معرفی 5 پارچه مناسب برای دوخت شورت زنانه

پارچه مناسب برای دوخت شورت زنانه

پارچه مناسب برای دوخت شورت زنانه

به نظر شما کدام گروه از لباس های ما درجه اهمیتی بالاتری دارند؟ برای دوخت کدام مورد لازم است دقت و توجه بیشتری به خرج داد؟ لباس زیر از جمله لباس هایی است که با سلامت جسمانی و بهداشت بدن ما مرتبط می باشد. یکی از انواع پوشاکی است که معمولا در همه مکان ها و موقعیت ها به کار می رود. این گروه در زیر انواع و اقسام لباس ها و به منظور موقعیت های مختلف پوشیده می شوند. یک جنس نامناسب ممکن است بهداشت و سلامت فرد را به خطر بیندازد.

پارچه مناسب برای دوخت شورت زنانه

شما ترجیح می دهید از کدام نوع پارچه برای دوخت شورت زنانه استفاده کنید؟؟ راحت ترین و معمول ترین الیاف به کار گرفته برای تولید متریال مورد نظر چیست؟؟ بیایید در این زمینه کمی حرفه ای شویم. بدین طریق یک انتخاب صحیح و ایمن خواهیم داشت.

لباس زیر زنانه

یکی از محصولات پوشیدنی که در بین البسه عمومی قرار دارد،  لباس زیر است. زن، مرد، جوان و یا پیر ندارد. همه افراد در طول روز از آن استفاده می کنند. بنابراین لازم است که در طی این ساعات طولانی و مداوم استفاده از لباس زیر، احساس راحتی نمود. بنابراین در کنار زیبایی و داشتن استایل مناسب، بایستی راحت هم باشد. در انتخاب پارچه برای دوخت شورت زنانه لازم است به نکات زیر توجه نمود.

  • بسته به موقعیت قرارگیری، جنس شورت انتخابی فرق می کند. برخی پارچه ها جاذب رطوبت هستند و در محیط های مرطوب به سلامت جسمانی کمک می کنند. به خصوص جایی که بدن در معرض تعریق زیاد قرار می گیرد.
  • قبل از انتخاب به میزان کش آوردن پارچه مورد نظر فکر کنید. آیا لازم است دارای خصلت کشسانی باشد؟ یا شما دوست دارید این محصول کش نیاورد؟
  • خیلی مهم است با متریال انتخاب شده لباس زیر احساس راحتی کنید. گاهی بر اثر پوشیدن یک نمونه از آن ها فرد اذیت می شود. خارش پوستی و بروز انواع حساسیت یک نتیجه معمول آن است. البته حتی اگر حساسیت هم ندارید باز هم دقت نمایید.

پارچه مناسب برای دوخت شورت زنانه

  • لباس زیر معمولا در زیر لباس های مختلف پوشیده می شود. باید وزن و ضخامتی مناسب داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است حجم بدنی شما را از آن چه که هست بزرگ تر نشان دهد.
  • برای برخی افراد استایل شورت زنانه و نوع طرح آن نیز از درجه اهمیتی بالایی برخوردار است. اگر توجه کنید نمونه های مختلفی در بازار وجود دارد. حتما به استایل و سبک مورد علاقه خود توجه نمایید.
  • جنس متریال مورد نظر یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد توجه است‌. بایستی ضد باکتری و ضد حساسیت باشد. قابلیت تنفس داشته باشد تا جریان هوا به خوبی برقرار شود. این متریال نباید در بروز تعریق بدن، رشد عوامل بیماری زا و عفونت زا سهیم باشد.

 پارچه پنبه ای

اگر بگویند بین الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی برای دوخت شورت زنانه، یکی را برگزینید کدام انتخاب شماست؟ الیاف طبیعی ضمن برقراری قدرت تنفس و تهویه هوا، سبب بروز حساسیت نمی شوند. پارچه پنبه ای برای دوخت شورت زنانه به صرفه ترین و راحت ترین گزینه است. استحکام کافی در کنار نرمی و لطافت مورد قبولی دارد. سبب بروز تعریق نمی شود و به خوبی رطوبت را به خود می گیرد. با برقراری جریان هوا به تعدیل حرارتی بدن کمک می نماید. برای پوشیدن به مدت زمان طولانی، گزینه ای مطلوب است.  البته یادتان باشد الیاف نخ پنبه با جذب آب و رطوبت سنگین شده و سبب خارش بدن می شوند. بنابراین اگر در معرض رطوبت و تعریق بسیار زیادی قرار دارید، بهتر است به سمت متریال دیگری بروید.

پارچه ساتن

پارچه ساتن به دلیل درخشانی، نرمی و سبکی خود برای دوخت شورت زنانه مناسب است. احساس راحتی را به مخاطب خود انتقال می دهد. داشتن قدرت تنفس سبب شده است تا خنک و تمیز باشد. این پارچه زیبا معمولا در تولید لباس زیر فانتزی گزینه کاملا متناسبی است. از این مورد در موقعیت های خاص می توان استفاده نمود. ضمن راحتی جسمانی، زیبایی ظاهری نیز به دنبال دارد.  استایل شما را از آن چه که هست جذاب تر و زیبا تر خواهد نمود.

پارچه مناسب برای دوخت شورت زنانه

پارچه کتان

کتان یکی دیگر از انواع پارچه برای دوخت شورت زنانه است. از نظر ویژگی ها و عملکرد تا حدودی به نخ پنبه شباهت دارد. نرم و لطیف بوده و به دلیل برخورداری از قابلیت تنفس، کاملا خنک است. در جذب رطوبت نیز به شکلی بهینه عمل می نماید. اما اگر توجه کنید این الیاف در قیاس با الیاف پنبه ای خشک تر و محکم تر هستند. معمولا از آن ها در این زمینه کم تر استفاده می شود. البته مشکلی جهت طراحی و دوخت لباس زیر با آن ها وجود ندارد. برای خرید پارچه لباس زیر زنانه میتوایند به فروشگاه ما مراجعه کنید.

نایلون

طی دهه های متوالی، نایلون جزو متریال پر مخاطب و پر طرفدار برای دوخت شورت زنانه بود. سبکی قابل توجه و شست و شوی آسانی دارد. به راحتی آلوده و یا لکه دار نخواهد شد. ضمن دوام ساختاری از خاصیت کششی و کشسانی نیز بهره مند می باشد. پلاستیک و نایلون با گرم شدن هوا، ضمن ساتع نمودن بویی ناخوشایند، خودشان نیز گرم می شوند. این اتفاق آزار دهنده در شورت های نایلونی نیز بروز می کند. اگر کمی رطوبت ایجاد شود، شورت نایلونی امکان چسبیدن به بدن فرد را دارد. بنابراین چندان بهداشتی و اصولی به نظر نمی رسد. با این حال از نظر قیمتی نسبت به نمونه های طبیعی بسیار ارزان تر می باشد.

پارچه تور

یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت شورت زنانه پارچه های توری می باشد. لباس زیری فانتزی، جذاب و زیبا خواهید داشت. از الیاف گوناگون طبیعی و مصنوعی برای تولید انواع تور و گیپور استفاده می شود. البته این نمونه از لباس های زیر برای استفاده روزانه چندان مناسب نیستند. زیرا پوشیدن طولانی مدت آن ها ممکن است سبب بروز عفونت جسمانی شود. بنابراین احتمال به خطر افتادن سلامت فرد وجود دارد.

جمع بندی

پارچه برای دوخت شورت زنانه در کنار سلیقه ای بودن، تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است. راحتی فرد و سلامت جسمانی او در گرو این انتخاب است. بنابراین نمی توان بی گدار به آب زد و سلامت و بهداشت خود را به خطر انداخت. شما  از بین متریال معرفی شده با کدام گزینه احساس راحتی بیشتری دارید؟

۴/۵ - (۳ امتیاز)
nosrati
ارسال دیدگاه