پر فروش ترین رنگ پارچه مبلی کدام است

پر فروش ترین رنگ پارچه مبلی کدام است

در اتاق نشیمن، پذیرایی و حتی محل کار معمولا مبلمان و صندلی برای نشستن و راحتی افراد وجود دارد. بنابراین مبلمان یکی از اجزای مهم در طراحی دکوراسیون و فضاسازی تلقی می شود. وسایل و تجهیزات راحتی که اتفاقا بزرگ و در چشم هستند. شکل و رنگ آن ها برای طراحی دکوراسیونی زیبا نقش کلیدی خواهد داشت. رنگ پارچه مبلی که در دکوراسیون به کار رفه است بسیار مهم میباشد، زیرا میتواند به تنهایی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی شما داشته باشد.

پر فروش ترین رنگ پارچه مبلی کدام است

اما سوال این جاست. پارچه مبل خریداری شده باید از چه رنگی باشد؟ یا بهتر است بگوییم معمولا چه رنگ های برای پارچه مبلی توصیه می شود؟ صرف نظر از این موضوع باید بدانیم انتخاب هارمونی رنگی این محصولات چگونه صورت می گیرد. بیایید با ترکیب های رنگی پر طرفدار این محصولات کاربردی آشنا شویم.

رنگ پارچه مبلی

اگر قرار باشد مبلمان بگیرید سراغ چه رنگی خواهید رفت؟ انتخاب رنگ پارچه مبلی بر اساس یکسری معیارهای اساسی صورت می گیرد. در وهله اول سبک دکوراسیون فضای مورد نظر حائز اهمیت می باشد. این انتخاب بایستی در راستای هماهنگی رنگ آن با سایر اجزای محیط صورت بگیرد.

در وهله دوم باید دید سلیقه و علاقه فردی، انتخاب را به کدام جهت سوق می دهد. در میان این دو، معمولا افراد به دنبال رنگ هایی هستند که با انواع دکوراسیون هماهنگ شود. به این طریق نیازی به تعویض مداوم آن ها نخواهد بود.

پر فروش ترین رنگ پارچه مبلی کدام است

البته مد روز و سبک دکوراسیون مدرن نیز در این جا تاثیر گذار است. هر سبک دکوراسیونی، ترکیب رنگی خاصی دارد که افراد بر اساس آن گام بر می دارند. گذشته از همه این موارد باید تعیین کنید مبلمان را برای کجا می خواهید تهیه نمایید. محیط مورد نظر شما ادرای یا خانگی است.

پر فروش ترین رنگ مبلمان

در بازار مبلمان و صندلی برای محصولات نشیمن رنگ بندی های متفاوتی وجود دارد. گاهی به صورت تک رنگ و گاهی به صورت ترکیبی طراحی می شوند. برخی رنگ ها برای محیط کار و شرایط اداری تناسب بهتری دارند. حال آن که برخی دیگر برای محیط خانه ها طراحی شده اند. برخی از رنگ بندی ها از طیف مخاطبان گسترده تری برخوردار هستند. در این جا یکسری از رنگ های غالب و پر طرفدار را خواهیم شناخت.

رنگ پارچه مبلی مشکی

مشکی رنگی خاص و شیک می باشد و جزو پر فروش ترین رنگ پارچه مبلی است. رنگ پارچه مبلی مشکی معمولا همان ترکیبی است که در ادارات به کار گرفته می شود. در محیط داخلی خانه  به رنگ های آرامش بخش و شاد کننده برای دیزاین فضا نیاز داریم. برای خرید پارچه به قسمتی مناسب میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید.

به همین دلیل است که برای فضاهای شخصی معمولا مشکی را انتخاب نمی کنند. زیرا بدین شکل فضا دلگیر و خشن می شود. به همین خاطر این رنگ پر طرفدار را به صورت ترکیبی با سایر رنگ هایی چون سفید، نقره ای و … به کار می گیرند. پایه ها، دسته مبل و حتی کوسن ها هدف رنگ بندی های دیگر در این نمونه هستند. جنس پارچه در این رنگ بندی معمولا چرم، کتان و مخمل است. نمونه هایی بسیار شیک و دلنواز هستند.

رنگ های گرم و خنثی

یکی نمونه از رنگ های پر مخاطب در بین رنگ بندی مبلمان، رنگ های گرم و خنثی هستند. گزینه هایی همانند کرم، بژ، شتری و بیسکویتی در این خانواده قرار می گیرند. رنگ هایی که ضمن فضاسازی به شکل مدرن و کلاسیک، همیشه نیز روی بورس هستند. بدین معنی که یک چنین رنگی همیشه مد روز خواهد بود و از مد نمی افتد. این گروه از پارچه ها با این رنگ بندی خاص، با انواع رنگ آبی، سبز، مشکی و قرمز ترکیب می شوند.

پر فروش ترین رنگ پارچه مبلی کدام است

بنابراین به کمک آن ها دکوری زیبا و مهیج خواهید داشت. ضمن این که مزین به حالتی راحت و آرام بخش خواهد بود. این نمونه در صدر انتخاب های کابران مختلف به عنوان خریدار و فروشنده قرار دارد. بنابراین این گزینه نیز جزو پر فروش ترین رنگ پارچه مبلی است.

رنگ پارچه مبلی قهوه ای

رنگ قهوه ای رنگی الهام گرفته از طبیعت و چوب می باشد. رنگی که گرما بخشی، راحتی و آرامش را به فضا هدیه می دهد. این رنگ در انواع فضا با کاربردهای خانگی و ادرای واقع می شود. هم چنین در طراحی دکوراسیون به سبک دهه های مختلف حضور داشته است. در ترکیب با آن از انواع رنگ ها می توان کمک گرفت. طلایی، شکلاتی و انواع تناژهای قهوه ای با آن هماهنگ می شود. رنگ پارچه مبلی قهوه ای نیز یکی از نمونه های پر فروش محسوب می شود.

رنگ پارچه مبلی گلدار

مبلمان با پارچه های گلدار یا طرح دار، تنوع را مهمان محیط شما خواهد نمود. این تحول عظیم در پارچه، زیبایی و درخشش را به نگاه بیننده می بخشد. البته نوع گلدار با گل های ریز و ظریف مد نظر می باشد. این نمونه به دلیل بافت ریز و ظرافت خود گویی یک رنگ بودن را تداعی می کند. گزینه ای که برای فضای های شخصی تناسب دارد و در زمره پر فروش ترین رنگ پارچه مبلی است.

رنگ های جسورانه

رنگ های سبز، قرمز، سفید و نارنجی انتخابی جسورانه می خواهند. به طور حتم رنگ های زشتی نیستند. ضمن این که فضا را تا حد زیادی زیبا و خواستنی می نمایند. البته باید حواستان باشد تا این موارد را با رنگ های ترکیبی متناسبی هماهنگ نمایید.

نتیجه گیری

دغدغه برخی از افراد انتخاب رنگ پارچه مبلی برای چیدمان فضای خود می باشد. در این جا چندین مورد از پر فروش ترین رنگ های پارچه مبلی معرفی شدند. شما کدام یک را انتخاب نمودید؟ با توجه به معیارهای گفته شده دست به انتخاب بزنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه