نکاتی در رابطه با لباس زیر اسپرت زنانه

نکاتی در رابطه با لباس زیر اسپرت زنانه

انتخاب لباس زیر زنانه اسپرت مناسب ضروری است و یکی از اولین عناصری است که هنگام آماده شدن برای ورزش باید در نظر گرفته شود. به خصوص برای خانم ها، لباس زیر تمرینی باید راحت باشد. در ادامه نکات مهمی در خصوص خرید این نوع لباس زیر برای خانم ها بیان شده است.

نکاتی در رابطه با لباس زیر اسپرت زنانه

لباس زیر اسپرت با هدف سازگاری با بدن ورزشکار بدون ایجاد مانع در حرکات آنها ساخته شده است، بنابراین باید الزاما کشسان و دارای درزهای صاف باشد تا آثاری بر روی پوست باقی نگذارد. به همین دلیل است که دقیقا برای اطمینان از حداکثر آزادی و بهبود عملکرد، شورت و سوتین های طراحی شده برای ورزش با فناوری بدون درز ساخته شده اند.

لباس زیر اسپرت باید به گونه ای ساخته شده باشد که قابلیت تنفس داشته و باعث تبخیر مایعات اضافی بدون حفظ عرق شود. به این ترتیب رطوبت از پوست خارج می شود که خطر سرد شدن را ندارد و بوها خنثی می شوند. لباس زیر زنانه‌ ای که برای خانم‌های اسپرت طراحی شده است، یک لباس پوشیدنی همه‌کاره است، زیرا هم برای فعالیت‌های بیرونی و هم در فضای داخلی طراحی شده است و برای هر فصلی مناسب است زیرا عایق حرارتی است.

نحوه انتخاب لباس زیر زنانه اسپرت آنلاین

اگر خانمی اسپرت هستید و قصد انتخاب لباس زیر به صورت آنلاین دارید، باید توجه داشته باشید که در سایز و پارچه اشتباه نکنید. مشکلات اصلی بیشتر در انتخاب سوتین است، زیرا سوتین وظیفه دارد وزن سینه را به درستی تحمل کند و از آن محافظت کند. در واقع در حین فعالیت ورزشی، سینه ها تحت فشار قرار می گیرند و در مواقعی می توانند مانعی در اجرای برخی حرکات باشند.

نکاتی در رابطه با لباس زیر اسپرت زنانه

اول از همه، مهم است که سایز خیلی کوچک یا خیلی بزرگ را انتخاب نکنید، زیرا سوتین اسپرت باید شل باشد، کاملاً به بدن بچسبد و سیلوئت شما را بکشد. برای اینکه مرتکب اشتباه نشوید، دنبال کردن جداول آنلاین مفید است که اغلب از شما می‌خواهند با سانتی‌ متر اندازه‌ گیری کنید تا سپس به اندازه صحیح تبدیل شوند. برای خرید پارچه متناسب با فصل تابستان میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. درست مانند سوتین، شورت اسپرت نیز باید طوری طراحی شود که قابلیت تنفس و بدون درزهای آزاردهنده داشته باشد. مهم است که با مواد بهداشتی، الاستیک و به راحتی قابل شستشو ساخته شده باشد.

پارچه مناسب لباس زیر اسپرت

نکته ای که نباید هنگام انتخاب آنلاین لباس زیر اسپرت نادیده گرفته شود، پارچه است. لباس زیر اسپرت معمولا از الیاف طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده است، مانند:

  • پشم مرینو: پارچه ای با منشاء طبیعی، کاملا تنفسی و تنظیم کننده حرارت. عرق و بو را با نتایج عالی خنثی می کند.
  • پلی استر: اکثر لباس‌های اسپرت از این ماده مصنوعی و قابل بازیافت ساخته می‌ شوند، در کمترین زمان خشک می‌ شوند و شست و شوی آن بسیار آسان است. متأسفانه این پارچه تمایل به حفظ بو دارد.
  • پلی پروپیلن: مواد مصنوعی سبک که قادر به جذب عالی عرق هستند.
  • تنسل: الیاف خمیر چوب با کیفیت بالا است، به سرعت خشک می شود و احساس تازگی می دهد.
  • الاستین: الیاف الاستین که به لباس ها اجازه می دهد کاملا به بدن بچسبند.
  • پنبه: پارچه سبک و مقرون به صرفه ای است، روی پوست لطیف است اما برای فعالیت های زیاد مناسب نیست زیرا به راحتی عرق را جذب می کند.

بنابراین انتخاب لباس زیر زنانه اسپرت اولین قدم برای سلامت و تندرستی بدن حتی قبل از شروع ورزش است.

مزایای لباس زیر اسپرت چیست؟

خرید لباس زیر زنانه اسپرت مزایای زیر را دارا است:

  • باعث کنترل رطوبت بدن می شوند.
  • لباس های زیر اسپرت بافتی محکم و جذاب ارائه می دهند.

لباس های زیر اسپرت را چگونه باید شست؟

توصیه می‌کنیم لباس زیر اسپرت خود را قبل از قرار دادن آن‌ها در ماشین لباس شویی، در یک کیسه شستشو مخصوص لباس زیر قرار دهید. مگر اینکه برچسب‌های لباس شما چیز دیگری نشان دهد، زیرا بسته به پارچه خاصی در لباس می‌تواند متفاوت باشد.

کیسه شستشو از پیچ و تاب و کشیده شدن لباس زیر اسپرت در ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. شستشوی ماشینی به طور کلی می تواند برای هر لباسی ریسک باشد، بنابراین محافظت از لباس در کیسه شستشو یک راه عالی برای جلوگیری از آسیب های غیر ضروری است.

نکاتی در رابطه با لباس زیر اسپرت زنانه

این لباس‌ها را می توان به راحتی در دمای پایین و با استفاده از صابون‌ های خنثی در ماشین لباسشویی شست و نیازی به نرم کننده ندارند. همچنین هرگز آن‌ ها را با لباس‌ های زیپ دار نشویید که آسیب جبران‌ ناپذیری به پارچه وارد می‌ کند.

چرا سوتین اسپرت؟

همچنین سوتین اسپرت باید با دقت شسته شود، به دلیل اینکه بسیار کشسان است، خوب است آن را از شستشو در دمای بالا و چرخه های چرخش خیلی قوی در ماشین لباس شویی محافظت کنید. ایده آل این است که سوتین را با دست با کمی صابون بشویید، آن را کمی فشار دهید و ترجیحاً در سایه پهن کنید و هرگز آن را در خشک کن قرار ندهید زیرا ممکن است جمع شود یا تغییر شکل دهد. صرف نظر از مراقبت هایی که برای سوتین اسپرت در نظر می گیرید، باید از این واقعیت آگاه باشید که این نوع سوتین ها بسیار کمتر از یک سوتین معمولی دوام می آورد  و نوارها به تدریج خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. بدیهی است که هر چه محصول بهتر باشد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

نکاتی برای انتخاب لباس زیر اسپرت

وقتی متوجه شدید که باید لباس زیر اسپرت را برای ورزش انتخاب کنید، باید روی مدل های موجود در بازار در رابطه با ورزشی که باید انجام دهید تمرکز کنید. برای کسانی که به طور منظم ورزش می کنند، لباس های بدون درز، ضد اصطکاک و طراحی شده برای حفظ دمای بدن در دسترس است و در هر فصلی از سال کاملاً توصیه می شود.

در مورد تناسب لباس زیر اسپرت زنانه، لباس ‌های فشرده بسیار محبوب هستند. لباس‌های فشرده به لطف فشردگی ایجاد شده توسط پارچه الیافی، گردش خون بهتر را بهبود می ‌بخشند. لباس‌های فشرده‌کننده از عملکرد طبیعی ماهیچه حمایت می‌کنند و اجازه می‌دهند اسید لاکتیک سریع‌تر دفع شود. به لطف سازگاری و کشسانی فوق العاده آنها، کاملاً به بدن می چسبند و برای انجام هر نوع ورزشی بسیار راحت هستند.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه