پارچه مناسب برای زیر سفره ای

زیر سفره ای

پارچه مناسب برای زیر سفره ای

پارچه ها دنیایی پر از کاربرد و استفاده را به نمایش می گذارند. لباس و پوشاک یکی از چندین کاربرد این متریال زیبا و متفاوت می باشد. اما ساخت و تولید وسایل مورد استفاده در خانه نیز یکی دیگر از استفاده های انواع پارچه می باشد. پارچه می تواند در طراحی انواع زیر انداز به کار گرفته شود. این زیر انداز می تواند فضایی مناسب برای نشستن افراد فراهم نماید.

پارچه مناسب برای زیر سفره ای

برخی زیراندازها نیز برای ایجاد فضایی مناسب برای قرارگیری وسایل مختلف می باشد. برخی هم برای پهن کردن و قرار رفتن در زیر سفره غذا به کار گرفته می شوند. پارچه زیر سفره ای چیست؟ چرا از این وسیله استفاده می شود. ساختار این محصول خانگی چیست؟ اگر قرار باشد یک چنین وسیله ای را بسازید از چه نوع پارچه ای کمک می گیرید؟ در این جا در مورد زیر سفره ای اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

زیر سفره ای چیست؟

هنگام نشستن روی میز یا زمین و اقدام به غذا خوردن، سفره پهن می کنیم. این یک روند عادی و کاملا معمولی است که همیشه انجام می شود. سپس مواد غذایی روی سفره پهن شده، افراد دور آن می نشینند و مشغول غذا خوردن می شوند.

اما به نظر شما لازم است در زیر سفره چیز دیگری نیز پهن شود؟ سفره غذا وقتی پهن شود امکان ریخت و پاش دور آن وجود دارد. معمولا این سفره غذا روی زمین و روی فرش پهن می شود. اگر غذا روی سطح فرش و موکت بریزد چه اتفاقی می افتد؟ گاهی رنگ روشن فرش و موکت دردسر ساز می شود.

متاسفانه برخی از لکه های غذایی به سختی پاک می شوند. به همین دلیل یک پارچه زیر سفره پهن می نمایند. این وسیله مانع از سرایت آلودگی ها به اطراف سفره خواهد شد. دیگر مواد غذایی روی فرش نخواهد ریخت.

کاربرد ان

زیر سفره ای وسیله ای است که از جنس پارچه می باشد. محصولی بسیار زیبا که می تواند نقشی مهم در طراحی دکوراسیون خانه شما بازی نماید. این پارچه در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی می شود. اما چطور از آن استفاده می کنند؟ این وسیله را روی زمین پهن می کنند و سپس سفره غذا را روی آن پهن می نمایند. به همین دلیل لازم است که ابعاد آن کمی از ابعاد سفره غذا بزرگ تر باشد. تا بتواند اطراف آن را به خوبی پوشش دهد.

 زیر سفره ای

این محصول شباهت زیادی به رو فرشی دارد. اما نسبت به آن از ضخامت و استحکام کم تری برخوردار است. لطافت و نرمی بیشتری داشته و از وزن کمی نیز برخوردار است. بنابراین به فضای کم تری برای اشغال نیز نیازمند است. پارچه زیر سفره ای از انواع مختلف و مناسبی گزینش می شود. در این جا  برخی از انواع پارچه مناسب برای آن معرفی خواهد شد.

پارچه مخمل

پارچه زیر سفره ای می تواند از نوع مخمل و ترمه نیز باشد. پارچه ای گرانب ها و بسیار زیبا که به جهت دکور آرایی و تزیین فضا نیز به کار گرفته می شود. این گزینه حتی جهت استفاده برای رومیزی گزینه ای متناسب خواهد بود. قیمت آن به سبب جنس خاص و محبوبش بسیار بالاست. برای خرید پارچه میتوانید به قسمت فروشگاه شیک باشیم مراجعه کنید.

پارچه جاجیم

یکی دیگر از انواع پارچه زیر سفره ای از نوع جاجیم می باشد. یک گزینه محبوب و پر استقبال که از ظاهری سنتی و زیبا برخوردار می باشد. این نمونه نسبت به نوع مخمل ضخامت بیشتری دارد. ضمن این که بافتی متراکم از آن به چشم می خورد. رنگ های متنوع و زیبا در این جا کنار هم قرار گرفته اند.

نتیجه گیری

پارچه زیر سفره ای از انواع گوناگونی پارچه گزینش می شود. این محصول کارآمد به حفظ تمیزی و پاکیزگی محیط شما در حین غذا خوردن کمک می نماید. در این جا با چند نمونه زیبای آن که می توانند دکوری هم باشند آشنا شدیم. انتخاب یک مورد مناسب کاملا سلیقه ای بوده و به دلخواه فرد صورت می گیرد. حتی امکان خرید اینترنتی این محصول زیبا و کارآمد نیز وجود دارد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه