ویژگی های پارچه ژاکارد برای لباس مجلسی

ویژگی های پارچه ژاکارد برای لباس مجلسی

ژاکارد پارچه ای مجلل و شیک است که می تواند ظاهری سلطنتی به هر خانمی بدهد. این تعجب آور نیست، زیرا برای مدت طولانی پس از ورود به بازار، این پارچه منحصراً برای خیاطی لباس برای افراد نجیب استفاده می شد. خوشبختانه، اکنون هر زنی این فرصت را دارد که لباسی از این پارچه بخرد، زیرا در زمان ما ژاکارد بسیار مقرون به صرفه تر شده است. در این مطلب می توانید با انواع سبک لباس مجلسی ژاکارد مد روز آشنا شوید.

ویژگی های پارچه ژاکارد برای لباس مجلسی

ژاکارد یک پارچه نسبتاً متراکم و حتی کمی سفت است که شکل خود را کاملاً حفظ می کند. این بخار بافت خاصش صاف و بدون پرز است. اغلب لباس‌های ظریف از ژاکارد دوخته می‌شوند، زیرا ساختار مواد این امکان را فراهم می سازند تا نخ‌های براق و چند رنگ را به زیبایی درون الیاف بافت. بافت ژاکارد یک ویژگی جداگانه است. آنقدر ماهرانه است که به ما امکان می دهد ژاکارد را به عنوان یکی از نجیب ترین و زیباترین پارچه ها طبقه بندی کنیم. مشخصات پارچه ژاکارد برای لباس مجلسی به شرح زیر است:

  • قابلیت ارتجاعی داشتن

البته، ژاکارد را نمی توان خیلی “کششی” نامید، با این حال، می تواند به زیبایی شکل را ترسیم کند.

  • تراکم پارچه

یکی از ویژگی های اصلی ژاکارد است. متریال آن به قدری متراکم و با دوام است که اغلب از آن در روکش مبلمان استفاده می گردد. مراقبت از لباس مجلسی از جنس ژاکارد نیز آسان است. لباس مجلسی ژاکارد قابل شستشو در ماشین لباسشویی و اتو معمولی می باشد.

  • ژاکارد لوکس به نظر می رسد

برای دوخت لباس شب زیبا ایده آل است. و بدون نخ های فلزی و زرق و برق، برای لباس های روز کاملا مناسب است.

  • پارچه به طور قابل توجهی با دوام

لباس ژاکارد تغییر شکل نمی دهد، کشیده نمی شود و به سختی پاره می شود. با مراقبت مناسب، مدت طولانی دوام می آورد. با کیفیت و تراکم بالا، به دلیل بافت خاص تارها این پارچه کاملاً سبک است.

انواع مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد

با پارچه ژاکارد می توان استایل های مختلفی برای لباس مجلسی داشت که در زیر به آن ها پرداخته شده است.

  • مدل لباس کوکتل 

این لباس برای یک پذیرایی عصرانه نیمه رسمی مناسب است. برای مهمانی های شرکتی نیز مناسب خواهد بود. لباس ژاکارد برای این مهمانی ها توجه را به خود جلب می کند و بر شکل تأکید می کند. مدل مورد رنگ چنین لباسی می تواند هر رنگی، حتی روشن باشد. اما لباس مشکی و آبی تیره بسیار زیبا به نظر می رسد.

  • مدل لباس لاله ای 

یک لباس ژاکارد با دامن لاله ای برای دختران جوان با اندام خوب مناسب است. اگر دختر باسن کوچکی داشته باشد، این سبک به خوبی مناسب است. در غیر این صورت، دامن تنها سانتی‌ متر های غیر ضروری اضافه می‌کند.

ویژگی های پارچه ژاکارد برای لباس مجلسی

شکل لاله یک لباس در این سبک قدیمی و در عین حال مد روز برای یک مهمانی دوستانه، افتتاحیه نمایشگاه و تولد بهترین دوست شما، عالی است. بخصوص زمانی که قسمت بالایی لباس روشن و قسمت پایینی آن تیره است جذاب به نظر می رسد.

  • مدل لباس گودت

مدل گودت به عنوان یک گزینه لباس مجلسی ژاکارد، سبک عالی به نظر می رسد. این مدل با ظرافتی که دارد اندام را ترسیم می کند، و برای دختران بلند قد و لاغر عالی به نظر می رسد. بالاتنه چنین لباسی معمولا به شکل نیم تنه درست می شود و دامن آن به شدت باریک و به سمت پایین گشاد می شود و صاحب لباس را شبیه یک پری دریایی می کند. برای خرید پارچه ژاکارد با قیمتی مناسب و طرح های متنوع میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. در انتخاب لباس مشابه دقت کنید. اگرچه لباس ژاکارد گودت برای هر فرم بدنی می تواند مناسب باشد، اما می تواند به وضوح تمام عیوب اندام را نشان دهد.

لباس مجلسی ژاکارد پیراهن کوتاه برای افراد هیکلی و پر

خانم های چاق نیز نباید زیبایی خود را انکار کنند. بنابراین، برای آنها لباس های ژاکارد مناسب وجود دارد. اما اینکه لباس‌ های مجلسی برای این افراد چگونه به نظر می‌رسد به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

برای این افراد یک لباس مجلسی ژاکار راسته کوتاه به طور موفقیت تمام “ویژگی های” یک هیکل بزرگ را پنهان می کند. اما آنچه به نظر می رسد.

بافت این مدل پارچه بسیار متراکم است و در عین حال باید طول مناسبی داشته باشد. می توانید این لباس را با کمربند روی کمر بپوشید. پیراهن لباس مناسبی برای مراسم های جشن است. یک پارچه ساده با تزئینات نه چندان حجیم برای این لباس انتخاب کنید تا لباستان شیک تر به نظر رسد.

لباس مجلسی ژاکارد بسته برای خانم های هیکلی و پر

یک لباس ژاکارد پوشیده با برش بسته نیز برای خانم های دارای اضافه وزن مناسب است. این لباس برای مجلس مناسب و شیک به نظر می رسد. آستین لباس می تواند بلند یا سه ربع باشد. این استایل به اکسسوری نیاز دارد، بنابراین از یک گردنبند با زنجیر ظریف نازک و برازنده همراه با آویز استفاده کنید.

مدل لباس ژاکارد ذوزنقه ای

یک سیلوئت یا ذوزنقه تمام عیوب یک اندام از جمله شکم و باسن را پنهان می کند. علاوه بر این، لباس کاملا متراکم است و شکل خود را به خوبی حفظ می کند. الگوی عمودی این نوع لباس مجلسی به شکل بصری بلند تر و باریک تر کمک می کند و آن را اصلاح می کند.

ویژگی های پارچه ژاکارد برای لباس مجلسی

اگر می خواهید روی سینه های زیبا تأکید کنید، اما در عین حال باسن خود را پنهان کنید، یک لباس با کمر بلند تهیه کنید. چنین برشی به طور مطلوب می تواند عیوب قسمت پایین شکل را پنهان و بر آنچه در بالا است تأکید نماید.

لباس مجلسی بچگانه

لباس مجلسی ژاکارد بچگانه برای دختران به شکل پیراهن با دامن پفی عالی است. در این لباس، کودک مانند یک شاهزاده پری واقعی احساس می شود. لباس های بچه گانه ژاکارد با استفاده از نخ های براق دوخته می شود که ظرافت محصول را بیشتر می کند.

نحوه مراقبت از لباس مجلسی ژاکارد

حتما برچسب محصول را با دقت مطالعه کنید. سازنده قبلاً نحوه مراقبت از این لباس را نشان داده است، فقط باید دستورالعمل های مربوطه را دنبال کنید. لباس ژاکارد در یک دستگاه اتوماتیک معمولی با استفاده از مواد شوینده استاندارد مانند پودر یا مایع ماشین لباسشویی قابل ها شستن است. اما استفاده از ترکیبات با سفید کننده توصیه نمی شود. لباس را صاف آویزان کنید تا خشک شود. زیر نور مستقیم آفتاب خشک نکنید. می توانید محصول را اتو کنید، اما ترجیحاً از داخل آن را اتو کنید تا به زیور آلات ظریف لباس آسیبی وارد نشود.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه