چگونه از کمربند در استایل زنانه استفاده کنیم

چگونه از کمربند در استایل زنانه استفاده کنیم

کمربند زنانه جدا از اینکه صرفا سودمند باشند، می‌توانند آخرین چیزی باشند که ظاهر کلی شما را تکمیل و زیبا جلوه می ‌دهند. اضافه کردن یک کمربند می تواند معادل اضافه کردن یک نقطه به انتهای جمله باشد. علاوه بر این، آنها می توانند شکلی را اضافه کنند و به بهبود تناسب لباس کمک کنند. البته، مانند هر اکسسوری دیگری، عوامل و عناصری وجود دارند که باید در هنگام استفاده از آن در نظر داشت. لذا در ادامه در خصوص اینکه چگونه از کمبرند در استایل زنانه استفاده کنیم مطالب و نکات مهمی بیان شده است.

چگونه از کمربند در استایل زنانه استفاده کنیم

آگاهی در مورد انواع کمربندهای زنانه موجود، زمانی که می خواهید بفهمید کدام یک را برای موقعیت های خاص انتخاب کنید و اینکه آیا یک مدل کمربند خاص با استایل و تیپ بدنی شما مطابقت دارد، لازم است. همچنین آشنایی با انواع کمربند نیز خرید را برای شما آسان تر می کند تا دقیقا آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا می کنید.

کمربند زنانه کلاسیک

چه در رنگ مشکی و چه قهوه ای، کمربند کلاسیک در کمد لباس هر خانمی ضروری است. این کمربند یک قطعه همه کاره است که فراتر از کاربردی بودن آن است. با طراحی ساده و سگک، سادگی این کمربند آن را با طیف وسیعی از موقعیت ها سازگار می کند. این کمربند در صورتی که از چرم باکیفیت برخوردار باشد به استایل های رسمی و یا استایل با جین ظاهر شیکی می‌بخشد.

چگونه از کمربند در استایل زنانه استفاده کنیم

اما فقط به همین ها محدود متقف نشوید؛ چرا کمربند های رنگی روشن را امتحان نمی کنید؟ آنها انتخاب مناسبی برای تقویت ظاهری عمدتا تک رنگ هستند. به سراغ کمربند های نئونی بروید و قدرت جوانی و سبکی مد روز را به ظاهر کلاسیک اضافه کنید. اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید، یکی از اکسسوری های دیگر  مانند کیف یا روسری را با رنگ کمربند خود ست کنید.

کمربند زنانه فلزی

اگر می‌خواهید برقی به ظاهر خود بیافزایید، کمربند فلزی بت روکش های طلایی یا نقره ای را انتخاب کنید و درخشش آن را تماشا کنید. چه کمربند فلزی لاغر یا پهن را انتخاب کنید، تطبیق پذیری این قطعه ثابت می ماند. یکی از روش های مد روز در مورد این کمربند، خرید یک کمربند با یک قطعه فلزی در جلو است. این نوع کمربند فلزی ساختار بیشتری به ظاهر کلی شما می بخشد.

کمربند بافته شده

کمربند زنانه چرمی بافته شده که معمولا یک اکسسوری بوهو است، به سبک های سنتی تر تغییر کرده است. چرم با توجه به مفاهیم سبک خاکی آن، ماده انتخابی معمول برای این نوع کمربند است. با این حال، سهولت استایل دادن به این کمربند باعث شده است که شیک پوشان به راحتی از آن استفاده کنند و حتی به ظاهر جذاب خود نیز حالت دهند. این کمربند زمانی که روی تاپ ‌های تونیک گشاد و لباس ‌های ماکسی و همچنین دامن‌ پوشیده می‌شود، بهترین ظاهر را به شخص می دهد.

کمربند های باریک

کمربند های باریک اکسسوری ‌های ظریفی هستند که به راحتی می ‌توانند لباس شما را زیبا کرده و آن را کامل جلوه دهند. همچنین انتخاب رنگی و چاپ ‌های پررنگ ‌تر آن بهتر است، زیرا عرض آن باعث کم جلوه شدن آن می‌شود.

چگونه از کمربند در استایل زنانه استفاده کنیم

هنگام طراحی این کمربند به تناسب توجه داشته باشید زیرا کمربند بسیار باریک است و باید آن را با شلوار جین یا دامن ‌هایی که مناسب ‌تر هستند بپوشید. لباس های شل کمربند را می پوشاند و جذابیت شیک آن را از دست می دهد.

کمبرند زنانه پهن در استایل زنانه

کمربند های پهن نوع دیگری از کمربند های موجود در استایل زنانه هستند. یک کمربند پهن برای ایجاد یک شکل شگفت انگیز ساعت شنی عالی است و برای اکثر خطوط کمر معجزه می کند.

اگر می‌خواهید هنگام پوشیدن لباس ‌ها ظاهر شیکی داشته باشید، یک کمربند پهن بهترین گزینه است. یک کمربند پهن خنثی را انتخاب کنید که بتوانید با آن به گزینه ‌های مختلف استایل بدهید.

کمربند طنابی

بستن کمبرند های طنابی به دور کمر  راه آسانی برای افزودن ساختار و شکل به ظاهر غیر رسمی شما هستند. می‌توانید کمربند طنابی خود را به روش ‌های مختلف، از وسط جلو، پشت یا حتی نامتقارن به یک طرف ببندید. این فقط یک روش منحصر به فرد برای تکمیل ظاهر است. برای خرید پارچه برای دوخت انواع لباس های متنوع میتوانید به قسمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. این کمربند طنابی مخصوصا برای ماه ‌های گرم ‌تر با تولیدات سبک ‌تر به خوبی کار می‌کند. حتی می توانید این نوع کمربند را با روشی که تصمیم به گره زدن آن دارید، شخصی سازی کنید.

کمربند های کشسان

کمربند های کشسان الهام گرفته از دهه ۸۰ هستند، به خصوص اگر سگک تزئینی داشته باشند. اگر تصمیم دارید که کمر زیبا و کمربند کشسان خود را در مرکز قرار دهید، بقیه ظاهر خود را ساده نگه دارید و بگذارید توجه به کمربند باشد.

چگونه از کمربند در استایل زنانه استفاده کنیم

کمربند های پارچه ای در استایل زنانه

کمربند پارچه ای یا کمربند های ارسی یکی دیگر از ترند های داغی است که امسال از سبک خیابانی پدید آمد. روسری ‌هایی که به‌عنوان کمربند استفاده می‌شوند، یا در کمر بسته می‌شوند یا روی باسن آویزان می‌شوند، بهترین استایل دخترانه جذاب است.

اگر کمر بلندی دارید و پاهای بلندی دارید

هدف شما این است که بالاتنه خود را از نظر بصری بلند کنید و برای این منظور می توانید کمربند های باریک و یا آنهایی که زیر کمر شما قرار می گیرند را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید:

  • بالا و پایین کمر تک رنگ بپوشید و یک کمربند باریک هم رنگ بپوشید.
  • طول بصری نیم تنه خود را با بستن کمربند به رنگ بالاتنه خود ادامه دهید.
  • در بالا و پایین کمرتان یک رنگ بپوشید و سپس یک کمربند باریک در قسمت کمر اضافه کنید.

اگر کمر پهن و پاهای کوتاه دارید

شما نیم تنه پهنی دارید که می توانید انواع کمربند ها را با سبک های متوسط تا پهن آزمایش کنید. از بستن کمربند های خیلی پایین خودداری کنید زیرا این کار بالاتنه بلند شما را بیشتر نشان می دهد.

  • کمربندهایی بپوشید که با شلوار شما همخوانی داشته باشد تا طول ساق پا بلندتر شود.
  • کمربندهای پهن.

اگر میان تنه کوچکی دارید

هدف در اینجا ایجاد توهم کمر خواهد بود. این را می توان با استایل های زیر انجام داد:

  • بستن کمربند با عرض متوسط تا باریک به رنگ تیره تر از لباسی که می پوشید.
  • بستن کمربند به رنگی که با تاپ یا لباس شما هماهنگ باشد.
  • ترکیب کردن کمربند با بالا و پایین با حجم برای ایجاد توهم کمر.

اگر سینه بزرگی دارید

در این تیپ بدنی اغلب سینه‌تان پایین‌تر می‌نشیند و به نظر می‌رسد که کمر کوتاهی دارید. می توانید با این موارد به شرح زیر مقابله کنید:

  •  کمربندهای با عرض متوسط تا باریک به رنگ یکسان یا تیره تر از لباسی که می پوشید.
  • کمربندهایی که روی باسن می نشینند.

نتیجه گیری

استفاده از کمربند را در استایل زنانه جدی بگیرید زرا یکی از جذاب ترین اکسسوری هایی است که میتواند باعث چند برابر شدن جذابیت استایل شما شود و تقریبا برروی تمامی لباس ها نیز میتوانید از انها استفاده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
nosrati
ارسال دیدگاه