چگونه از لباس مجلسی کوتاه در استایل زنانه استفاده کنیم

چگونه از لباس مجلسی کوتاه در استایل زنانه استفاده کنیم

به یک مهمانی رسمی یا عروسی دعوت شده‌اید و می‌ خواهید لباس مجلسی کوتاهی داشته باشید؟ لباس‌ های مجلسی کوتاه می‌توانند برای یک مهمانی خودمانی تر خوب باشند که البته با رعایت نکاتی برای دیگر مجالس نیز مناسب خواهد بود. همان‌طور که شروع به خرید لباس‌ های رسمی کوتاه می‌کنید، نکات زیر را در مورد نحوه پوشیدن لباس مجلسی کوتاه در مراسم رسمی رعایت کنید.

چگونه از لباس مجلسی کوتاه در استایل زنانه استفاده کنیم

لباس مجلسی کوتاه یکی از پرطرفدارترین استایل های زنانه است که برای هر سنی مناسب بوده و شما میتوانید در مهمانی های خود با پوشیدن یک لباس مجلسی کوتاه استایل خود را بطور کامل تغییر دهید، اما اگر نکاتی که در ادامه ذکر میشوند را رعایت کنید استایل شما بسیار جذاب تر خواهد شد.

  • از تزیینات اضافی نترسید

این درست است که اکثر لباس‌های کوتاه برای یک مراسم رسمی مناسب نیستند. اما با تزیینات مناسب، می‌توانید به‌ راحتی لباس‌ های کوتاه را برای مراسم رسمی بپوشید. به دنبال لباس‌ های دکلته کوتاه با پولک، توری و منجوق باشید. این عناصر اضافه شده، لباس شما را یک درجه رسمی تر جلوه می‌ دهند.

  • لباس‌ های کوتاه پشت بلند را امتحان کنید

لباس‌های کوتاه رسمی با پشت بلند و کم حالت رسمی پیدا می‌کنند. با رعایت این نکته نیز می‌ توانید لباس کوتاه خود را برای مراسم‌ های رسمی دیگر نیز بپوشید.

  • یقه بلند را انتخاب کنید

راه دیگر برای یافتن لباس کوتاه مجلسی این است که به دنبال لباس‌ های کوتاه با یقه بلندتر باشید. یقه بالاتر باعث ایجاد تعادل و حالت کلی لباس می‌ شود.

  • لباس‌ های مجلسی کوتاه آستین‌ دار انتخاب کنید

یکی دیگر از راه‌ های پوشیدن لباس کوتاه، انتخاب لباس آستین‌ دار است. آستین‌ های بلند مخملی یا پولکی در ماه‌ های سردتر به شما پوشش می‌ دهند، درحالی‌ که لباس‌ هایی با کت‌ های شفاف و آستین‌ های کلوش برای بهار و تابستان عالی هستند.

نکاتی که هنگام پوشیدن لباس کوتاه باید رعایت کنید

خانم‌ها عاشق لباس مجلسی کوتاه هستند. این لباس‌ها هنگام رفتن به یک مهمانی بسیار موردپسند هستند زیرا پوشیدن آنها آسان و راحت است. همچنین، یک لباس کوتاه واقعاً نیازی به استایل زیاد ندارد. بااین‌حال، کمی آماده‌سازی در خانه ظاهر را بهبود می‌ بخشد.

به پاهای خود توجه کنید

وقتی لباس کوتاه می‌پوشید، اگر پاهایتان حالت خوبی داشته باشد، عالی است، اما اگر این‌ طور نیست، بسته به اینکه با لباس همخوانی دارد یا نه می‌توانید جوراب را انتخاب کنید. در فصل زمستان هم می‌توانید جوراب‌ های ساق بلند را برای گرم نگه‌ داشتن خود در هنگام مهمانی‌ های شبانه انتخاب کنید.

چگونه از لباس مجلسی کوتاه در استایل زنانه استفاده کنیم

با شروع فصل زمستان، یک جفت بوت بلند گزینه بسیار خوبی است. نه‌تنها شیک به نظر می‌رسد، بلکه می‌تواند هنگام شرکت در یک مهمانی در اواخر شب، فرد را گرم نگه دارد. همچنین می‌توانید یک لباس کوتاه‌ تر را با بوت ساق بلند پاشنه تخت ست کنید که هم راحت و هم شیک است.

مهم‌ تر از همه، هنگام پوشیدن لباس کوتاه همیشه مراقب باشید که زانو هایتان به هم نزدیک باشد. وقتی لباس مجلسی کوتاه می‌پوشید، پا های شما بزرگ‌ ترین اکسسوری شما هستند. بگذارید آنها در مرکز توجه باشند و بقیه لوازم اکسسوری خود را ساده و مینیمال نگه دارید.

به هیکل خود توجه کنید

کمر را می‌توان با کرست باریک کرد، بنابراین هنگام انتخاب یک لباس کوتاه، مدل‌ های کرست دار را ترجیح دهید.

از یک لباس با دامن بیش از حد چین‌ دار خودداری کنید، بهتر است به لباس‌ هایی با پارچه‌ های آستردار نگاه کنید تا باسن ظریف‌ تر به نظر برسد.

کفش مناسب را فراموش نکنید

حتماً کفش‌ های پاشنه بلند بخرید، حتی می‌ توانید آن‌ ها را به رنگ بژ خریداری نمایید که باعث بلندتر شدن بصری پاها می‌ شود.

اگر لباسی پوشیده‌ اید که پاهایتان را بیشتر نشان می‌دهد، سعی کنید قسمت‌ های دیگر بدنتان را بپوشانید. به‌ عنوان‌ مثال، به سراغ یک لباس کوتاه با آستین بلند بروید. نکته کلیدی این است که نسبت‌ های ظاهری را متعادل کنید و آن را خیلی آشکار نکنید. این ترفند خوبی است که باید در نظر داشته باشید تا در هنگام پوشیدن یک لباس مجلسی کوتاه باکلاس و متواضع بمانید.

کرم مرطوب کننده فراموش نشود

یکی از مهم‌ ترین چیزهایی که خانم‌ ها اغلب فراموش می‌کنند این است که پاهای خود را به‌درستی مرطوب کنند. خشکی پاها، به‌ خصوص هنگام پوشیدن یک لباس کوتاه، مشکل بزرگی است. از این‌ رو، از یک مرطوب‌ کننده خوب استفاده کنید که مدت طولانی تری باقی بماند و در حین انجام آن، مواد مغذی مورد نیاز را به شما بدهد.

چگونه در یک لباس مجلسی کوتاه احساس راحتی کنیم؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که بایدها و نبایدهایی را که در بالا ذکر شد دنبال کنید، تمام سؤالات متداول را که در بخش‌های زیر به آنها پاسخ داده‌ایم را بخوانید تا در یک لباس کوتاه به همان اندازه که در شلوار جین و تیشرت احساس راحتی می‌کنید احساس خوبی داشته باشید.

چگونه از لباس مجلسی کوتاه در استایل زنانه استفاده کنیم

نکته اساسی که در اینجا باید به‌خاطر بسپارید این است که قد مناسبی برای لباس خود انتخاب کنید که با آن احساس راحتی و اعتمادبه‌نفس داشته باشید.

زیر لباسی که خیلی کوتاه است چه بپوشیم؟

اگر عادت به پوشیدن لباس‌های کوتاه ندارید، حتی یک سانت بالاتر از سطح راحتی شما احساس بدی به شما خواهد داد. راه‌حل این نیست که چیز جدیدی را امتحان کنید. در عوض، آن را با یکی از این نکات آسان امتحان کنید:

  1. می‌ توانید یک شلوارک دوچرخه‌ سواری زیر لباس خود بپوشید. مطمئن شوید که شلوارک به طور کامل توسط لباس پوشانده شده است. آنها نباید از زیر نمایان شوند و در صورت امکان، رنگ خنثی مانند مشکی یا رنگ بژ را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. برای خرید پارچه مجلسی به شما پیشنهاد میکنم که حتما قسمت محصولات فروشگاه شیک باشیم را مشاهده کنید. حتی می‌ توانید آنها را با رنگ لباس خود هماهنگ کنید.
  2. همان‌طور که قبلا هم اشاره شد همچنین می‌توانید جوراب ساق بلند را انتخاب کنید. آن‌ها این قدرت را دارند که هر لباس کوتاهی را باکلاس جلوه دهند. این به شما کمک می‌ کند تا از شر نگرانی خلاص شوید، اعتماد به‌ نفس بیشتری داشته باشید و از همه بهتر، بتوانید لباس‌ های کوتاه مورد علاقه خود را بدون زحمت بپوشید.

چگونه در زمستان یک لباس کوتاه  مجلسی بپوشیم؟

چه کسی می‌ گوید که لباس کوتاه فقط برای تابستان است. درست مانند یک تیشرت سفید معمولی، لباس‌ ها نیز تمام فصل مناسب هستند.

  1. پالتو خود را روی شانه‌ هایتان بیندازید. این به شکستن خط کوتاه لباس کمک می‌کند و به شما امکان می‌ دهد احساس گرما کنید.
  2. سعی کنید یک کت ترنچ یا هر کت بلندی را روی لباس خود بپوشید. آن را در قسمت جلو باز نگه دارید تا بتوانید در حالی‌ که از پشت پوشیده شده‌اید، لباس و پاهای برهنه خود را نشان دهید.
  3. صحبت از پاهای برهنه شد، می‌توانید همان‌طور که در بالا ذکر شد، آنها را با جوراب یا جوراب شلواری دلخواه بپوشانید.
  4. اگر می‌خواهید ظاهری جسور داشته باشید، پیشنهاد می‌ کنم جوراب‌ های ساق بلند را کنار بگذارید و مستقیماً به سراغ یک جفت بوت بلند تا ران بروید.
  5. زیر لباس خود یک‌لایه حرارتی نازک اما گرم بپوشید تا یک‌لایه اضافی (نامرئی) برای محافظت از شما در برابر سرما وجود داشته باشد. بسته به مدل لباس، می‌ توانید یک مدل بدون آستین، آستین‌ کوتاه یا آستین کامل انتخاب کنید.

نتیجه گیری

توجه داشته باشید که هرچدر مدل و جنس لباس شما دارای بهترین کیفیت باشد اما نکاتی که در بالا ذکر شد را رعایت نکرده باشید نه تنها لباس شما زیباتر نخواهد شد بلکه استایل شما نیز کاملا بهم میریزد. فراموش نکنید که در انتخاب لباس مجلسی کوتاه باید به جزئیات بشتری نسبت به لباس مجلسی بلند دقت کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه