چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

ما در این مقاله سعی داریم تا به شما بگوییم اگر چاق هستید چگونه لباس بپوشید که بتوانید حس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. ما بهترین ایده ها را برای کمک به لباس پوشیدن شما گردآوری کرده ایم. از لباس‌های ترند و جذاب گرفته تا لباس‌های شیک و باکلاس، ما به شما کمک میکنیم که به بهترین شکل ممکن لباس بپوشید. افرادی که دچار اضافه وزن هستند گاهی اوقات تصور میکنند که هیچ لباسی مناسب اندام انها نیست و همین موضوع باعث میشود که اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. اما باید به شما بگویم که به هیچ وجه نگران نباشید.

چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

این نکاتی که در ادامه ذکر میشوند نه تنها ظاهر شما را زیبا می کند، بلکه به شما کمک می کند تا نسبت به بدن خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و از لباسیکه میپوشید لذت ببرید!

  • شکل بدن خود را درک کنید

ضروری است که بدانید بدن شما چگونه شکل گرفته است و باید حس راحتی زیادی نسبت به بدن خود داشته باشید.راحتی و اعتماد به نفس نکته ای کلیدی برای شما میباشد.

برای انتخاب نوع لباس گزینه های زیادی وجود دارد،اما شما باید ابتدا نوع لباسی را که دوست دارید مشخص کنید و از ان لباس برای ایجاد یک سبک مخصوص به خود و نوع لباسی که به شما حس خوب میدهد استفاده کنید.

اگر چاق هستید لباس‌هایی مانند بلوزهای گلدار یا پیراهن‌های چهارخانه که با شلوار سِت می‌شوند، می‌توانند بدون دردسر به نفع شما عمل کنند. شما می توانید با انتخاب لباس های یقه اسکی یا یقه اسکوپ یا حتی یقه های V شکل ساده، توجه بیشتری را به یقه خود جلب کنید.

  • بازی با رنگ ها و چاپ ها

رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در مثبت و یا منفی نشان دادن اندام شما دارند اگر رنگ اشتباهی را برای پوشیدن انتخاب کنید قطعا اندام شما ظاهر زیبایی نخواهد داشت.

استفاده از رنگ های روشن

از رنگ های روشن برای جلب توجه استفاده کنید. رنگ های روشن چشم را به خود جذب می کنند، بنابراین می توانید از آنها برای نشان دادن بهترین ویژگی های خود استفاده کنید. علاوه بر این، رنگ های روشن می توانند شما را با اعتماد به نفس نشان دهند. زمانی که می خواهید توجهات را کاملا به خود جلب کنید از رنگ های روشن استفاده کنید.

چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

به عنوان مثال، اگر به بالاتنه خود افتخار می کنید بهتر است یک تاپ به همراه یک شلوار رنگ تیره به بپوشید.

استفاده از رنگ های تیره

از رنگ های تیره استفاده کنید تا قسمت از بدن خود را لاغر تر جلوه دهید. احتمالاً شنیده اید که رنگ های تیره شما را کوچکتر نشان می دهند و این موضوع بسیار درست و صحیح است. از رنگ های تیره مانند مشکی و آبی سرمه ای برای ایجاد ظاهری باریک تر استفاده کنید.

به عنوان مثال، ممکن است یک کت و شلوار یا لباس غلاف تیره بپوشید تا نمای باریک تری در محل کار ایجاد کنید.

اگر چاق هستید پایین تنه را از مرکز توجه خارج کنید

از طرف دیگر، توجهات به پایین تنه خود را به حداقل برسانید یا پایین تنه خود را لاغر تر جلوه دهید بهتر است که، شلوار تیره بپوشید یا اگر می خواهید بالاتنه خود را لاغر تر نشان دهید، تاپ تیره بپوشید.

استفاده از لباس های طرح دار

از لباس های طرح دار برای لاغر نشان دادن بدن خود استفاده کنید. به طور کلی، چاپ های کوچک بر روی لباس ها بسیار جذاب تر از برچسب های بزرگ هستند. به دنبال چاپ هایی باشید که دارای یک الگوی تکرار شونده کوچک برای ایجاد بهترین ظاهر شما هستند.

برای مثال، خال‌های کوچک معمولاً بهتر از خال‌های بزرگ به نظر می‌رسند.

  • اکسسوری ها را فراموش نکنید

یک کیف دستی بزرگتر برای حفظ تعادل بدن خود انتخاب کنید. یک کیف دستی کوچک ممکن است شما را سنگین تر از آنچه هستید نشان دهد. از طرف دیگر، یک کیف بزرگتر برای یک اندام پرتر جذاب تر است. میتوانید برای خرید کیف مناسب با استایل و بدن خود به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. هنگامی که در حال خرید کیف هستید، خود را در آینه ببینید تا تا بدانید با در دست گرفتن کیف چه شکلی دارید و ایا از این کیف خوشتان می آید یا خیر. مطمئن شوید که این کیف متناسب با بدن شما به نظر می رسد.

چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

روی لباس خود یک روسری بلند بپوشید تا بدنتان بلندتر جلوه کند. روسری یک اکسسوری عالی است که می تواند برای هر سبکی مناسب باشد. روسری‌های بلند را انتخاب کنید که روی بدن شما را تا حدی بپوشاند زیرا چشم‌ها را به سمت پایین می‌کشند. این باعث می شود که شما قد بلندتر و همچنین لاغرتر به نظر برسید.

به عنوان مثال به دنبال یک روسری نخی رنگارنگ باشید که بتوانید با شلوار جین و تی شرت یا یک لباس ساده بپوشید.

  • پوشیدن پیراهن برای افراد چاق

اگر شکم بزرگی دارید، سراغ پیراهنی بروید که به بدن شما نچسبد. ه دنبال یک پیراهن گشاد باشید که به خوبی روی بدن شما را می‌پوشاند. اگر هیکل فوق‌العاده‌ای دارید، همیشه می‌توانید پیراهن‌های باز که دارای چند دکمه یا حتی یک پیراهن دکمه‌دار زیبا هستند بپوشید.

  • پوشیدن شلوار برای افراد چاق

وقتی صحبت از شلوار به میان می‌آید، مهم است که توجه داشته باشید آنها باید آزاد باشند و به خوبی روی ران‌های شما قرار بگیرند. اگر شلوار خیلی تنگ باشد یا به بدن شما بچسبد، میتواند جلوه نامناسبی به شما بدهد.

لباس شیک اما کاربردی را برای مردان چاق انتخاب کنید

می توانید لاغر شوید و عالی به نظر برسید. چیزی که همه به آن نیاز دارند کمی کمک و انگیزه برای شروع است. نکات استایل و مد می تواند به شما کمک کند عالی به نظر برسید. نکاتی که به آن اشاره کردیم، شما را در مسیر بهتری نسبت به قبل قرار می دهد.

اگر تمام مشکی می پوشید یا به نظر می رسد که فقط مشکی می پوشید، کمی رنگ به کمد لباس خود اضافه کنید. اگر می خواهید با رنگ تیره شیک به نظر برسید، سایه خاکستری را امتحان کنید. نکته جالب در مورد خنثی ها این است که تقریباً با هر چیزی قابل ست کردن هستند.

در این مقاله روش ست کردن لباس ها و لباس های مناسب افراد چاق را با هم مرور کردیم امیدوارم که به تیپ بدنی خود افتخار کنید و بدانید که همچنان لباس های با کیفیت و جذاب برای شما نیز وجود دارد.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه