چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

معمولا افرادی که دچار اضافه وزن هستند و یا به اصطلاح جزو اشخاص چاق به حساب می‌آیند در انتخاب لباس ممکن است بسیار دچار مشکل شوند و نتواند لباسی مناسب اندام خود پیدا کنند به همین دلیل اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد. اگر شما نیز جز افراد چاق هستید و در انتخاب لباس دچار مشکل میشوید پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم بهترین لباس برای شما چه لباس هاییست..

چه لباس هایی مناسب افراد چاق است؟

معمولا افرادی که دچار اضافه وزن هستند همیشه سعی دارند که لاغر تر به نظر برسند برای همین باید هنگام انتخاب لباس به نکاتی برای بهتر نشان دادن اندامشان دقت کنند. از جمله:

تاثیر رنگ لباس را دست کم نگیرید

افرادی که دچار اضافه وزن هستند حتما باید به رنگ لباس دقت کنند چرا که رنگ لباس در لاغر تر نشان دادن شما نقش بسزایی دارد.اگر نمیخواهید اضافه وزن شما بیش از اندازه مشخص باشد به هیچ عنوان سراغ رنگ های روشن نروید چرا که باعث میشود شما چاق تر از آنچه که هستید بشوید. در نتیجه سعی کنید همیشه از رنگ های تیره و گرم استفاده کنید تا لاغر تر نشان دارده شوید.

بهترین رنگ مناسب افرادی که دچار اضافه وزن هستند رنگ مشکی است چرا که رنگ مشکی میزان سایه های بدنتان را کمتر میکند و همین موضوع باعث ایجاد خطای دید میشود در نتیجه شما لاغر تر نشان داده خواهید شد.

نکته دیگری که رنگ لباس باید به آن توجه کنید این است رنگ بلوز و شلوازتان همیشه نزدیک به هم باشد و رنگ جیغی را انتخاب نکنید. که تمام توجه تماما به آن ناحیه جلب شود و در نتیجه شما چاق تر به نظر برسیثد.

انتخاب طرح لباس مناسب

افرادی که دچار اضافه وزن هستند باید علاوه بر دقت به رنگ لباس به طرح لباس نیز دقت کنند. اگر میخواهید لاغر نشان داده شوید سعی کنید از لباس هایی استفاده کنید که دارای خط های عمودی هستند. برای خرید پارچه با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا میتوانید به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.

این مدل لباس ها باعث میشوند که شما لاغر تر نشان داده شوید. شما باید حتما از پوشیدن لباس های طرح دارد خصوصا طرح های شلوغ خودداری کنید چرا که شما چاق تر از انچه که هستید که نشان میدهد.

استفاده از کمربند برای افراد چاق

یکی از راه هایی که میتوانید لباس شما از سادگی دور کند بستن کمر بند روی لباس است. شما میتوانید روی لباس های ساده سفید از کمربند استفاده تا علاوه بر اینکه از سادگی کمی دور شوید.

چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

اما توجه داشته باشد که حتما باید از کمربند های پهن استفاده کنید، کمر بند های باریک نه تنها شما را لاغر تر نشان نمیدهند. بلکه شما چاق تر نیز نشان میدهند .در نتیجه کمربند نیز در پوشش شما تاثیر گذار خواهد بود.

پوشیدن لباس های برش دار

اگر جز افرادی هستید که بالاتنه چاقی دارید از لباس های برش دارد برای لاغر تر نشان داده شدن استفاده کنید و برای تکمیل کردن استایل شما میتوانید از دامن هایی که در ناحیه کمر چین دارند استفاده کنید تا چاق بودن بالاتنه شما کمتر به چشم بیاید.

شلوار های مناسب بپوشید

برای لاغر تر نشان دادن پا ها مکیتوانید از شلوار های بوت کات و یا راسته استفاده کنید. همینطور میتوانید از دامن های جذب تا روی زانو استفاده کنید و اگر قصد استفاده از جوراب شلواری را داشتید از جوراب شلواری های مات استفاده کنید تا پاهای شما را بلند تر و لاغر تر نشان دهد.

پوشیدن پیراهن مناسب افراد چاق

بهتزین لباس برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند پیراهن های بلند است البته سعی کنید پیراهن هایی را انتخاب کنید که برش های عمودی دارند. چرا که باعث میشود شما لاغر تر به نظر برسید اما در هر صورت پیراهن های بلند بسیار مناسب افرادی است که دچار اضافه وزن هستند.

چه لباس هایی مناسب افراد چاق است

پوشیدن کفش پاشنه بلند

با توجه به اینکه پوشیدن کفش پاشنه بلند در هر صورت حالت بدنتان را با توجه به چرخیدن لگن صاف نگه داشتن پا ها گزینه بسیار مناسبی است. برای که دچار اضافه وزرن هستند. چرا که به دلیل تغییر حالت بدن شما لاغر تر از حد معمول به نظر خواهی رسید.

پوشیدن دامن های فون و ساده

اگر جز ان دسته افرادی هستید که پایین ترخه چاقی دارید پیشنهاد میشود برای لاغر تر به نظر رسیدن حتما از دامن فون استفاده کنید و اگر جز ان از افرادی هستید که بالاتنه چاقی دارید از دامن های استفاده کنید.

و آخرین نکته ای که باعث میشود شما لاغر تر به نظر برسید حالت ایستادن است و سعی کنید همیشه کاملا صاف و بدون قوز بابیستید و راه بروید تا لاغر تر به نظر برسید.

نتیجه گیری

در نهایت باید به شما بگوییم که هیچ چیز بهتر از یک رژیم غذایی مناسب و ورزش نمیتواند شما را به وزن ایده التان برساند و این ترفند ها تنها برای این است که کمی اغتماد به نفس خود را افزایش دهید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه