معرفی ترند ترین کیف های زنانه 2022

معرفی ترند ترین کیف های زنانه 2022

کیف زنانه یکی از مهمترین اکسسوری هاییاست که باید خانوم ها از انها استفاده کنند. خواه برای حمل تلفن همراه و یا فقط وسایل ضروری و برای نگه داشتن تنقلات، یک نوت بوک و غیره استفاده از کیف در استایل روزانه ضروری است. یک کیف خوب واقعا می تواند به شما کمک کند تا وسایل خود را حمل کنید. ناگفته نماند که این اکسسوری یکی از ملزومات هر لباس در اینستا است. اساسا، کیف ‌ها نقطه ای در استایل هستند که فرم و عملکرد به هم می‌رسند. از کیف های مینی پولکی و درخشان گرفته تا کیف های بسیار بزرگ، این کیف پول ها بسیار مهم هستند. مهم نیست که فقط به دنبال یک کیف سطلی شیک و قابل توجه هستید یا چیزی کمی پیچیده تر مانند کیفی با جزئیات زنجیره ای یا بدلیجات!

معرفی ترند ترین کیف های زنانه ۲۰۲۲

کیف انتخابی شما باید متناسب با سبک زندگی شما باشد. در این فصل و در تابستان، موج جدیدی از کیف ‌های سطلی پیچیده برای جابجایی وسایل واقعی ایده‌آل هستند، در حالی که کیف ‌های کوچک ‌تر دستی برای سه مورد همچون کلید، کیف پول و تلفن شما به خوبی کار می‌کنند. در ادامه به معرفی ترند ترین کیف های زنانه ۲۰۲۲ پرداخته شده است.

کیف های سطلی

ما در طول سال ‌ها شاهد انطباق ‌های کیف سطلی زیادی بوده ‌ایم، و در این فصل سبک سطلی دوباره پادشاهی می‌کند. این نوع کیف ها با چرم های صاف، روکش های براق و با جزئیات دوخت کنتراست تولید می شوند.

با وجود ظاهر جمع و جورتر، بیشتر کیف های سطلی در واقع بسیار جادار هستند و آن ها را کیف مناسبی برای روز تا شب می کند. برای زیبایی ‌شناسی هوشمندانه ‌تر، به سراغ سبک ‌های ساختاری مدرن مایکل کورس در رنگ ‌های ظریف و خنثی بروید، یا برای داشتن ظاهری آرام ‌تر به سمت مدل های سبک ‌تر الهام گرفته از سبک ‌های قدیمی‌تر بروید.

کیف های دستی

به معنای واقعی کلمه کیف ‌های دستی فقط برای آنچه که نیاز داریم همراه داشته باشیم تولید می شوند. نگران نباشید – دسته های بالایی محکم و زیپ، وسایل ضروری شما را ایمن نگه می دارند.

کیف های قلاب بافی

شیک پوشان عاشق صنایع دستی از کیف های قلاب بافی این فصل هستند که می توانند در ساحل یا خیابان  از آن استفاده کنند.

کیف های اوور سایز

شاید سایز بزرگ اندازه مناسب برای کیف باشد. برند هایی همچون شنل تا توری بورچ،  هنوز هم از پارچ ه‌های بادوام مانند کتان برای کیف های اوور سایز استفاده می‌کنند.

کیف های هلالی

یکی دیگر از مدل های قابل توجه کیف هایهلالی یا نیمه ماه در این فصل است. این طراحی جالب و امروزی که از دهه ۹۰ الهام گرفته شده است، جلای فوری را به هر لباسی اضافه می کند. خطوط تمیز و نمای بیرونی صاف آن را برای مینیمالیست‌ ها مورد توجه قرار می ‌دهد، بهتر است این نوع کیف را با لباس‌ های براق یا لباس ‌های شیک استفاده کنید تا ظاهری کاملا آراسته داشته باشید.

معرفی ترند ترین کیف های زنانه 2022

کیف زنجیر دار

یکی دیگر از ترند های کیف زنانه در سال ۲۰۲۲ کیف هایی با دسته زنجیره ‌ای درشت که در برند هایی همچون استلا مک‌کارتنی و ورساچه دیده می‌شود، است. کیف های زنجیر دار با روکش طلایی، نقره ای و یا پلاستیک مدتی است که ترند شده اند.

کیف ساختاری

کیف هاس دارای ساختار بسیار بالا و به طور کلی مربع یا مستطیل، برای مینیمالیست ها مناسب است یکی دیگر از کیف های ترند سال ۲۰۲۲ برای خانم ها می باشد.

کیف شل

برخلاف روند کیفی ساختار یافته، طراحان کیف‌ های شل را نیز در سال ۲۰۲۲ به کار گرفتند. کیف هایی که برای همراه داشتن همه لوازم ضروری روزانه شما مناسب هستند و وقتی تا لبه پر نمی‌شوند روی خودشان فرو می‌روند و برای کار و مسافرت ایده‌آل می شوند.

مینی بگ یا کیف های کوچک

کیف های کوچک همچنان ترند پرطرفداری هستند. در حالی که در یک سر طیف، ما شاهد همه چیز، کتانی های XL هستیم، در سر دیگر ترازو، مد کیف های کوچکی را در بر می گیرد که چیزی بیشتر از تلفن همراه را حمل نخواهند کرد. برای خرید کیف میتوانید به قسمت محصولات ما شیک باشیم مراجعه کنید. کیف ‌های کوچکی که برای مهمانی یا حمل در کنار یک کتانی XL ساخته شده‌اند، به‌عنوان یک کیف دوست ‌داشتنی، در نمایشگاه بهار وتابستان ۲۰۲۲ ورساچه، کریستین دیور و کوچ دیده شدند.

کیف دارای دوخت شلاقی

دوخت شلاقی در کیف های برند هایی همچون کلویی و آلتوزارا تأثیر گذاشت و جزئیات لوکس جدیدی را به شکل های کلاسیک کیف دستی اضافه کرد. برای اینکه به اکسسوری ها حسی حرفه ای تر بدهید، به دنبال دوخت کنتراست باشید تا واقعا استایلتان با این نوع کیف برجسته شود.

کیف دارای لوگو

همچون بخشی از روند نوستالژی دهه ۹۰، برند ها به شکل گسترده ای به جزئیات مونوگرام و لوگوی این فصل بازگشتند. از الگوهای تکراری در گوچی و لویی ویتون گرفته تا مونوگرام های بزرگ و فلزی در شنل، همه چیز در مورد نشان دادن برندی است که خریداری کرده اید

معرفی ترند ترین کیف های زنانه 2022

و در حالی که این ممکن است بسیار سنگین به نظر برسد، اما بعید است که کیف های دارای های لوگو و مونوگرام به روز باشند. اما برخی از بهترین کیف ‌های گوچی و بهترین کی ف‌های شنل، لوگوی آن‌ ها را در طراحی اصلی خود قرار می ‌دهند و اطمینان می‌ دهند که این سبک ‌ها همیشه ارزش سرمایه‌گذاری را دارند.

کیف کلاچ

در حالی که کیف ‌های کلاچ قبلا برای لباس ‌های شب در نظر گرفته می ‌شدند، تغییر مشخصی به سمت کیف‌ های کلاچ بیشتر در هر زمان صورت گرفته است. شنل، لووه و هرمس همگی سبک ‌هایی را انتخاب کرده ‌اند که در کف دست مدل ‌ها قرار می‌گیرند تا راه‌ های نامتعارفی برای لوازم جانبی داشته باشند. انتخاب این نوع کیف از جنس های چرمی براق و شلوغ گرفته تا مدل ‌های کیف جعبه‌ ای استایل خاصی به شما خواهد داد.

کیف رنگ قهوه ای مایل به زرد

اگر به دنبال خرید یک کیف دستی هستید، انتخاب یک رنگ خنثی تضمین می کند که کیف شما هرگز قدیمی نخواهد شد. از آنجایی که صنعت مد تاکید بیشتری بر خرید کمتر، خرید بهتر و پوشیدن طولانی ‌تر دارد، رنگ ‌های خنثی برای مجموعه طراحان حیات ی‌تر شده‌اند. کلویی تنها یکی از بسیاری از برندهایی بود که کیف های قهوه ای خود را در سال ۲۰۲۲ ترند کرد و باعث تجدید عشق به سبک کلاسیک گردید.

شما ازکدامیک از کیف های نامبرده در استایل خود استفاده میکنید؟

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه