معرفی پارچه های مناسب برای شال و روسری زنانه

معرفی پارچه های مناسب برای شال و روسری زنانه

شال و روسری یک اکسسوری و از ملزومات اصلی در پوشاک زنانه است. روسری را می توان برای مقاصد مفید مانند گرم نگه داشتن در هوای سرد نیز پوشید. روسری و شال را می توان در طرح ها و اشکال مختلف تولید کرد. از آنجایی که روسری و شال انواع و مدل ‌های مختلفی دارند، می‌ توان از انواع پارچه ‌های مختلف برای تولید آنها استفاده کرد. کرد.

از طرف دیگر هنگام پوشیدن روسری به عنوان بخشی از استایل خود، می خواهید مطمئن شوید که از موادی استفاده می کنید که مد روز محسوب می شود. اما با پارچه های بسیار متفاوتی که برای روسری وجود دارد، تصمیم گیری در مورد بهترین متریال می تواند سخت باشد. در این پست در خصوص این که چه پارچه هایی برای دوخت شال و روسری مناسب هستند و بهترین پارچه ها برای روسری و شال بحث شده است.

معرفی پارچه های مناسب برای شال و روسری زنانه

شال و روسری ها از هر سه گروه پارچه ساخته می شوند. الیاف طبیعی شامل پنبه، پشم، ابریشم، کتان و حتی بامبو است. سپس الیاف مصنوعی پلی استر، نایلون، پشم گوسفند و غیره خواهد داشت. در نهایت، می‌توانید روسری ‌هایی تهیه کنید که از دسته پارچه‌ های بین ‌المللی ساخته شده ‌اند و از ابریشم مصنوعی، ویسکوز و ترکیب‌ های مشابه از مواد طبیعی و مصنوعی استفاده کنید.

بنابراین پارچه‌ های زیر مجموعه‌ ای که می‌توانید استفاده کنید تقریبا بی‌پایان هستند، زیرا گزینه ‌های متعددی از کلاس ‌های متوسط تا سبک وجود دارد. اگر به اندازه کافی شجاع هستید، می توانید یک روسری از مواد سنگین بسازید، اما ممکن است آن ها کمی سفت و سنگین باشند.

بافت شال و روسری پارچه ای

بافت شال و روسری شما شبیه بافت پارچه ای است که برای درست کردن آن انتخاب کرده اید. به عنوان مثال پارچه های ابریشمی بافتی ابریشمی و بسیار صاف را به شال شما خواهند داد.

معرفی پارچه های مناسب برای شال و روسری زنانه

پارچه پنبه ای نرم، بادوام، گاهی زیبا و صاف خواهد بود اما نه به نرمی یا صافی ابریشم. سپس پشم بسته به نوع پشمی که برای تولید روسری استفاده می‌ شود، می‌تواند بافتی بسیار خشن داشته باشد. پشم مرینو و کشمیر، همراه با برخی از انواع گران قیمت تر، بافت بسیار نرمی دارند که باعث خارش پوست شما نمی شود.

استفاده از پارچه های مصنوعی

برخی از پارچه های مصنوعی بسیار خوب مانند پنبه، پشم و ابریشم نرم هستند و هزینه های شما را تا حدی کاهش می دهند. آنها همچنین به خوبی پارچه های طبیعی به نظر می رسند بنابراین وقتی از این مواد برای روسری خود استفاده می کنید چیزی از دست نمی دهید.

همین امر در مورد پارچه های ما بین نیز صدق می کند. الیاف این پارچه ها به صورتی طراحی شده اند که بهترین بافت ممکن بدون افزایش هزینه به مشتری ارائه دهند. پارچه های سبک و شفاف باید بافت نرم و خوبی داشته باشند که به خوبی روی سر بایستند.

 کافمن ماموت فلانل

پارچه فلانل بادوام است و می تواند سایش زیادی را تحمل کند. فلانل بسیار خوب شستشو می شود و اغلب با هر شستشو نرم تر می شود. روسری های فلانل نرم، گرم و نخی نیز قابل تنفس هستند. چهارخانه یک الگوی فوق ‌العاده است که می‌توان آن را با لباس ‌های مختلف ست کرد. از فلانل می توان برای دوخت بسیاری از اقلام پوشاک دیگر نیز استفاده کرد.

پارچه ابریشمی

ابریشم محبوب ترین پارچه ای است که توسط تولید کنندگان و طراحان مد برای ساخت روسری های مد روز استفاده می شود.

دلیل استفاده از ابریشم در روسری این است که بهترین وزن را دارد. ابریشم یک ماده سبک و قابل تنفس است که پوشیدن آن را راحت می کند.

معرفی پارچه های مناسب برای شال و روسری زنانه

ابریشم، به عنوان یک الیاف طبیعی، بهترین پارچه بادوام برای شال و روسری است. همچنین رنگ ها بر روی ابریشم زیباتر به نظر می رسند زیرا ابریشم نور را منعکس می کند. ابریشم علاوه بر برجسته کردن رنگ ها، ظاهری نقره ای و شیک به خود می گیرد.

پارچه ابریشمی هم برای روسری های روزانه و هم برای شب انتخابی عالی است. برای خرید پارچه ابریشمی میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. در حالی که سبک بودن آن باعث محبوبیت آن برای ماه های گرمتر شده است. بافت پارچه ابریشمی نیز آن را به انتخاب خوبی برای روسری تبدیل می کند زیرا خیلی لیز نیست.

ویل پنبه ای

ویل پنبه ای نیمه شفاف است و می توان از آن برای ساخت اقلام مختلف استفاده کرد. این پارچه سبک وزن نیز بسیار نرم و لوکس است و به خوبی روی سر می ایستد. این یک پارچه عالی برای تولید روسری است، اما می تواند برای بسیاری از اقلام پوشاک دیگر نیز استفاده شود. این پارچه ترکیبی از ۵۰% پنبه و ۵۰% ابریشم مصنوعی است و بسیار سبک وزن است.

پنبه ویل شبیه به موسلین است، بسیار نرم است و فقط بعد از شستشو نرم تر می شود! پنبه ویل دارای رنگ پایه مایل به سفید، نیمه شفاف و روکش مات است. علیرغم شفافیت پارچه، در هنگام چاپ، بازتولید رنگ قوی را ارائه می‌کند و در قسمت زیرین آن نمایانگر رنگ خوبی است.

معرفی پارچه های مناسب برای شال و روسری زنانه

پنبه ویل یک انتخاب عالی برای روسری های تنفسی برای آب و هوای گرم و روسری هایی است که ظاهری ساده و در عین حال ظریف دارند.

 پارچه شال و روسری وافل بافتنی

پارچه وافل بافتنی نرم، صاف و راحت است. این پارچه یک کشباف حرارتی و وافل است و دارای ۴۰٪ کشش چهار طرفه در سراسر دانه و ۲۰٪ کشش عمودی است. این ترکیب بافتنی بسیار متنوع است و می توان از آن برای ساخت روسری، ژاکت، پیراهن کشی ورزش، لباس راحتی و بسیاری از پروژه های دیگر استفاده کرد.

پارچه وافل بافتنی یک ترکیب بافتنی سبک از ۷۰% پلی استر، ۲۸% ابریشم مصنوعی و ۲% اسپندکس است.

پارچه پشمی لوکس

پشم می تواند یک پارچه عالی برای ساخت روسری، به خصوص برای ماه های سردتر یا استفاده با مانتو باشد. پشم به طور کلی بسیار گرم است. پشم مرینو اغلب نرم، اما همچنین بادوام است. پشم مرینو همچنین در برابر آب و بو مقاومت می کند. پشم همچنین قابلیت تنفس دارد و به دفع رطوبت از پوست کمک می کند.

پارچه ویسپر

ویسپر یک پارچه سبک وزن با کمی کشش، پایه سفید روشن و درخشندگی صفر است که تولید رنگ عالی را هنگام چاپ ارائه می دهد. بافت ویسپر آن را به یک جایگزین مات عالی برای ابریشم تبدیل می کند. سطح فوق العاده صاف پارچه همچنین آن را برای طرح هایی با جزئیات ظریف و چیدمان شلوغ عالی می کند. ویسپر یک انتخاب عالی برای روسری های مات است که در لمس بسیار نرم و ایست خوبی روی سر دارند.

نتیجه گیری

انتخاب شال و روسری مناسب با نوع پوشش و استایلی که دارید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، سعی کنید شال و روسری را انتخاب کنید که با تیپ و ستایل شما هماهنگ باشد، تا استایل شما را زیباتر کند.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه