معرفی پیراهن مردانه برند

معرفی پیراهن مردانه برند

یکی از لباس های مردانه ای که باید هر مردی در کمد لباس های خود داشته باشد، پیراهن مردانه است! به تن داشتن پیراهن مردانه در هر زمان یا ثانیه‌ای از سال به فرد ظاهری زیباتر، برازنده‌تر، مناسب‌تر و نفیس‌تر می دهد. پیراهن‌ها در مناسبت‌های مختلف، چه شیک و چه غیر رسمی، جذاب به نظر می‌رسند. شما می توانید یک پیراهن را با شلوار جین، شلوار یا حتی شلوارک بپوشید و عالی به نظر برسد. در این مطلب به معرفی پیراهن مردانه برند بپرداخته شده است.

معرفی پیراهن مردانه برند

یکی از چالش هایی که معمولا اقایان با ان سر و کار دارند این است که، از چه مدل پیراهنی برای استایل خود استفاده کنند؟ و یا اینکه کدام مدل پیراهن مناسب استایل انها است؟ در ادامه راهنمای کاملی را در اختیار شما قرار داده ایم.

پیراهن ون هوزن

ون هوزن یکی از معدود برندهای پوشاک مردانه است که حضور عمده ای در بازار داشته است. این برند با جدیدترین و مبتکرانه ترین پوشاک، مصرف کنندگان خود را به سطوح جدیدی از لباس سوق داده است. اقلام جذاب و باکیفیتی را ارائه می‌کند که به مردان کمک می‌ کند تا در رأس مد همیشه در حال تغییر باقی بمانند. ون هوزن یک برند پوشاک هندی است. در اوایل دهه ۱۹۴۰ به عنوان یک فروشگاه ساده در کنور شروع به کار کرد. اکنون به یک برند بزرگ با حجم تولید زیاد و حضور جهانی تبدیل شده است.

پیراهن مردانه برند H&M

در سال های اخیر، برند پیراهن H&M به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است. H&M یک خرده فروش بزرگ اروپایی است که در طراحی مد تخصص دارد و پیراهن هایی از برندهای معروف ارائه می دهد. H&M به طور فزاینده ای شناخته شده است. پیراهن H&M با هر چیزی که می پوشید، در هر نقطه از جهان مطابقت دارد. پیراهن های این برند مدل های مختلفی برای انتخاب دارند.

پیراهن مردانه هالیستر

دیگر برند محبوب پوشاک موجود، هالیستر است. این برند پیراهن های جذاب و لباس های دیگر برای مردان، زنان و کودکان ارائه می کند. آنها دارای طیف گسترده ای از انواع مختلف لباس، کفش و اکسسوری هستند. همه لباس های آن جدید و شیک هستند.

یو اس پولو

برند یو اس پولو سابقه طولانی در تولید لباس های باکیفیت دارد که شیک و پیچیده هستند. برند پولو از ایالات متحده یکی از شناخته شده ترین پیراهن های جهان و نماد مد به تمام معنی این اصطلاح است. این یکی از محبوب ترین برچسب های مد برای پیراهن، شلوار، دامن و کت به دلیل پیشینه فرهنگی غنی آن است. این پیراهن در آن روزگار در میان افراد ثروتمند و مشهور محبوب بود و علامت تجاری رسمی آن در سال ۱۸۸۱ به عنوان یک پیراهن ورزشی برای بازیکنان چوگان تأسیس شد.

 ابرکرومبی و فیچ

برند پیراهن A&F یک کالای اصلی کلاسیک برای یک تجارت بزرگ پوشاک و یکی از معروف ترین برندهای پیراهن است. آنها یک برند مد پیشرو هستند که نحوه لباس پوشیدن افراد را شکل می دهند و لباس های باکیفیت را در طرح ها و امکانات مختلف ارائه می دهند.

معرفی پیراهن مردانه برند

دیوید ابرکرومبی این شرکت را در سال ۱۸۹۲ تأسیس کرد و بلافاصله شروع به افتتاح اولین فروشگاه های خود کرد. افراد مشهوری مانند پاملا اندرسون و امینم شروع به پوشیدن لباس های Abercrombie & Fitch کردند که باعث افزایش محبوبیت این برند شد. شوگر ری رابینسون، یک بوکسور بازنشسته، در سال ۱۹۵۲ نشان مشهور تیم را توسعه داد.

پیراهن مردانه برند گس

برند گس از سال ۱۹۸۹ تحت کنترل شرکت فرانسوی Societe de Provence (مالک برند پوشاک آمریکایی) است. فروشگاه اصلی این برند در بورلی هیلز، کالیفرنیا، و رودئو درایو است. این شرکت یکی از شناخته شده ترین برندهای چندملیتی پوشاک مد در جهان است. گس کفش، ساعت، کیف پول و اکسسوری را به زنان، مردان و کودکان در فروشگاه‌های خود و فروشگاه‌های گس در سراسر جهان می‌فروشد. این شرکت به عنوان یک عمده فروش مد شروع به کار کرد. موریس مارسیانو مدیر عامل فعلی این شرکت است. محبوبیت این برند پس از  پس از نمایش تبلیغاتی شلوار جین گس با بازیگر معروف کیم الکسیس در سال ۱۹۸۴ به شدت افزایش یافت.

پیراهن مردانه برند پرادا

پرادا یک خانه مد شناخته شده است. پرادا یک خانه طراحی ایتالیایی است که در زمینه های بسیاری تخصص دارد. ماریو پرادا این شرکت را به عنوان یک فروشگاه کالاهای چرمی در سال ۱۹۱۳ راه اندازی کرد و بعداً در قرن بیستم به یک تولید کننده جواهرات برای زنان تبدیل شد. الگوهای بزرگ روی پیراهن های پرادا به خوبی شناخته شده است. هر تابستان، پرادا یک طرح منحصر به فرد را ایجاد می کند، که اغلب تنوعی از یک طرح موجود است.

 آلن سولی

از سال ۱۹۶۰، آلن سولی یک تولید کننده لباس است که بر روی پیراهن تمرکز می کند. این در سال ۱۹۷۳ تأسیس شد و در کانور، کرالا، شهری که به دلیل میراث اشرافی، شخصیت‌های برجسته، اشکال هنری و هوش تجاری شناخته شده است، قرار دارد. برای خرید پارچه مناسب پیراهن مردانه به شما پیشنهاد میکنم که حتما قسمت محصولات فروشگاه شیک باشیم را مشاهده کنید. پیراهن های آلن سولی به دلیل طرح های نوآورانه خود که دارای تم های جدید در هر فصل هستند و همچنین روکش ها و دوخت های باکیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی معروف هستند. همچنین پوشیدن آنها کاملاً راحت است. پیراهن های آلن سولی مورد توجه کسانی است که به سبک، ظرافت و مدرنیسم در کمد لباس روزانه خود اهمیت می دهند.

پیراهن مردانه برند ونس

ونس یک شرکت پوشاک مستقر در نیویورک است که تی شرت های فوق العاده ای به بازار عرضه می کند. پیراهم های این برند به صورت سفارشی با طول بیشتر و تناسب نازک طراحی شده اند. فروشگاه اینترنتی آنها دارای سه رنگ برای انتخاب است.

معرفی پیراهن مردانه برند

برند پیراهن ونس یک خط پوشاک جدید است که فرهنگ کلاسیک ونس را از نظر نحوه تفکر، احساس و زندگی مردم تجسم می‌دهد. استراتژی کسب و کار آنها این است که تازه و نوآور باشند و در عین حال همه ارزش های بزرگ والدین خود را در بر بگیرند. این یکی از آن شرکت‌هایی است که هرگز از امتحان کردن چیزهای جدید نترسیده است. آنها اولین کسانی بودند که کفش ورزشی پلاستیکی را معرفی کردند و هرگز به عقب نگاه نکردند.

پیراهن مردانه برند بربری

توماس بربری تجارت پیراهن باربری را در سال ۱۸۵۶ تأسیس کرد. دفتر مرکزی این شرکت در آن زمان در باسینگ استوک، همپشایر، انگلستان بود. این برند لباس‌های گران‌قیمت مردانه و زنانه را در بیش از ۶۰۰ فروشگاه خرده‌فروشی در سراسر جهان تولید و به فروش می‌ رساند. این برند به خاطر کت سنگر خود که برای گرم نگه داشتن سربازان بریتانیایی در زمان جنگ در آب و هوای سرد طراحی کرده، به خوبی شناخته شده است. پیراهن های بربری اغلب با اعداد رومی برچسب گذاری می شوند. بربری از یک سفت کننده منحصر به فرد یقه استفاده می کند که از چین و چروک جلوگیری می کند و شکل یقه را حفظ می کند.

پیراهن آرمانی

آرمانی یک برند معروف پیراهن است. فقط پیراهن های مردانه در مجموعه آن گنجانده شده است و تمامی اطلاعات خرید به صورت آنلاین در دسترس است. پیراهن‌های آرمانی به دلیل کیفیت بسیار شناخته شده هستند. یقه‌های بلند، یقه‌های تمیز، و جیب‌های برش سینه، مدت‌هاست که معیاری بوده است که همه پیراهن‌های لباس دیگر با آن سنجیده می‌شوند. آرمانی یک برند پوشاک شناخته شده در سرتاسر جهان است و پیراهن های آن به طور مداوم در طول زمان فروش خوبی داشته اند. سری پیراهن جورجیو آرمانی محبوب ترین است.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه