همه چیز درباره کیف های دیور

کیف های دیور یکی از محبوب ترین کیف ها در صنعت مد به شمار می ایند. نام برند کریستین دیور همواره یادآور استایل کلاسیک می باشد و با زیبایی و ظرافت منحصر به فرد خود طرفداران زیادی دارد. این برند فرانسوی جذاب ترین لباس ها را برای زنان در سرتاسر جهان ارائه می دهد. همانطور که میدانید برند دیور نام خود را از طراح معروف خود کریستین دیور الهام گرفته است ، در واقع خانه مد دیور در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۹۴۶ در یک واحد مسکونی در پاریس تاسیس شده است ، اما چون در سال ۱۹۴۷ زمان گشایش خانه مد دیور بود در واقع این تاریخ را به عنوان تاریخ تاسیس در نظر می گیرند.

همه چیز درباره کیف های دیور

حمایت مالی کریستین دیور از سمت تاجر ثروتمندی به اسم مارسل بوساک بود. دیور تنها با سرمایه شش میلیون فرانک و ۸۰ نفر کارمند شروع به کار کرد. در واقع تاسیس خانه مد دیور تنها برای بوساک جنبه سرگرمی داشت و همین اتفاق به کریستین دیور این اجازه را می داد که بتواند از استعداد خود در طراحی ها استفاده کند و همچنان روز به‌ روز حقوق خود را افزایش دهد.

متاسفانه در سال ۱۹۵۷ کریستین دیور توسط حمله قلبی درگذشت و شرکت خانه مد دیور از استعداد بی نظیر کریستین دیور بی نصیب ماند. با مرگ دیور بخش طراحی این شرکت دچار اختلال و بی نظمی شد مدیرعامل شرکت دیور جیکوس روئیت تصمیم گرفت که برای مدت کوتاهی خدمات رسانی برند دیور را به سراسر دنیا متوقف کند.

کیف های دیور یکی از محبوب ترین کیف ها در صنعت مد به شمار می ایند. نام برند کریستین دیور همواره یادآور استایل کلاسیک می باشد و با زی

اما این عدم خدمات رسانی از طرف هیچ یک از کارکنان این شرکت قابل قبول نبود در واقع میسون دیور که یکی از بزرگترین حامیان مالی خانه مد دیور بود اجازه این کار را نداد. مدیران این شرکت برای اینکه بتوانند همچنان دیور را در جایگاه قبلی خود نگه دارند فرد دیگری را به عنوان مدیریت هنری شرکت دیور به اسم ایو سن لوران  استخدام کردند.

لوران توانست با توجه به نکاتی که کریستین دیور در طراحی لباس ها از آن استفاده می کرد لباس های جدیدی را روانه بازار کند که پوشش آنها بسیار ساده تر و جنس آن ها لطیف تر ، در واقع با این کار او را به عنوان یک قهرمان در تشکیلات دیور می شناختند.

طراحی کیف دیور

از میان محصولات جذاب این برند قطعاً کیف های کریستین دیور منحصر به فرد هستند همانطور که در ابتدا گفتیم ، طرح های کلاسیک کیف های برند دیور در کنار کیفیت بالا طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده است. کیف های کریستین دیور تقریباً برای تمامی مکان ها مناسب هستند شما می توانید از این کیف ها برای میهمانی های شبانه و کافه گردی و یا حتی بر روی فرش قرمز استفاده کنید. سلبریتی های زیادی هستند که همواره از کیف های دیور در استایل خود استفاده می کنند.

همواره کیف ها به عنوان یک عضو جدایی ناپذیر در پوشاک زنانه وجود دارند کیف های زنانه در طول تاریخ دچار تغییرات و تحولات زیادی شدند و روز به روز مدل های متنوع تری روانه بازار شدند. اما در چند دهه گذشته می توان گفت که بعضی از مدل کیف ها بیش از بقیه آنها دارای هویت و ارزش بیشتری برای مخاطب خود بوده و مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. برای خرید کیف زنانه در مدل های مختلف میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.  کیف های کالکشن لیدی دیور از برند کریستین دیور در این دسته قرار می گیرند با کمی تحقیق می توانید دریابید که کیفهای مدل لیدی دیور گذشته استثنایی و خاصی را برای خود دارند این گذشته خاص با خاندان سلطنتی بریتانیا گره خورده است.

ما در این مطلب قصد داریم که کیف های کالکشن لیدی دیور از برند کریستین دیور را به شما معرفی کنیم.

معرفی لیدی دیور 

جان فرانکو فرره در سال ۱۹۸۹ به عنوان مدیر سبک برند در تشکیلات دیور استخدام شد وجود فرره باعث گسترش کسب و کار این شرکت شد سبک منحصر به فرده این طراح باعث شد که محصولات دیور ظاهری شکیل تر و ظریف تر نسبت به گذشته داشته باشند در این دوران جان گالیانو را به عنوان مدیر خلاقیت برند کریستین دیور منصوب کردند در واقع گالیانو برند دیور را مدرن تر کرد و این برند را به جایی رساند که هر فرد مشهوری از محصولات این شرکت از جمله پرنسس دایانا استفاده می کرد.

کیف های لیدی دیور

زمانی که برند کریستین دیور شروع به طراحی و تولید کیف های مدل لیدی دیور کرد قصد داشت که کیف هایی با هویت و منحصر به فردی را بسازد که به عنوان یک نماد تبدیل شود که البته بسیار موفق هم بود در واقع کیف های کالکشن لیدی دیور در سال ۱۹۹۴ به بازار معرفی شدند. در ابتدا نام این کالکشن “چو چو” بود که در زبان فرانسوی به معنای محبوب می باشد.

کیف های دیور یکی از محبوب ترین کیف ها در صنعت مد به شمار می ایند. نام برند کریستین دیور همواره یادآور استایل کلاسیک می باشد و با زی

در سال ۱۹۹۵ مادام برنادت شیراک بانوی اول فرانسه در دیداری این کیف را به پرنسس دایانا عروس ملکه انگلستان هدیه داد این کیف پس از این اتفاق به سرعت شهرت پیدا کرد و هزاران نفر در سرتاسر جهان خواهان این کیف شدند در نتیجه بعد از سال ۱۹۹۶ این کیف از کالکشن چوچو به افتخار پرنسس دایانا به کالکشن “لیدی دیور” تغییر نام یافت. مرگ پرنسس دایانا محبوبیت این کیف را بیشتر کرد و این کیف را به یک کیف شاخص و استثنایی تبدیل کرد اما با وجود قیمت بسیار بالای این کیف همچنان فروش کیف کالکشن لیدی دیور تا هم اکنون ادامه دارد.

محبوبیت کیف لیدی دیور

اگرچه کیف لیدی دیور به خاطر پرنسس دایانا محبوب شد اما شهرت جهانی این کیف مدیون زیبایی منحصر به فرد و کیفیت بسیار بالای این کیف می باشد. این کیف در عین سادگی برای ساخت هر یک مدل ۸ ساعت زمان میبرد. یکی از ویژگی‌های مهم مدل لیدی دیور دوخت های چهارخانه ای و مورب آن می باشد.

در واقع یک لایه چرم بر روی یک پوشش نرم کشیده شده است و با یک دوخت بسیار با دقت و تمیز انجام شده در واقع هر کسی می‌تواند اصالت این کیف را تشخیص دهد و همچنین یک دسته تقریبا نیم دایره ای و قوسی شیک دارد و از قسمت فلزی این کیف چهار کلمه دیور به صورت آویز وصل شده است.

به طور قطع این کیف از محبوب ترین کیف های برند کریستین دیور میباشد که بعد از دو دهه تولید همچنان قیمت آن تغییری نداشته است و در واقع تبدیل به یک کیف کلاسیک که همواره با هر لباسی ست می‌شود تبدیل شده است.

جنس هایی که معمولا در کیف های لیدی دیور استفاده می شود چرم بره ، چرم سوسمار ، چرم مصنوعی براق ، پارچه فاستونی ، چرم شترمرغ و غیره می باشد.

افتتاح بوتیک در لندن

در سال ۲۰۱۶ یکی دیگر از بوتیک های برند کریستین دیور در لندن افتتاح شد و به عنوان افتتاحیه این فروشگاه کیف های دستی زنانه کالکشن جدیدی که با همکاری مارک کویین طراحی شده بودند در این فروشگاه به نمایش گذاشته شد. در واقع این کیف ها بخشی از کلکسیون لیدی دیور و کیف های چرمی دیور بودند.

نکته جذابی که این کیف ها را منحصر به فرد می کند طرح های متفاوت و رنگهای زیبای آنهاست همچنین در میان این کیف ها می توان به طرح ارکیده بر روی پس زمینه برفی اشاره خاصی کرد که کاملا توجه مشتریان را به خود جلب می کند علاوه بر این کیف دستی های رنگارنگ از کلکسیون لیدی دیور مارک کویین یک کالکشن جدید از سری کیف های کلاچ برای تکمیل کلکسیون لیدی دیور خود معرفی کرد این هنرمند باهوش در کلکسیون کیف های کلاچ سبک نقاشی های رنگ روغن رنگارنگ و رئالیستیک خود را بر روی کیف های زنانه نشان داد و این سری کیف ها را با عنوان “در باغچه شب” معرفی کرد.

همواره توجه داشته باشید که کیف های درستی زنانه دیور در ۲۰ طبقه بندی مختلف قرار دارند که تمامی این اطلاعات مربوط به این ۲۰ طبقه بندی را می توانید در سایت کریستین دیور مشاهده کنید.

نتیجه گیری

و در آخر باید بدانید که تقریباً هفتاد سال از تاسیس برند کریستین دیور فرانسوی میگذرد و به چند دلیل کریستین دیور توانسته است منحصر بودن خود را حفظ کند بنیانگذار برند کریستین دیور به قدری خلاق بود که افراد مشهوری مانند پرنسس دایانا از لباس‌ها و اکسسوری‌های این برند در استایل خود استفاده می کردند.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه