. با لنچیاگا برندی بسیار موفق است و با پیکربندی مجدد تاریخ و فروش ایده‌ها به مخاطبان خود، فرهنگ لباس‌های خیابانی آمریکا را باز تولید و باز تعریف می‌کند. بالنسیاگا به خاطر کفش‌های بسیار دیدنی خود معروف شده است. این برند طیف گسترده‌ای از کفش‌ های کتانی چرمی، کالا های چرمی و لباس‌های بیرونی را ارائه می‌دهد.

برند لباس مردانه : نورث فیس

نورث فیس یک برند آمریکایی است که به تولید لباس، کفش، لباس بیرونی، کت، پیراهن، کفش و تجهیزات فضای باز مانند کوله‌پشتی، چادر و کیسه‌خواب می‌پردازد. نورث فیس یکی از برجسته‌ ترین برند های پوشاک در جهان است، برای خرید پارچه متناسب با دوخت لباس مردانه میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. زیرا کت‌ های تولیدی آن‌ها عملکرد فوق‌ العاده‌ای ارائه می‌دهند و از بادوام‌ ترین‌ های موجود در بازار هستند. خرید لباس‌ های ورزشی مردانه و مخصوصاً اسکی از این برند نیز انتخاب بسیار خوبی است.

برند لباس مردانه : اچ اند ام (H&M)

تولیدی هنیس و مائوریس که معمولاً با نام اچ اند ام شناخته می‌شود یک شرکت سوئدی خرده‌فروشی پوشاک است که دارد به یکی از شناخته‌ شده‌ ترین برندها در صنعت مد تبدیل می‌شود. آن‌ها طیف گسترده‌ ای از لباس‌ ها مانند تی‌شرت، ژاکت، شلوار جین یا شلوار کفش و کفش اچ اند ام را ارائه می‌دهند و کلاسیک‌ ترین ظاهر را با بهترین قیمت ترکیب کرده‌اند. تولیدی بسیار موفق اچ اند ام با لباس‌های مردانه مقرون‌ به‌ صرفه و پایدار خود به یک برند ترند جهانی تبدیل شده است.

معرفی ترند ترین برند لباس مردانه

برند لباس مردانه : ورساچه

ورساچه، یک شرکت مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط جیانی ورساچه وقف شد. این برند لوکس ایتالیایی پوشاک و لوازم جانبی چرمی تولید می‌کند. ورساچه به دلیل تاریخچه برند، منحصربه‌فرد بودن و زیبایی‌ شناختی خود یک مد رده‌ بالا محسوب می‌ شود. اما به عنوان یک برند تولیدکننده لباس‌ های با قیمت متوسط نیز شناخته می‌شود. ورساچه برخی از منحصر به‌ فردترین مجموعه‌ های لباس مردانه، کت و شلوار، پیراهن، تی‌شرت، کت، ژاکت، شلوار و شلوار جین را با استایلی بی‌عیب و نقص به نمایش می‌گذارد.

برند لباس مردانه : هرمس

برند فرانسوی و تولیدکننده کالاهای لوکس هرمس در تولید چرم، لوازم جانبی سبک زندگی، اثاثیه منزل، عطرسازی، جواهرات، ساعت و لباس‌های آماده مردانه تخصص دارد. در این برند شاهد تلاقی انرژی رنگ‌های ناب با لحنی شاعرانه هستیم؛ یعنی یک گفتگوی آزاد بین اشکال، خطوط و طرح‌ ها ! اکثر کالاهای موجود در بوتیک‌ های هرمس بسیار گران هستند و به همین دلیل توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. هرمس یک برند مجلل است که به دلیل لباس‌ های مد فصلی خود شناخته شده و در بین افراد مشهور محبوبیت زیادی دارد.

برند لباس مردانه : پرادا

برند لوکس ایتالیایی پرادا که در زمینه کیف‌های دستی چرمی، لوازم جانبی مسافرتی، پوشاک، کفش، لباس‌های آماده، عطر و سایر لوازم مد فعالیت می‌کند، ترند ترین برند در بین افراد مشهور است. کفش‌ های مردانه پرادا مورد توجه کسانی است که طراحی با کیفیت را می‌شناسند و آن را گرامی می‌ دارند. این برند بر ایجاد قطعات نوآورانه و درعین‌حال جاودانه برای کمد لباس‌های مدرن و در حال تکامل مردانه تمرکز دارد. مجموعه مردانه پرادا طیف لوکسی از تی‌شرت، شلوار، ژاکت، پیراهن، شلوار و غیره را ارائه می‌کند.

برند لباس مردانه : رالف لورن

شرکت مد آمریکایی رالف لورن به تولید محصولاتی از رده متوسط تا لوکس مشغول است. لیبل بنفش بالاترین لیبل رالف لورن و تا حد زیادی گران‌ترین مجموعه این برند است. به همین دلیل در انتهای لیست ۱۰ برند ترند لباس مردانه ما قرار دارد. این شرکت به عنوان مظهر طراحان لباس لوکس و با تمرکز بر مد مقرون به صرفه ظاهر شده است. مردان می‌توانند در برند رالف لورن همه چیز از پیراهن‌ های یقه دار و گرم‌کن مردانه کلاسیک گرفته تا پیراهن‌ ها و شلوارهای غیر رسمی را پیدا کنند. پیراهن‌ های مردانه پارچه‌ ای نخی، ورزشی کتان یا جین رالف لورن به‌گونه‌ ای طراحی شده‌اند که مانند یک رؤیا به تن شما بنشینند.

نتیجه گیری

فهرست ترند ترین برند های لباس مردانه ما صرفاً بر اساس شهرت نیست اما این برندها بسیار محبوب و مد روز هستند. البته اکثر مردان برند هایی را دوست دارند که به رسمیت شناخته شده‌اند. وقتی نوبت به انتخاب بهترین برند لباس می‌رسد تصمیم گرفتن کاری بسیار دشوار است زیرا برندها به اتخاذ آخرین روندها و سبک‌های مد ادامه می‌دهند. به‌ هرحال امیدواریم این فهرست از ترند ترین برندهای لباس مردانه در تصمیم‌گیری شما عزیزان مفید بوده باشد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه